Millä elätät itsesi?

Back to yleinen keskustelu O

[q]akir0, 12.2.2008 17:34:
---
KittyCleo, 12.2.2008 16:52:
Mielenkiintoista.. Lähes kaikki alat pysyy pystyssä siten että asiakas vapaaehtoisesti ostaa jotain vaikka sit hyvän myyntipuheen jälkeen. Mutta miten tapahtuu toi täydellinen asiakkaan kusetus, eli se ei ilmeisesti vapaaehtoisesti osta sitä kallista tuotetta vaan siinä on joku ekstrakusetus..
Tahtoo oppia saman!

---


http://verkostomarkkinointi.blogspot.com/2007/09/pyramidipelin-seurauksista.html


---
Pyramidipeliin osallistuminen on laissa kiellettyä, ja pyramidipelin toimeenpaneminen ja sen toiminnan edistäminen esimerkiksi osallistujia värväämällä on säädetty rangaistavaksi.
---
Pyramidipeli ja verkostomarkkinointi = 2 täysin eri asiaa.

Ainakin toi Agel näyttää täyttävän kaikki perinteisen verkostomarkkinointipuljun tunnusmerkit. Ei sillä, etteikö sitä vois tehdä rehellisesti ja sillä vois tienatakin, mut tuskinpa tuollakaan taustat on kunnossa. (Y-tunnusta ei näy saitilla, eikä yhteystietojakaan oo saatavilla..)
[/q]

http://www.agel.com

noi agelinfo.fi sivut ovat meidän omat sivut jotka on tehty helpottamaan infon jakoa.

[q]Iceman, 12.2.2008 17:46:
En ole vielä 5 vuoden aikana myynyt yhtäkään tuotetta, mun tehtävä on informoida konseptista ja jokainen tekee omia päätöksiään.[/q]
Ööh, joo. Eli sä et koskaan kehu tuotteitasi, tai suosittele niitä kellekään ? Myyminen on sitä, että _yritetään saada ihmiset ostamaan tuotteita_. Älä viitti jauhaa paskaa, ihan oikeesti.

[q]Itse käytän ERITTÄIN mielelläni näitä tuotteita ja maksan myös niistä mielelläni.[/q]
Good for you. Ylihintaisten vitamiinien popsiminen on epäilemättä hyvä ja elämänlaatua parantava ratkaisu.

[q]Mutta milläs selvität asiaa ihmiselle joka ajaa ladalla ja luulee että se on sama asia kuin ajaisi mersulla...
[/q]
:D Oikeesti, kerros nyt tässä mikä noista vitamiineista tekee paremman kuin miljoonasta muusta (huomattavasti edullisemmasta) tuotteesta, joita on markkinoilla ? Tai mikä tästä verkostomarkkinointibisneksestä tekee erilaisen kuin nuo miljoona muuta vastaavaa LOISTAVAA BISNESIDEAA ?

[q]mikke, 12.2.2008 18:11:
---
Iceman, 12.2.2008 17:46:
En ole vielä 5 vuoden aikana myynyt yhtäkään tuotetta, mun tehtävä on informoida konseptista ja jokainen tekee omia päätöksiään.
---

Ööh, joo. Eli sä et koskaan kehu tuotteitasi, tai suosittele niitä kellekään ? Myyminen on sitä, että _yritetään saada ihmiset ostamaan tuotteita_. Älä viitti jauhaa paskaa, ihan oikeesti.


---
Itse käytän ERITTÄIN mielelläni näitä tuotteita ja maksan myös niistä mielelläni.
---

Good for you. Ylihintaisten vitamiinien popsiminen on epäilemättä hyvä ja elämänlaatua parantava ratkaisu.


---
Mutta milläs selvität asiaa ihmiselle joka ajaa ladalla ja luulee että se on sama asia kuin ajaisi mersulla...

---

:D Oikeesti, kerros nyt tässä mikä noista vitamiineista tekee paremman kuin miljoonasta muusta (huomattavasti edullisemmasta) tuotteesta, joita on markkinoilla ? Tai mikä tästä verkostomarkkinointibisneksestä tekee erilaisen kuin nuo miljoona muuta vastaavaa LOISTAVAA BISNESIDEAA ?
[/q]

En viitsi tuhlata aikaani. Sulla on omat käsityksesi, pidä ne ihmeessä jos se parantaa sun elämänlaatua, minä teen samoin.

Olen kolmatta vuotta amk:ssa opiskelemassa ict tradenomiksi, mutta pääosa aikaa menee duunissa. Työkseni teen admin hommia eli mulle kuuluu niin it hommat kun henkilöstöhallintokin pienessä softafirmassa stadissa. Palkka on jees ja homma helvetin hauskaa. Duunikaverit parasta a-luokkaa ja firma on general paras missä olen koskaan ollut duunissa.

[q]Iceman, 12.2.2008 17:46:
Mutta milläs selvität asiaa ihmiselle joka ajaa ladalla ja luulee että se on sama asia kuin ajaisi mersulla...
[/q]
No ainakin kaiken tuon kertomas perusteella oot mulle ihmisenä Lada etkä Mersu.

[q]Anselmi, 12.2.2008 22:23:
---
Iceman, 12.2.2008 17:46:
Mutta milläs selvität asiaa ihmiselle joka ajaa ladalla ja luulee että se on sama asia kuin ajaisi mersulla...

---

No ainakin kaiken tuon kertomas perusteella oot mulle ihmisenä Lada etkä Mersu.
[/q]

No se on täysin sun oma valintasi.

[q]Sssan*, 12.2.2008 13:09:
---
crissy, 12.2.2008 09:17:
myyjänä vaatekaupas

---


Oon kade hain ainaki kymmeneen vaate/asuste ym.-kauppaan mutten päässy niistä minnekää..yks syy oli kuulemma se etten oo kakskielinen..mut MÄ OSAAN ruotsia kyllä *grr*´
Nyt teenmyyn pikaruokaa Koulunpenkille on siis pakko palata tässä jossain vaiheesssa!!
[/q]

toi on ton vaasan kirous.. ite sieltä kans muuttanu pois pian 4v sitten.. jokases työhaastattelus kysyttiin et osaatko ruotsia.. kyllä se taipuu mut toi kakskielisyyden vaatiminen on jo syrjintää.. mun mielestä..

[q]Iceman, 12.2.2008 17:47:
---
http://www.agel.com

noi agelinfo.fi sivut ovat meidän omat sivut jotka on tehty helpottamaan infon jakoa.
[/q]

http://www.agel-fin.com/page5.html#bookmark1

[q]Kuten jokaisessa liiketoiminnassa, siinä on aloitusmaksu ja ylläpitomaksu. Ylläpitäksesi toimintaa ja tutustuaksesi jokaiseen osaan Agelin palkkiojärjestelmää sinun on vain tilattava henkilökohtaisesti vähintään kaksi laatikollista tuotteita joka kuukausi.[/q]

Ton sivun kun lukasee niin vaikuttaa tosi selkeältä toi palkkiosysteemi..

[q]akir0, 13.2.2008 15:56:
Ton sivun kun lukasee niin vaikuttaa tosi selkeältä toi palkkiosysteemi..
[/q]

Sen lisäksi vaikuttaa siltä kuin tolla sivulla olevan tekstin olisivat tuottaneet yhteistyössä Speedy ja Saku. Jotenkin on aika hankalaa ottaa vakavasti "bisnestä," josta kerrotaan noin kömpelösti.

[q]akir0, 13.2.2008 15:56:
Ton sivun kun lukasee niin vaikuttaa tosi selkeältä toi palkkiosysteemi..
[/q]
Lisäksi tuo sivusto karkoittaa kävijät aika tehokkaasti ulkoasun ansiosta.

[q]Jone, 13.2.2008 16:56:
---
akir0, 13.2.2008 15:56:
Ton sivun kun lukasee niin vaikuttaa tosi selkeältä toi palkkiosysteemi..

---


Sen lisäksi vaikuttaa siltä kuin tolla sivulla olevan tekstin olisivat tuottaneet yhteistyössä Speedy ja Saku. Jotenkin on aika hankalaa ottaa vakavasti "bisnestä," josta kerrotaan noin kömpelösti.
[/q]

Kyllä, olen samaa mieltä. Sen takia kannattaisikin käyttää yriyksen omia sivuja eikä alkaa väsäilemään omia.

Kyseiset sivut ovat jonkun itsenäisen jälleenmyyjän oma väkerrys joka mielestäni pitäisi sulkea ja kieltää, mut minkäs minä sille mahdan.

Mutta tuskin Jone tuomitsisit esim. nokian puhelimia, bemareita tms. tunnettujen yritysten tuotteita jos joku yksityinen taho tekee niistä kotisivut, vai olenko väärässä?

[q]Iceman, 13.2.2008 23:32:
---

Mutta tuskin Jone tuomitsisit esim. nokian puhelimia, bemareita tms. tunnettujen yritysten tuotteita jos joku yksityinen taho tekee niistä kotisivut, vai olenko väärässä?
[/q]

jos ensivaikutelma on perseesta niin sita on hyvin hankala alkaa muuttamaan myohemmin.

sama on nokian, bemareiden ja muiden tunnettujen yritysten kanssa. vai kiistatko tan?

[q]yana, 14.2.2008 00:25:
---
Iceman, 13.2.2008 23:32:
---

Mutta tuskin Jone tuomitsisit esim. nokian puhelimia, bemareita tms. tunnettujen yritysten tuotteita jos joku yksityinen taho tekee niistä kotisivut, vai olenko väärässä?

---


jos ensivaikutelma on perseesta niin sita on hyvin hankala alkaa muuttamaan myohemmin.

sama on nokian, bemareiden ja muiden tunnettujen yritysten kanssa. vai kiistatko tan?
[/q]

En missään nimessä, mutta olen avoin tutustumaan asioihin tarkemmin.

Opiskelua valtion tuella vielä tovi.
Alkaa kyllä kieltämättä kaduttaan hukatut vuodet kun tajuaa kuinka loistavia bisneksiä olis tarjolla, tässäkin keskustelussa...

16h yövuoroilla.

Koulua 5 päivää + 2-3 dj-keikkayötä viikossa, sekä ajoittain tuttavien hiusten laittoa ja tilausmixien tekoa studiolla.
Kohta uudet kuviot koulusta valmistuttua ja (toivottavasti) vakituisten parturi-kampaajahommien alkaminen!

Kaks työtä:"johtotehtävillä" sekä läiskimällä palloa verkon ylitte... heleppoo hommaa

Täl viikol viel JOUTUU laittaa tavaraa hyllyyn, mut ensviikosta lähtien varmaan liiton tuilla...

myymällä persettä vaasankadulla.

[q]nuance, 26.2.2008 17:20:
myymällä persettä vaasankadulla.
[/q]

Onks pojalla nyt mennyt kadut vähän sekaisin,
mä oon kyl ostanut sua vaan uudenmaankadulta.

O