Millä elätät itsesi?

Back to yleinen keskustelu O

[q]domi, 16.7.2007 13:13:
atk-tuki, järjestelmävastaava, se kenen päälle kaikki paska kaadetaan ku mikään ei toimi.

työ ei palkitse, mut jotain on tehtävä et saa leivän päälle muutaki ku ylähuulen.
[/q]

Hyvin kiteytetty, same here Tosin mielenkiintoo lisää edes asteen verran se et kohta pääsee jopa rakentamaan uuden ympäristön eikä tartte paikkailla purkalla näit stanan aataminaikasii virityksii

-M

Merellä.. välistä tosi hektinen paskaduuni, mut kyllä se aina viimestään sillon iloks muuttuu ku lomalle pitäs lähtä..

Opiskelen maisemasuunnittelijaksi, eli syksy-kevät mennään opintotuella ja vanhempien avustuksella (koulu vie kaiken ajan, ja on mahdottomuus tehdä töitä opiskelun ohessa mikäli haluaa valmistua aikataulussa, ja minähän siis haluan)..

Kesät teen sitten aina töitä.

Tämän kesän jälkeen jatkan luultavasti töiden tekemistä täällä samassa paikassa (arkkitehtitoimisto), kun ensivuosi on valmistumisvuosi, ja luentoja on vähän. Sitten ehkä rahatilanne kivempi taas syksylläkin

Valmistuin viime kesänä ja siitä lähtien (ja jo sitä ennen) koulutusta vastaavassa duunissa. Syksyllä alitan aikuislinjalla toimittajalinjalla AMK:ssa. Sen jälkeen toivon mukaan uutistoimituksen puolelle nykyisessä duunissa.

Olen it-konsultin retale, muutama viimeinen vuosi ollut tilaus erääseen Nokian projektiin ohjelmistokehittäjänä ja automaatiotestaajana.

Työ on haastavaa ja vaatii toisinaan asialle täydellisen omistautumisen. Mutta toisaalta... nautin työstäni kovasti esimerkiksi sen tarjoaman luovuuden, kiinostavuuden ja vapauden takia.

... Niin ja paras seikka, että sinulle vielä maksetaan juuri siitä asiasta mistä itse tykkäät ja haluaisitkin tehdä

Kesät töissä, talvet kesällä tienatuilla rahoilla + opintotuet + opintolainat. Pääsispä jo oikeisiin töihin... no ens lukukauden jälkeen pitäisi valmistua ja sit toivottavasti pääsen työelämään tienaa vähän isompaa tiliä. Alkaa tää kituuttaminen vituttaa aikalailla.

Tilintarkastus- ja neuvontapalveluja tarjoavassa yrityksessä Helsingin keskustassa

Jatko-opiskelusuunnitelmat pyörivät mielessä....

[q]Mellu-, 16.7.2007 01:16:
---


juu no en valitaettä kävi näinkin onnellisesti miun kohalla :) muuten oisin varmaa tehdashommissa jossai hikisessä nastolassa

Varjopuolihan tässä kyl on..niinku kaikissa "ammateissa"
[/q]

Niin, paremmin vois asiat olla vain jos ois beachvolley-ammattilainen :) Ja varjopuolena hyvän harrastuksen menetys, pitäs keksii jotain muuta jolla rentoutua ja pitää päätä kasassa :p

[q]jangler, 15.7.2007 19:25:
Lennonjohtajana. Ja yllättyisin suuresti jos löytyy toinen tästä foorumista...
[/q]

Jeih, pitämässä EFVA:n konkareita Whiskey Echo ja India Whiskey ilmassa. (huh höh ... *ding*)

Lisää IT:tä..
Elikkä Tiiminvetäjä TE:llä

Olin opiskelijana vuosikaudet, ehdin olla töissäkin alalla 7kk, sit tuli alanvaihto-> syksystä saakka opiskelen kokopäiväisesti ja yritän epätoivoisesti keksiä miten selviän opinnoistani rahallisesti. Todennäköisesti mut löytää viikonloppuisin jostain tekemästä 16h vuoroa*hih*

It:tä minäkin, järjestelmäpäällikkönä pohjoismaiden johtavassa teleyhtiössä.

IT:llä on tullut tähän asti eläteltyä itteä, tulipa tehtyä harrastuksesta
työ joka kannattaa. Helpparina / ongelmanratkojana Nebulalla.

Teen työtä, josta pidän. On varsin onnekas fiilis. Olen erään espoolaisfirman controller.

hanttihommilla

[q]Slind, 16.7.2007 21:14:
---
Mellu-, 16.7.2007 01:16:
---


juu no en valitaettä kävi näinkin onnellisesti miun kohalla :) muuten oisin varmaa tehdashommissa jossai hikisessä nastolassa

Varjopuolihan tässä kyl on..niinku kaikissa "ammateissa"

---


Niin, paremmin vois asiat olla vain jos ois beachvolley-ammattilainen :) Ja varjopuolena hyvän harrastuksen menetys, pitäs keksii jotain muuta jolla rentoutua ja pitää päätä kasassa :p
[/q]

musiikki *sydän**joo*

Myyn pers...ikoita torilla.

No tokkopa! Oon täti.

Trokaan pontikkaa.

Opiskelen (opintotuki, ehkä *igor*) ja sitten oon Raxissa viikonloput + lomat. Työ on rasittavaa, mutta työkaverit onkin sitten ihan parhautta. En kyllä ihan heti lähtis kassaneidiksi. Parin vuoden päästä toivon elättäväni itseni lähihoitajan ammatilla, tai ehkäpä jo ensi vuonna jos saisi jostain paikan. Ja sit jos tulee tiukkaa vuokran + safkan suhteen niin pappa betalar

Mitä ihmettä kaikki klubilaiset tekevät päivisin?

Imevät valoa? Dyykkaavat biojätteitä? Käyvät töissä?
Kerro, mitä sinä teet, kun et tamppaa lattiaa.

Huomio: jos gallupissa ei ole vahtoehtoa, joka kuvaa
elämäntilannettasi, kerro mitä listalta puuttuu.

O