Sampo Pankilla pieniä vaikeuksia..

Back to yleinen keskustelu O

http://www.ling.helsinki.fi/~asahala/SAMPO.JPG

Tolla pankkiuudistuksella ne otti valovuoden hyppäyksen takapakkia ja oon enemmän ku tyrmistyny tähän Sammon viimeaikaseen toimintaan.

Ensin päätetään sopparit Stockkan ja Luottokunnan kanssa, korttipalvelut heikkenee ja sitten tää nettipankki. Huoh.

Oon Sammon asiakas vaan koska oon aina ollu ja laina on sieltä ja ennen se nettipankki oli mielestäni selkein ja paras... Jos joku kertoo helpon tavan vertailla ja kilpailuttaa pankkeja ja siirtää lainat pankista toiseen niin oisin enemmän ku kiinnostunu.

Ei oo koskaan ennen ollu ongelmia laskujen maksamisen kaa. Nyt oli ja isoja. Kone meni ihan juntturaan kun laskua rupesin vahvistamaan. Tän yhden laskun maksamiseen meni noin puoli tuntia aikaa ennenkä sai menee.

Uskomatonta. Ennen kaikki toimi niin hyvin...

[q]Mind Movements, 2.4.2008 20:03:
Ei oo koskaan ennen ollu ongelmia laskujen maksamisen kaa. Nyt oli ja isoja. Kone meni ihan juntturaan kun laskua rupesin vahvistamaan. Tän yhden laskun maksamiseen meni noin puoli tuntia aikaa ennenkä sai menee.

Uskomatonta. Ennen kaikki toimi niin hyvin...
[/q]

Eilen kokeilin maksaa ja kaikki meni siihen saakka hyvin kunnes painoin tuota jatka painiketta..Sen jälkeen meni kone jumiin ja en ees päässyt kirjautumaan ulos koko nettipankista ja piti sulkea koko kone että pystyi taas jotain tekemään.... :(

Pitää kokeilla huomenna uudelleen kun on laskujen eräpäivä..

[q]sale, 2.4.2008 20:08:
---
Mind Movements, 2.4.2008 20:03:
Ei oo koskaan ennen ollu ongelmia laskujen maksamisen kaa. Nyt oli ja isoja. Kone meni ihan juntturaan kun laskua rupesin vahvistamaan. Tän yhden laskun maksamiseen meni noin puoli tuntia aikaa ennenkä sai menee.

Uskomatonta. Ennen kaikki toimi niin hyvin...

---


Eilen kokeilin maksaa ja kaikki meni siihen saakka hyvin kunnes painoin tuota jatka painiketta..Sen jälkeen meni kone jumiin ja en ees päässyt kirjautumaan ulos koko nettipankista ja piti sulkea koko kone että pystyi taas jotain tekemään.... :(

Pitää kokeilla huomenna uudelleen kun on laskujen eräpäivä..
[/q]

Kokeile oottaa jotain 5-10 minuuttia jos menee sullakin ihan tolleen jumiin. Se nimittäin palautu mulla kuolleista sitten, mut se kesti jonkin aikaa.

Mut voihan helvetti, et vuokraa maksetaa ja tällasta paskaa sit on.

Pinna palaa loppuun. Välillä heittää koko koneen jumiin kun yrittää laskuja maksaa, joskus taas en pääse kirjautumaan verkkopankista ulos. Tilitapahtumat on ihan sekavia, numeroita siellä täällä miten sattuu ja tilitapahtumissa on vaikka minkälaista tekstiä ja suoraan sanottuna kaikki on ihan päin vittua. Repesin nauruun kun katsoin tota sivua, jossa näkyy mun tilitapahtumat, vaikka ei tää kyllä yhtään ole naurun asia.

Voi voi, ennen oli verkkopankki todella selkeä ja olin enemmän kuin tyytyväinen siihen.

[q]Jocular, 2.4.2008 19:37:
Jos joku kertoo helpon tavan vertailla ja kilpailuttaa pankkeja ja siirtää lainat pankista toiseen niin oisin enemmän ku kiinnostunu.
[/q]

Eipä taida auttaa muu kuin käydä konttoreissa juttelemassa, puhelimitse harvoin tulee mitään ihmeempiä tarjouksia koroista yms. Lainan siirron hoitaa tuleva pankkisi puolestasi.

Miniverkkopankissa onnistui laskun maksu erittäin nopeasti ja helposti mutta uloskirjautuminen ei sit onnistunukkaan millään*igor*

---> Paska mikä paska....

En tiedä onko tää jo täällä mainittu (en jaksa lukea :), mutta itselläni toi verkkopankki tuntuisi toimivan ilman ongelmia IE7:lla, mut esim. Firefoxilla on vitusti ongelmia (ei esim. pysty vahvistamaan laskuja, jos nyt yleensä menee edes siitä laskun tietojen syötöstä eteenpäin).

[q]SP: meitä ei voi syyttää kaikesta [/q]

Jeas!

Mielenkiintoiseksi vaikeudet tekee se että muutoksen tekijöitä ei kerrota. Sampi itse tuskin on koodannut uusia systeemeitään, sen on varmaankin tehnyt joku suomen suurista IT-lafkosita, joita on about yhden käden sormien verran.
Taitaneet tehdä sopimukset niin että Sampolla on velvollisuus pitää työn todellinen tekijä salassa.

Todelliset tekijät ei taida olla salassa, kun koodista saa suoraan koodereitten nimiä jne.. tanskalaiset + intialaiset ei vaan o softaalan huipulla.

No mut halvalla sai !

[q]:D, 3.4.2008 21:59:
No mut halvalla sai !
[/q]

kaiken a ja o.

[q]hemuz, 3.4.2008 22:01:
---
:D, 3.4.2008 21:59:
No mut halvalla sai !

---


kaiken a ja o.
[/q]

väliin l ja k, niin päästäänkin asiaan ;)

[q]:D, 3.4.2008 22:02:
---
hemuz, 3.4.2008 22:01:

---
kaiken a ja o.
---
väliin l ja k, niin päästäänkin asiaan ;)
[/q]

vaikka :) *känni*

Aika absurdia touhua, en tajua miten ihmiset vielä haluavat jatkaa Sampon asiakkaana. Itse en kauheasti jaksaisi katsella sellaista että tilien ja lainojen saldot on väärin (mitä vittua!) ja verkkokauppa ei toimi.


P.S.:
Huom! VR:n verkkokaupassa on häiriöitä Sampo Pankin tietojärjestelmämuutosten takia. Ongelmatilanteissa voi soittaa verkkokaupan tukinumeroon, p. 0307 20 903 (klo 7.00-22.00).

edit: unohdin että postaan lastentarhaforumiin...

:D

Olkaa ihmiset tarkkoina jos teillä on Sampo Pankissa tili tai sieltä lainoja.. nyt kun niiden nettipankki uudistui on ihmisiltä veloitettu asuntolainoja tuplana, arvopapereita kadonnut, tilien saldot väärin jne.

Itse huomasin, ettei kaikki taida olla ihan ok kun tajusin katsoa asuntolainaveloituksiani, jotka olivat kummasti nousseet viime näkemän jälkeen sellaiset 400,00 €.

Tsekatkaa jokainen veloituksenne ja tilinne, muuten voipi tulla ikäviä ylläreitä..

O