Millä elätät itsesi?

Back to yleinen keskustelu O

Teen arkkitehti- ja rakennussuunnittelua, rakennuskonsultin apuhommia, urakkalaskentaa, kustannusarvioita, lopputarkastuksia, kuntoarvioita, kuntotarkastuksia, kosteusmittauksia ja raportteja. Kaiken näkösiä raksainssi juttuja vaikken olekkaan raksainssi. Ei mulla mitään titteliä ole, enkä sellasta ole tähän vaiheessa keksinykkään.

[q]Tuikkari, 15.7.2007 11:34:
Teen arkkitehti- ja rakennussuunnittelua, rakennuskonsultin apuhommia, urakkalaskentaa, kustannusarvioita, lopputarkastuksia, kuntoarvioita, kuntotarkastuksia, kosteusmittauksia ja raportteja. Kaiken näkösiä raksainssi juttuja vaikken olekkaan raksainssi. Ei mulla mitään titteliä ole, enkä sellasta ole tähän vaiheessa keksinykkään.
[/q]

Oon kans joskus tuollaisia tehnyt, mut sit jotenki tuli mitta täytee ja menin myyjäksi.... Nyt ollaan taas raksal tosin ihan tekijämiehenä:) Jotenki toi toimistotyö ja tietokoneen ääressä istuminen työkseen alkoi puututtaa.... Tällähetkellä pidän töistäni kovasti, saa liikuntaa ja vähän ajatuksia muualle musiikista. Sul on vissin vähä muutaki kuin tietokoneen äärel istumista tosin:)

Yrittäjänretaleena kyhäilen rakennekynsiä, pidän työstäni hurjasti, asiakkaatkin ovat ihania=)

Luolassa keräilen elintarvikkeita. Tänx to meira nova

Moon oikeestaan aika pitkälti sellanen epämääräinen projekti-ihminen joka tekee milloin mitäkin.

Tällähetkellä olen kyllä kesätöissä (Refrak Oy:ssä) tekemässä erilaisia tulenkestäviä rakenteita, polttouunien esivaluja jne.

Lisätienestiä tulee myös omasta yrityksestä (omaperäisesti Tmi Caro2) joka pitää sisällään seuraavat osa-alueet: Valokuvaus, Dj, Muusikko ja ääniteknikko.

Mää noita ehtoja ja pykäliä pläräilen ku mälläätte autojanne.

toimin työnjohtajana maarakennushommissa. ihan mielenkiintoista työtä, sillä joka ikinen tönö, katu, silta jne tuppaa olemaan rakenteiltaan, sijainneiltaan yms erilainen ja organisaatiot erilaisia, joten kahta samanlaista päivää ei vastaan tule. tällä hetkellä pyörittelen kahta toimistotalomonttua tuusulantien läheisyydessä (toisessa tosin vain tilapäisesti tuurailemassa lomalla olevaa vastaavaa mestaria).

Olen päätoiminen opiskelija ja osa-aikainen myyjä. Eli opintotuilla ja osarin liksalla sitä yritetään tulla toimeen. Vuoden päästä toivon olevani koulutusta vastaavassa duunissa vähän paremmalla liksalla.

Opiskelen eli tää on vaan kesätyö, joka tosin iltahommina taitaa jatkua vielä syksylläkin.
Teen siis luotiliivejä Kuulostaa paljon mielenkiintosemmalta kun mitä se oikeasti on... Ompelen vaan kevlaria, traumoja ja muuta mitä siellä liivien sisuksissa on. Useimmiten todellla tylsää, mutta välillä ihan mukavaakin kun on joku uus projekti.

Pelaamalla lentopalloa noin suurimmaksi osaksi.Toimin myös kuntosali- ja spinningohjaajana.Pitäs hakee lokakuussa liikunnanohjaaja koulutukseen vierumäelle mut asioita mutkistaa elokuussa oleva muutto saksaan vuodeksi :D täällä pitäs valmentaa ja pelata..siitä se raha taitaa tulla seuraavan vuoden.

Lentopallolla olisi mukava elää mutta taidot ei riitä. Siispä teen varastohommia atm, opiskelut on kesken ja pysyy.

Kaikenlaisia hommia sopivassa suhteessa rentoon oleiluun lisättynä. Ei se rikastuminen vaan leppoisa elely.

Loisin osittain vasten tahtoani, osittain tahallani. Kohta valmistun työttömäksi elokuvaajaksi, joiden työnäkymät ovat synkemmät kuin jabba the hutin per*e näillä markkinoilla. Kaikenlaista hanttihommaa tulee metsästettyä, mutta eipä taida olla valaisusta perillä oleville muuttomiehille kovaa kysyntää... Vituttaa kun on löytänyt oman hommansa, minkä tekemisestä nauttii suunnattomasti ja sitten sitä on hirveän vaikea muuttaa rahaksi :/

Helpparissa.

Lennonjohtajana. Ja yllättyisin suuresti jos löytyy toinen tästä foorumista...

Työkyvytön. Olen elänyt vuoden toimeentulotuella, kun Kela palauttaa jopa sairaslomat B-lausunnolla bumerangina takaisin. Syynä "väärä" diagnoosi. Eli varmaan elelen toimeentulotuella niin kauan, kunnes saan hommattua itselleni masennuksen tai jonkin muun "oikean" diagnoosin, tai keksin jotain, mitä pystyn vielä tekemään ja mistä saa rahaa riittävän säännöllisesti.

Röntgenkuvailen Tyksissä ihmisiä. Luukuvausta ja tietokonetomografiaa lähinnä. Pidän kovasti työstäni jota olen tehnyt 6 ja puol vuotta.

Lähihoitajan työllä, kotihoidon puolella tällä hetkellä.

[q]ipe, 15.7.2007 19:34:
Röntgenkuvailen Tyksissä ihmisiä. Luukuvausta ja tietokonetomografiaa lähinnä. Pidän kovasti työstäni jota olen tehnyt 6 ja puol vuotta.
[/q]

Ihan mielenkiinnosta, millaisen koulutuksen tuohon työhön tarvii?

Mitä ihmettä kaikki klubilaiset tekevät päivisin?

Imevät valoa? Dyykkaavat biojätteitä? Käyvät töissä?
Kerro, mitä sinä teet, kun et tamppaa lattiaa.

Huomio: jos gallupissa ei ole vahtoehtoa, joka kuvaa
elämäntilannettasi, kerro mitä listalta puuttuu.

O