Millä elätät itsesi?

Back to yleinen keskustelu O

karskin firmassa touhuan tällä hetkellä jotain ohjelmistoarkkitehdin tyyppisiä hommia.

[q]ee102... Haluisin opiskella tai tehdä työtä ennemmin.
[/q]

Onkos opiskelu muka kiellettyä jos on sairaseläkkeellä?

Opiskelen (=saan opintorahaa ja -lainaa) ja teen kahta työtä yhtäaikaa opintojen kanssa. Toinen liittyy alaan jota opiskelen (farmasia), ja toinen ei (keikkaileva kaupankassa).

ps. oli pakko repee tolle vanhalle otsikolle, "millä pysyt elossa?"

Nebula Oy:llä Helpdeskissä. Ihmisiä meki vaa ollaa nääs.

NSN = Nokia Siemens Networks, Security Assistant

+dj keikkaliksat
+kuvaus keikkaliksat

Opiskelen yliopistolla eli saan opintotukea. Asumislisää en kylläkään enää saa, kiitos Kelan viime vuosisadalta peräisin olevien periaatteiden takia...*eiei*
Opiskelun ohella työskentelen osa-aikaisena toimistosihteerinä eräässä valtion virastossa.

Mä asun Espoossa.

[q]:D, 14.7.2007 15:04:
Onkos opiskelu muka kiellettyä jos on sairaseläkkeellä?
[/q]

Ei ole mulle suunnattu kysymys mutta omalla kohdallani se menee niin, että haluaisin opiskella ja käydä töissä normaalisti. Olen myöskin perfektionisti esim. koulutehtävien suhteen. Mutta toi halu ei auta pätkääkään, kun mulla on päässä vikaa. Kun masentaa, ahdistaa ja sekottaa, niin en kykene mihinkään. Kyllä se tuntuu ihan kauhealta, kun haluaisi olla tietyssä ammatissa ja ihan kunnolla töissä tai koulussa mutta kun kaikki on menny vituilleen tän sairauden takia. Eläkkeellä en kylläkään itse ole.

Nyt mun tilanne näyttää hiukka paremmalta, jos tää tästä vihdoin alkais sujua..

turhanpäiväisen aineen opiskelua yliopistolla (siis ei niin ettenkö viihtyisi) = tukea tulee. Asun ehkä maailman rumimmassa lähiössä - jos kantsua ja marttaria ei lasketa mukaa - kolmen hengen solussa = halpa vuokra = jää rahaa viinaan. Kesällä töitä = rahaa on ku roskaa.

[q]:D, 14.7.2007 15:04:
---
ee102... Haluisin opiskella tai tehdä työtä ennemmin.

---


Onkos opiskelu muka kiellettyä jos on sairaseläkkeellä?
[/q]

Ei, mutta en ole opiskelukunnossa. Kun hyvä jos kykenee omista syömisistään jne. huolehtimaan.

- Nihkeilen opintotuella
- tasoitan tilannetta opintolainalla
- lisätienestejä saan läähättämällä puhelinkeskuksessa
- saan jotain rahaa harjoittelusta
- freelancerinäkin taidan toimia tätä nykyä
- pitkävedot menee päin persettä toistuvasti.*hmph*

Kiinteistöhuoltoa

Kiipeilen puhelintolppiin. Asentelen kaikennäkösiä yhteyxiä

panostajan apulainen. eli talopohjien louhintaa sekä posauttelua tarvekivilouhimoilla. tällä hetkellä liksa on ihan paskaa, mutta edes jotain tulee tilipäivänä, kun on ihanasti ylityöllistetty - hintana vain oma sosiaalielämä, harrastukset sekä pirteys

näillä mennään tod. näk. siihen asti, jos/kun ensi vuonna pyrin opiskelemaan eimitäähajuu tai pää leviää. tämän hetkisessä konsernissa en tule kauaa viihtymään, jos liksa ei nouse tai työpäivät lyhene inhimillisiksi. sitten vaihtuu firma toiseen tai keksitään jotain ihan muuta

töillä 'DOH!

[q]KooKie, 13.7.2007 22:24:
Bambinsilmillä.
[/q]
(ps. 100)
:D

Sairauksien tutkintaan käytettävillä instrumenteilla.

Tällä hetkellä soppalan tuella. Kuron kiinni noin vuoden sairaslomailun aikaansaamaa opintosuoritusvajetta. Eli KELA ei maksa o-tukea ennenkuin on tarpeeksi noppia. Siihen asti kiikuttelen lappusia sossuun.. Noin muutoin opiskelen yliopistolla ulkomaankieltä, en tiedä tuleeko musta muuta kuin uimamaisteri. Pärjäilen kohtuullisesti pelkällä opintorahalla venyttämällä penniä eli harrastan kaikkea tenttua kuten dyykkausta, liftausta ja pullojen keräämistä.

Tällä hetkellä teen kahdessa paikassa kassatarjoilijan hommia.

Mitä ihmettä kaikki klubilaiset tekevät päivisin?

Imevät valoa? Dyykkaavat biojätteitä? Käyvät töissä?
Kerro, mitä sinä teet, kun et tamppaa lattiaa.

Huomio: jos gallupissa ei ole vahtoehtoa, joka kuvaa
elämäntilannettasi, kerro mitä listalta puuttuu.

O