Millä elätät itsesi?

Back to yleinen keskustelu O

Farmaseutti ja melkein valmis...*pepsodent*

Olen assistenttina yhdessä huonekalualan firmassa. Viihdyn tosi hyvin.

piirivartijana vielä 1,5 kuukautta ja armotonta rahan säästämistä. Sen jälkeen näillä näkymin Australiaan ja siellä sitten jotain hedelmänpoimintaa (+lomailua) ja muuta mukavaa.

[q]Ratarekku, 18.8.2007 03:51:
Myyn pääasiassa kovia huumeita.
[/q]

Työstän metallia. Paljon hauskempaa miltä se kuulostaa.

Asiakaspalvelussa Kiitolinjan selvityksessä, eli otan selvää mihin asiakkaiden paketit on kadonneet Laitoin tän kategoriaan "paskaduuni" vaikka onkin ihan ookoo paikka, periaatteessa olisin mieluummin ilman tätä duunia jos siihen olisi varaa... Vois vaikka opiskella mieluummin.

Opiskelen ja loisin Onneksi vanhemmilla ja avokilla riittää rahaa...

työnteolla!*igor*

mä oon pomona pienessä metallifirmassa. tykkään siit kyl, mut ku vastuu kasvaa ei meinaa duuniasiat pysyy duunis.

Tavallaan vois sanoo et teen hyvää duunia kun teen jotain 25 tuntia viikossa töitä, mut teen sellasia töitä joissa joudun niitä oikeesti tekee. Eli mun päivät loppuu sillon kun hommat on tehty kesti sitten 2 tuntia tai 10 tuntia. Usein teen niitä himassakin, kuten huomenna tuun tekee. Iso osa on etätöitä tai oikeestaan se on ihan sama teenkö niitä vaikka kreikassa kuhan ne tulee valmiiks. Melkein kyl tekisin mielummin normiduunia jota oon myöskin tehny, ettei tarvi haaskaa kapasiteettia niin paljon. Raksa alalla oon hommissa ja teen kaikkee laidasta laitaan, koskien oikeestaan vaan ja ainoastaan suunnittelua, tutkimuksia ja paperihommia.

Mistään en mitään tiedä, enkä edes pistä täyttä kapasiteettia kehiin, mut teen parhaani virheettömän eteen enkä hyväksy epäonnistumisia ainakaan itseltä. Kadehdin kyllä niitä jotka uppoutuu hommaansa ja tykkää siitä, itse teen kyllä lähinnä siks et on pakko.

ruualla elätän itteni

helpolla työllä josta todellaki pidän ja oon pitäny jo 8vuotta ! ! !

Opiskelen osa-aikaisesti ongelmakoirakouluttajaksi ja siinä sivussa heitän eri ravintoloihin keikkaa.
Myös osa-aikaisesti opiskelen aerobic-ja kuntosaliohjaajaksi.

[q]Tiah, 22.9.2007 12:14:
Opiskelen osa-aikaisesti ongelmakoirakouluttajaksi
[/q]

missä sitä voi opiskella?

esimerkiksi Suomen eläinkoulutuskeskuksessa, rakkailla haukuilla jne

[q]sune, 25.7.2007 20:56:
---
KittyCleo, 21.7.2007 00:55:
Mies elättää.. NO EI VAIS!

1. Meen töihin ku herään ja jos viä huvittaa löffiä ni soitan et tuun 1-3 tuntia myöhemmin.
2. Laitan päälle mitä tahansa kimaltavaa ja niukkaa mekkoa ja ihanat korkkarit.
3. Sit lojutaa sohvalla jalat pöydäl ja jauhetaa paskaa tyttöjen kaa ja haukutaan asiakkaita.
4. Sit juodaa samppanjaa ja jutellaa asiakkaiden kaa kaikkee paskaa
5. Käydää laval nojailemassa tankoon yks biisi ja kerätään nippu vitosia.
6. Toistetaan kohdat 3-5
7. Illan päätteeks saahaa provikat samppanjoista ja osa lähtee luottoasiakkaiden kaa viettään vielä ilmasen baari-illan.

Parhaimmat asiakkaat maksaa niille vittuilusta*pahis* ja jotkut ostaa tytöille esim. kenkiä.*aplodit*

Miinuspuolet: Alottelijat kuvittelee että työ on yhtä glamouria ja blingiä, voi mennä vuosia ennenku pää alkaa kestää.

---


mun päähän ei mene perille miten helvetissä joku päätyy tollaseen duuniin?
[/q]

Ja mun päähän ei mene perille miten sun mielestä KittyCleon duuni ois jotenkin huonompi kun sun duuni.

3-vuorotyötä vaasan myllyllä kotkassa. ihan menettelevää, jokseenkin aika rankkaa.

[q]Tiah, 22.9.2007 14:53:
---

Ja mun päähän ei mene perille miten sun mielestä KittyCleon duuni ois jotenkin huonompi kun sun duuni.
[/q]

makunsa kullaki..

Osastopäällikkönä kodinkone liikkeessä. Mukavaa työtä ja sopivasti vastuuta. Parasta työmatkat (kävellen 10 min).

Tienaan leipäni arkkitehdin/arkkitehtien huorana. Palkka ei päätä huimaa, mutta ihan lupsakkaa duunia. Työnkuvaan kuuluis arkkitehtien avustaminen piirtohommissa, mutta viimeaikoina oon toiminu lähinnä kamelina eli kuormajuhtana muuttohommissa ja remonttireiskan saappaissa. Kaiken näkösiä nakkeja sitä joutuu kyllä tekemään.

O