Sampo Pankilla pieniä vaikeuksia..

Back to yleinen keskustelu O

Yritän nostaa opintolainaa. Lainaa "nyt nostettavissa: - 1 100e". Jes. Ja asiakastuessa joku tooosi hidas mamma, joka ei tunnu tajuavan tilanteesta edes sen vertaa kun mä...

Näyttäis vähän siltä et multakin ois veloitettu beatport-ostokset tuplana, mutta toi on niin pirun sekavan näköinen ettei siitä ota selvää o_O Pitänee ottaa yhteyttä asiakaspalveluun

Onneks mulla ei oo sampopankkia. Olisin varmaan jo murhannut jonkun jos olis tommosia ongelmia nettipankin kanssa, jota kuitenkin käytän lähes päivittäin.

kaveril oli eile tilinsaldoks muuttunu 29,10- ... eli menny miinukselle vaik piti olla massii ja sillai toi sampo on iha vitust onneks itel o nordea

[q]akiapina, 28.3.2008 16:07:
Näyttäis vähän siltä et multakin ois veloitettu beatport-ostokset tuplana, mutta toi on niin pirun sekavan näköinen ettei siitä ota selvää o_O Pitänee ottaa yhteyttä asiakaspalveluun
[/q]

Tätä hämmästelin kanssa itse äsken.Muutenkin oli ihan sekava.Mulla ainakin oli varmaan tän vuoden kaikki ostot kirjattu maaliskuun päiville mikä taas ei pidä paikkaansa.Beatport ostokset olisi olevinaan veloitettu kahteen kertaan..Ynnäilin kuiteista summat yhteen ja tarkistin mitä oon tän kuukauden aikana ostellut ja toi kokonaishinta tuntuis täsmäävän vaikka noi onkin tuolla merkitty tuplana *ding**igor*

[q]sale, 28.3.2008 16:18:
---
akiapina, 28.3.2008 16:07:
Näyttäis vähän siltä et multakin ois veloitettu beatport-ostokset tuplana, mutta toi on niin pirun sekavan näköinen ettei siitä ota selvää o_O Pitänee ottaa yhteyttä asiakaspalveluun

---


Tätä hämmästelin kanssa itse äsken.Muutenkin oli ihan sekava.Mulla ainakin oli varmaan tän vuoden kaikki ostot kirjattu maaliskuun päiville mikä taas ei pidä paikkaansa.Beatport ostokset olisi olevinaan veloitettu kahteen kertaan..Ynnäilin kuiteista summat yhteen ja tarkistin mitä oon tän kuukauden aikana ostellut ja toi kokonaishinta tuntuis täsmäävän vaikka noi onkin tuolla merkitty tuplana *ding**igor*
[/q]

Kysyin tota just kans asiakaspalvelusta, katotaan kuin nopeesti vastaus tulee. Vähän heikkoa kun en hirveän tarkkaan ees seuraa tota omaa rahankäyttöä, pitää varmaan katsoa beatportista mitä on ostanut ja verrata sit tilin saldoihin :)

[q]tws, 28.3.2008 16:15:
... onneks itel o nordea
[/q]

Niin mullakin:

http://www1.nordea.fi/solo/1/emarketing/ng/Netbank_not_available.ASP

Uskaltauduin eilen ekaa kertaa pääsiäisen jälkeen pääasialliseen nettipankkiini Sampoon. Kai se mulla toimi ja löysin heti uuden ominaisuuden, jota käytin heti ja myös jatkossa: Kun sulla on auki jonkun tietyn tilin tapahtumat, tapahtumien alapuolella on disketin kuva ja tallennusmahdollisuus. Siitä voi tallentaa tapahtumat excel-tiedostona työpöydälle, niin maksuista + sen tilin koko tilanteesta tietyllä hetkellä jää itselle varma tosite.

Ihme käyttöliittymä toi uusi, kun itseni tekemät verkkolaskunmaksut on nyt nimeltään "ottoja" ja saadut palkanmaksut "tilisiirtoja". Käteisnostot taas on automaattien osoitteita. Sampo ei tiedä mitä tilitaphtumat on suomeksi, pikkujuttu sinänsä, mutta pilkunnussijana tääkin vähentää luottamusta.

[q]Kon-tiki, 31.3.2008 11:04:
Uskaltauduin eilen ekaa kertaa pääsiäisen jälkeen pääasialliseen nettipankkiini Sampoon. Kai se mulla toimi ja löysin heti uuden ominaisuuden, jota käytin heti ja myös jatkossa: Kun sulla on auki jonkun tietyn tilin tapahtumat, tapahtumien alapuolella on disketin kuva ja tallennusmahdollisuus. Siitä voi tallentaa tapahtumat excel-tiedostona työpöydälle, niin maksuista + sen tilin koko tilanteesta tietyllä hetkellä jää itselle varma tosite.

Ihme käyttöliittymä toi uusi, kun itseni tekemät verkkolaskunmaksut on nyt nimeltään "ottoja" ja saadut palkanmaksut "tilisiirtoja". Käteisnostot taas on automaattien osoitteita. Sampo ei tiedä mitä tilitaphtumat on suomeksi, pikkujuttu sinänsä, mutta pilkunnussijana tääkin vähentää luottamusta.
[/q]

jee excel, tuo kauan kaivattu ominaisuus. Screenshotin on aina saanut otettua :)

[q]ezzy, 31.3.2008 11:06:
---
Kon-tiki, 31.3.2008 11:04:
Uskaltauduin eilen ekaa kertaa pääsiäisen jälkeen pääasialliseen nettipankkiini Sampoon. Kai se mulla toimi ja löysin heti uuden ominaisuuden, jota käytin heti ja myös jatkossa: Kun sulla on auki jonkun tietyn tilin tapahtumat, tapahtumien alapuolella on disketin kuva ja tallennusmahdollisuus. Siitä voi tallentaa tapahtumat excel-tiedostona työpöydälle, niin maksuista + sen tilin koko tilanteesta tietyllä hetkellä jää itselle varma tosite.

Ihme käyttöliittymä toi uusi, kun itseni tekemät verkkolaskunmaksut on nyt nimeltään "ottoja" ja saadut palkanmaksut "tilisiirtoja". Käteisnostot taas on automaattien osoitteita. Sampo ei tiedä mitä tilitaphtumat on suomeksi, pikkujuttu sinänsä, mutta pilkunnussijana tääkin vähentää luottamusta.

---


jee excel, tuo kauan kaivattu ominaisuus. Screenshotin on aina saanut otettua :)
[/q]

summinen jälkiprosessointia (esim. oman talouden kulujen laskemista) silmällä pitäen excel on paljolti kätevämpää kuin screenshot, kun tuosta screenshotista on vitun vaikeaa copypasteta mitään (muuta kuin grafiikkasoftiin)

Ite en ees oo uskaltanu kajota koko mestaan, kortin käyttöäkin oon rajottanu. Kohta vaan pitäis maksaa noita laskuja ennen ku ne erääntyy

Nonni nyt mättää sitten laskujen maksu, ei voi maksaa verkkopankissa *eikä*. Nyt maksut onnistuvat vain mobiiliosoitteessa ja siellä pitää turvaluku syöttää joka kerta erikseen kun maksaa laskun (käytin äskön sitten n.9 kpl turvalukuja). Soitin asiakaspalveluun ja tulee ehkä jossakin vaiheessa tällä viikolla kuntoon tuo systeemi (oli vastaus)*whaat*.

Joo-o. ei skulaa niin ei skulaa. Tilin saldon näki kun oli puoli tuntia tapellu mut ei puhettakaan laskujen maksamisesta *toktok*

[q]Birgie, 31.3.2008 13:28:
Joo-o. ei skulaa niin ei skulaa. Tilin saldon näki kun oli puoli tuntia tapellu mut ei puhettakaan laskujen maksamisesta *toktok*
[/q]

Laskun maksu on muutenkin musta tolla uudistetulla versiolla jotenkin hankalaa. Onhan se tottakai myös tottumiskysmys, mutta mun mielestä fonttivalinta ja sivujen selkeys on jäänyt aika pahasti uupumaan.. jotenkin tosi pieni se fontti ja sitten kun maksaa laskua, et näe siinä vaiheessa enää tilisi saldoa, joka on tosi typerää

Ja jos ottaa tilitapahtumat, niin ei myöskään näe (tai ei osunut omaan silmään) tilin saldoa mistään, mutta se puolestaan on hyvää, että kun kirjautuu nettipankkiin näkee heti ensisivulla tilin saldon, lainat yms.

[q]MissKoo, 31.3.2008 13:34:
---
Birgie, 31.3.2008 13:28:
Joo-o. ei skulaa niin ei skulaa. Tilin saldon näki kun oli puoli tuntia tapellu mut ei puhettakaan laskujen maksamisesta *toktok*

---


Laskun maksu on muutenkin musta tolla uudistetulla versiolla jotenkin hankalaa. Onhan se tottakai myös tottumiskysmys, mutta mun mielestä fonttivalinta ja sivujen selkeys on jäänyt aika pahasti uupumaan.. jotenkin tosi pieni se fontti ja sitten kun maksaa laskua, et näe siinä vaiheessa enää tilisi saldoa, joka on tosi typerää

Ja jos ottaa tilitapahtumat, niin ei myöskään näe (tai ei osunut omaan silmään) tilin saldoa mistään, mutta se puolestaan on hyvää, että kun kirjautuu nettipankkiin näkee heti ensisivulla tilin saldon, lainat yms.
[/q]

Niin ja toi että hyväksymättömissä maksuissa ei näy sitä maksun saajaa vaan joutuu aina avaamaan sen maksun että näkee kenelle se olikaan menossa. Pitäisköhän harkita jo pankin vaihtamista vai odotella vielä jos tää toimis. Ennen se toimi niiiiiiin hyvin.

[q]Birgie, 31.3.2008 13:50:
---
MissKoo, 31.3.2008 13:34:
---
Birgie, 31.3.2008 13:28:
Joo-o. ei skulaa niin ei skulaa. Tilin saldon näki kun oli puoli tuntia tapellu mut ei puhettakaan laskujen maksamisesta *toktok*

---


Laskun maksu on muutenkin musta tolla uudistetulla versiolla jotenkin hankalaa. Onhan se tottakai myös tottumiskysmys, mutta mun mielestä fonttivalinta ja sivujen selkeys on jäänyt aika pahasti uupumaan.. jotenkin tosi pieni se fontti ja sitten kun maksaa laskua, et näe siinä vaiheessa enää tilisi saldoa, joka on tosi typerää

Ja jos ottaa tilitapahtumat, niin ei myöskään näe (tai ei osunut omaan silmään) tilin saldoa mistään, mutta se puolestaan on hyvää, että kun kirjautuu nettipankkiin näkee heti ensisivulla tilin saldon, lainat yms.

---


Niin ja toi että hyväksymättömissä maksuissa ei näy sitä maksun saajaa vaan joutuu aina avaamaan sen maksun että näkee kenelle se olikaan menossa. Pitäisköhän harkita jo pankin vaihtamista vai odotella vielä jos tää toimis. Ennen se toimi niiiiiiin hyvin.
[/q]
Joo, tota samaa kanssa katoin että mitä hittoa. Onpas tehty typeräksi.. ennen musta Sammon verkkopankki oli hyvin selkeä ja Nordealla oli ehdottomasti epäselvin, mutta nyt taitaa olla toisinpäin.

Aika harmillista, että on nyt näin. Siirryin just Sammon asiakkaaksi, joten ei voi siirtyä poiskaan.

Sampo on kyllä aika suolesta nyt

Tekis tosissaan jo mieli vaihtaa johonkin muuhun... Toinen tili kyllä Tapiolassa Pitäiskö se ottaa päätiliks...

Jos ei kohta saa toimimaan niin vaihto on edessä

Onneks just vaihdoin päätilin Sammosta Nordeaan mutta on mulla vielä Sammossakin asioitavaa... Sais vaan nopeasti noi hommat päätökseen, niin vois lopettaa Sampo-pankin tukemisen tähän.

Nonii, saatiinhan niitä ongelmia vihdoin omalle kohdallekin.

Yritän kirjautua verkkopankkiin, mutta en saa kenttää mihin voin syöttää numeroa turvakortista. Refreshaaminen taasen tuhoaa kaksi (?!?!?!) kappaletta turvakoodeja.

On tää kans lol.

Taitaapa siirtyä ylimääräiset pennoset Nordean korkeakorkoiselle talteen.

Olkaa ihmiset tarkkoina jos teillä on Sampo Pankissa tili tai sieltä lainoja.. nyt kun niiden nettipankki uudistui on ihmisiltä veloitettu asuntolainoja tuplana, arvopapereita kadonnut, tilien saldot väärin jne.

Itse huomasin, ettei kaikki taida olla ihan ok kun tajusin katsoa asuntolainaveloituksiani, jotka olivat kummasti nousseet viime näkemän jälkeen sellaiset 400,00 €.

Tsekatkaa jokainen veloituksenne ja tilinne, muuten voipi tulla ikäviä ylläreitä..

O