Musiikkimaailman vituttavat trendit

Back to musiikki O

Juu näit on aina välillä. Trumpettia (Touch the sky, Here come the girls), skrätsiskebaa (Let me entertain you) tai tämmöstä. Tosin kuuntelen radioo nykysin niin äärettömän harvoin ettei kerkee haittaamaan mua pahemmin.

Noinhan se on aina menny.
Ku joku keksii myyvän jutun, ni sitä apinoidaan törkeesti.
Kun esim. Beatles nous pinnalle, mitä tapahtui?
Vastaavia bändejä puski pinnalle kuin sieniä sateella, samalla kaavalla ja idealla ratsastettiin.
Ahneus on yks luonteenpiirre ja on helppo ratsastaa toisten ideoilla.

Onhan dj piireissäkin havaittavissa samaa, kun joku tyyli on trendikästä ni vaihdetaan soittotyylejä surutta vaikka oltais vannottu tietyn tyylin nimeen.

Redraman uus biisi kyl vetää herneen mun nenään, taitaa olla sellout wigger nykyään

Ylipäänsä kaikki ylituotettu sedula hip hop- paska, just tuollaiset vitun Flo-ridat ja 50centit ja mitä näitä nyt onkaan, jotka vaan tuotetaan siten että kärpäsen aivoilla varustetut bulkki-valkonaamat voi jorata niitä jossain Onnelassa. 80-luvulla sentään myös mainstream-räppi oli kuunneltavaksi kelpaavaa.

Autotunelaulu noissa rnb/hoppihiteissä, oksu. Onneks ko. genre ei nappaa muutenkaan ni kuulee kiitettävän harvoin.

Edit. esim tossa Redraman biisissä.

[q]Juhgu, 15.3.2009 22:42:
Autotunelaulu noissa rnb/hoppihiteissä, oksu. Onneks ko. genre ei nappaa muutenkaan ni kuulee kiitettävän harvoin.

Edit. esim tossa Redraman biisissä.
[/q]
joo hyi vittu.

[q]Juhgu, 15.3.2009 22:42:
Autotunelaulu noissa rnb/hoppihiteissä, oksu. Onneks ko. genre ei nappaa muutenkaan ni kuulee kiitettävän harvoin.

Edit. esim tossa Redraman biisissä.
[/q]
tota just meinasin tolla mun aloituspostauksella

LOPETTAKAA SE HETI! SAATANA!

Hinkutuspaska-rnb, jolta ei säästy kukaan joskus kotoaan poistuva. Onneksi tuntuu olevan jo hiipumaan päin.

Tämä nyt ei ole mikään uus juttu, mutta tuntuu että jokainen vähän menestystä saanut pop/rock-artisti tekee biisin jossa vakuuttelee ettei välitä paskaakaan siitä mitä muut sanovat. Muutenkin sellanen teiniuho on aika naurettavaa ja saa aikaan lähinnä myötähäpeää. Varsinkin kun ne sanoitukset tulevat useimmiten levy-yhtiön hittinikkareilta, joita kyllä kiinnostaa aika paljonkin yleisön mielipide.

liikaa, ei pysty purkautumaan tasapainoisesti ilman et pitää ruveta viiltelemään samalla

[q]astaroth, 15.3.2009 22:50:
---
Juhgu, 15.3.2009 22:42:
Autotunelaulu noissa rnb/hoppihiteissä, oksu. Onneks ko. genre ei nappaa muutenkaan ni kuulee kiitettävän harvoin.

Edit. esim tossa Redraman biisissä.

---

tota just meinasin tolla mun aloituspostauksella

LOPETTAKAA SE HETI! SAATANA!
[/q]
Musta tosta tulee ihanasti mieleen Eiffel 65 ym. musiikkimaailman helmet!

[q]wiwi, 15.3.2009 23:11:
Musta tosta tulee ihanasti mieleen Eiffel 65 ym. musiikkimaailman helmet!
[/q]
LOPETTAKAA SE HETI! SAATANA!

[q]wiwi, 15.3.2009 23:11:
---
astaroth, 15.3.2009 22:50:
---
Juhgu, 15.3.2009 22:42:
Autotunelaulu noissa rnb/hoppihiteissä, oksu. Onneks ko. genre ei nappaa muutenkaan ni kuulee kiitettävän harvoin.

Edit. esim tossa Redraman biisissä.

---

tota just meinasin tolla mun aloituspostauksella

LOPETTAKAA SE HETI! SAATANA!

---

Musta tosta tulee ihanasti mieleen Eiffel 65 ym. musiikkimaailman helmet!
[/q]
Paskalta kuullostaa, mut ei tossa silti mun mielestä autotune oo käytössä...
Talkboxilta lähinnä kuullosti.

Jänää kyl et mikä sit saa noin pahasti apinoimaan, onko se raha ja mammona vai vaan ideoiden puute...

Pakkohan ne kultakorut ja muut materiaalit on jotenkin maksettava pois, kun omat ideat loppuu? Ja high-status rnb:n"tuottajana" ylläpidettävä, sitäpaitsi toihan on ihan luovaa (laiskuuden nimissä) kierrättää eri stylei muissakin genreissä ni valtaosa kuulijoista saa sentään jotain, minkä tahdis heilua rafloissa :)

Eikä se väärinkään ole! Itsepähän kuuntelette paskoja asemia, kattelette vielä paskempia musiikkikanavia ja käytte hajoilee ylipaskoissa baareissa moikkaa ylitsepääsemättömän paskalla musamaulla varustettuja ystäviänne!

RECYCLE MUSIC!!

Ei sinänsä vituta mikään, kun en kuuntele ollenkaan
mitään musiikki trendejä, ja olen aika uutispimennossa
vallitsevista trendeistä.. Tuon Kanye west:in biisin olen kuullut
kerran telkusta, kun satuin selaamaan kanavia ja MTV jäi
vahingossa hetkeksi päälle.. 99% musiikkimedian nuorista
kuluttajista ei tiedä valitettavasti, mistä se alkuperäinen
sample tai biisin "pohja" on lainattu! Ihmetyttää monesti,
miksi musiikin kuluttaja ei näe vähän vaivaa ja etsi
sieltä pinnan alta niitä oikeesti hyviä biisejä, vaan tyytyy
siihen sokerisimpaan R&B shittiin!

[q]frz3n, 15.3.2009 22:32:
Redraman uus biisi kyl vetää herneen mun nenään, taitaa olla sellout wigger nykyään


[/q]


Redrama on matkinut tyyliään suoraan
Fun Lovin' Criminals:seilta. Orginaalit on
aina parempia kuin epäsuorat kopiot tai
osittaiset tyylilliset kopiot!

[q]SamHard, 15.3.2009 23:37:
Ihmetyttää monesti,
miksi musiikin kuluttaja ei näe vähän vaivaa ja etsi
sieltä pinnan alta niitä oikeesti hyviä biisejä, vaan tyytyy
siihen sokerisimpaan R&B shittiin!
[/q]

Ei ne tiedä "paremmasta", eikä niille välttämättä uppoa pelkkä konemusa vailla pinnallisia musavideoita ja naurettavia lyriikoita :)

[q]Epicuros, 15.3.2009 23:41:
---
SamHard, 15.3.2009 23:37:
Ihmetyttää monesti,
miksi musiikin kuluttaja ei näe vähän vaivaa ja etsi
sieltä pinnan alta niitä oikeesti hyviä biisejä, vaan tyytyy
siihen sokerisimpaan R&B shittiin!

---


Ei ne tiedä "paremmasta", eikä niille välttämättä uppoa pelkkä konemusa vailla pinnallisia musavideoita ja naurettavia lyriikoita :)
[/q]

Toivottavasti nää heitot oli kieliposkella suusta päästettyjä, olihan?
Konemusiikin pinnan alla ei myöskään monesti ole juuri mitään...

[q]Epicuros, 15.3.2009 23:41:
---
SamHard, 15.3.2009 23:37:
Ihmetyttää monesti,
miksi musiikin kuluttaja ei näe vähän vaivaa ja etsi
sieltä pinnan alta niitä oikeesti hyviä biisejä, vaan tyytyy
siihen sokerisimpaan R&B shittiin!

---


Ei ne tiedä "paremmasta", eikä niille välttämättä uppoa pelkkä konemusa vailla pinnallisia musavideoita ja naurettavia lyriikoita :)
[/q]

Totta puhut! No kai se raha ratkaisee, kun kaikki päämusamediat
pyörii muutaman isoimman levy-yhtiön julkaisujen ympärillä.
Tosin poikkeuksiakin löytyy.. esim Apulanta ja heidän levy-yhtiönsä:)

Vitutuksen voi tiivistää yhteen sanaan: Pokerface *grr**senkin*

huomenta!

kuten tiedämme, silloin tällöin joku keksii musiikissa jonkun uuden tai "uuden" jutun, jota sitten ryhdytään joukolla apinoimaan. 99% näistä ilmiöistä alkavat vituttamaan parin viikon sisällä, kun mediassa länkytetään viiden miljoonan artistin voimin samalla koukulla varustettuja teoksia

eniten mikä mua on viime ajat ärsyttänyt, on ollut pop-, klubi- ja hip hop-musiikissa varustetut kevyet vocoder-kertsit, joita alkoi omasta mielestä tulemaan, kuin sieniä sateella sen jälkeen, kun kanye west lainasi daft punkia omaan biisiinsä:

tämä alkaa ärsyttää mun keskushermostoa nykyään siinä määrin, että aina kun kuulen jonkin median kautta uuden hitin, jossa joku laulutaidoton mulkku rääkyy efektien läpi jotain todella nuijaa aivopierua, niin mulla alkaa nenä ampua verta


avatkaa sisintänne, alentakaa verenpainettanne! go!

O