Millä elätät itsesi?

Back to yleinen keskustelu O

pikkurikoksilla

Tuon varastetulla rekalla paskalaatuista piriä Virosta.

Teen töitä terästehtaan tuotekehityksen tutkimusinsinöörinä, harjoittelevana sellaisena sillä opintoja on vielä jäljellä yo:lla puolisenvuotta. Kesätienestit ja opintotuki riittää mainiosti loppuvuodeksi, ja aiemmin kokonaiseksi lukukaudeksikin.

pidän duunistani

Just tällä hetkellä en elätä. Asiaa auttais jos joskus heräisin ajoissa, kävisin täyttelee parit paperit, esittelemässä kuitteja ja soittaisin puheluita, sitten elättäisin itseni ns. huoraamalla valtion rahoja. Voisin myös käydä perimässä velkoja takaisin erinäisistä mestoista, edelleenkin vaatis sitä ajoissa heräämistä. Ei vaan onnistu.

Olen työttömänä tällä hetkellä omasta tahdostani siinä määrin, että itse otin loparit edellisestä paikasta. Oletin pääseväni työkkärin kautta työmarkkinatuella johonkin heinäkuuksi, mutta sekin homma sit kaatui paperisotkuihin. Kunhan kituuttaa jotenkin syyskuuhun, niin sitten alkais taas opintotuki juosta, ah autuutta. Tositarkoituksella loisiminen on aika ahdistavaa pidemmän päälle.

Olen kuntosaliohjaaja tällä hetkellä, mutta syksyllä/talvella pitäisi alkaa tekemään personal trainerin hommia pelkästään kun tässä kohta toivon mukaan semmoiseksi valmistun
Ja voin rehellisesti sanoa että tykkään mun nykyisestä työstä ja varsinkin tulevasta työstä todella paljon

Media-assarina Espoon kaupungilla sekä graffa/webhommia ja muuta suunnittelua omalla tmi:llä.

Snadi päteminen päällä :D "Olen markkinointiasijantuntija Euroopan johtavassa markkinointiasiantuntijayrityksessä ja markkinoin markkinointiasiantuntemustani Aasian johtaville markkinointiasijantuntijakonserneille, vapaa-ajalla vapisen kaapelitehtaan vessassa piriövereissä ja pakoilen kyttiä."

Opintotuella mennään ja kesät säästöillä ja keikkailemalla. Töitä vältetään viimeseen asti kunnes oman alan duunia irtoo.

myyn itseäni puhelimessa, eli olen vähän kaikenlaisten erilaisten
kamojen tekninen tuki.

työ on kyllä ihan helppoa, mutta snadisti turhauttaavaa aika ajoin...
mutta en kuitenkaan valita, koska tän duunin avulla sain toteutettua
pitkäaikaisen haaveen päästä kaukomaille työskentelemään! :)

[q]alek száhala, 17.7.2007 13:41:
Snadi päteminen päällä :D "Olen markkinointiasijantuntija Euroopan johtavassa markkinointiasiantuntijayrityksessä ja markkinoin markkinointiasiantuntemustani Aasian johtaville markkinointiasijantuntijakonserneille, vapaa-ajalla vapisen kaapelitehtaan vessassa piriövereissä ja pakoilen kyttiä."

[/q]Onko sen toteaminen huono asia/pätemistä jos sattuu jopa olemaankin?*ding*

Firmani elättää mut ja kohta muutaman muunkin.

[q]alek száhala, 17.7.2007 13:41:
Snadi päteminen päällä :D "Olen markkinointiasijantuntija Euroopan johtavassa markkinointiasiantuntijayrityksessä ja markkinoin markkinointiasiantuntemustani Aasian johtaville markkinointiasijantuntijakonserneille, vapaa-ajalla vapisen kaapelitehtaan vessassa piriövereissä ja pakoilen kyttiä."
[/q]

Luin koko ketjun läpi, enkä löytänyt yhtään tohon sävyyn kirjotettua pätemis-postausta. Mistä sä oot niitä löytäny? Jos joku on päällikkö tai johtava asiantuntija tai ylijeesus ammattinimikkeeltään, niin pitäiskö sen keksiä itselleen joku toinen nimike, ettei sulle tulis paha mieli?

[q]lostgone, 17.7.2007 21:46:
---
alek száhala, 17.7.2007 13:41:
Snadi päteminen päällä :D "Olen markkinointiasijantuntija Euroopan johtavassa markkinointiasiantuntijayrityksessä ja markkinoin markkinointiasiantuntemustani Aasian johtaville markkinointiasijantuntijakonserneille, vapaa-ajalla vapisen kaapelitehtaan vessassa piriövereissä ja pakoilen kyttiä."


---
Onko sen toteaminen huono asia/pätemistä jos sattuu jopa olemaankin?*ding*
[/q]

o.

Miäshuara

oon kirjastotäti 40 000 levyn keskellä onnellisena:)

[q]alek száhala, blaablaa[/q]
blaablaa
:D

Jaan sanomalehtiä + sit sossun ja Kelan tuet. :D

Uutta duunia pitäis hankkia, mutta kun olen vaan niin laiska. :/ Jotenkin tottunut näihin kahden tunnin työpäiviin. Tulot n. 800e - 1000e / kk.

siisti sisäduuni, ei todellakaan mikään unelmaduuni mutta menettelee nyt sen aikaa kun se on kestääkseen..

Menen töihin puoli seitsemäksi aamulla, vedän jalkaan
trikoot ja pistän tuulettimen hulmuttamaan hiuksiani.
Sitten vaan hymyilen ja ähkin.
(Minulle todella maksetaan siitä.)

Vapaa-ajallani olen ahdistunut gradun takia.

Via dolorosa.

10-18 ma-pe tosin nää joustaa joka suuntaan. Näpyttelen konetta toimistolla... menettelee mutta paranee koko ajan.. lähinnä siinä suhteessa että työtunnit pitäis vähentyä ensi kuussa ja siitä eteenpäin tasaisesti. jos pääsis johonkin 15-20h / vko hujakoille vuodenvaihteeseen mennessä olis hyvä. Ai niin ja sama liksa sais pysyä kuitenkin :)

Mitä ihmettä kaikki klubilaiset tekevät päivisin?

Imevät valoa? Dyykkaavat biojätteitä? Käyvät töissä?
Kerro, mitä sinä teet, kun et tamppaa lattiaa.

Huomio: jos gallupissa ei ole vahtoehtoa, joka kuvaa
elämäntilannettasi, kerro mitä listalta puuttuu.

O