Millä elätät itsesi?

Back to yleinen keskustelu O

Metso Mineralsin SAP-hankkeen johtoryhmässä tittelillä "Manager, SAP Master Data". Eli suomeksi siis turhanpäiväisiä tietokonehommia paskalla palkalla :)

opintotuki+opintolaina+pokeri =/. Tulevaisuudessa toivottavasti mielenkiintoinen duuni elättää tai pokeri =)

[q]Miltzu, 12.2.2008 09:50:
Metso Mineralsin SAP-hankkeen johtoryhmässä tittelillä "Manager, SAP Master Data". Eli suomeksi siis turhanpäiväisiä tietokonehommia paskalla palkalla :)
[/q]

Heh, mäkin teen SAP-hommia

Päihdehoitotyöllä*hih*

[q]Peppermint, 12.2.2008 10:41:
---
Heh, mäkin teen SAP-hommia
[/q]

Jei, kohtalotoveri :)

[q]crissy, 12.2.2008 09:17:
myyjänä vaatekaupas
[/q]

Oon kade hain ainaki kymmeneen vaate/asuste ym.-kauppaan mutten päässy niistä minnekää..yks syy oli kuulemma se etten oo kakskielinen..mut MÄ OSAAN ruotsia kyllä *grr*´
Nyt teenmyyn pikaruokaa Koulunpenkille on siis pakko palata tässä jossain vaiheesssa!!

Kela se taitaapi minut elättää, tosin hakemusta kehiin, josko sais jonkun duunipaikan, jotta vois vähän käydäkki jossain.

[q]Iceman, 11.2.2008 22:22:
Jos jotakuta oikeesti kiinnosta mitä teen elääkseni niin katsokoon tuolta...

http://www.agelinfo.fi

käyttäjätunnus: video
salasana: agelvideo

Oravanpyörä kuuluu oraville...
[/q]

Jepjep, nää on taas näitä _tosi_ uusia ja hyviä ideoita. Kerrassaan ainutlaatuista!

Ja sä vissiin tienaat tolla sen kymmenentuhatta kuussa niinku tossa "esittelyvideossa". *eikä*

[q]Iceman, 11.2.2008 22:22:
Jos jotakuta oikeesti kiinnosta mitä teen elääkseni niin katsokoon tuolta...

http://www.agelinfo.fi

käyttäjätunnus: video
salasana: agelvideo
[/q]
Uh huh, tää oli jopa omassa sarjassaankin härskiä menoa.
[q]
Oravanpyörä kuuluu oraville...
[/q]
Joo ja tuon kaltainen överijenkkityylinen_huijaus_verkostomarkkinointi
kuuluu kahden tyyppisille ihmisille: idiooteille ja huijareille.

[q]Anselmi, 12.2.2008 14:16:
---
Iceman, 11.2.2008 22:22:
Jos jotakuta oikeesti kiinnosta mitä teen elääkseni niin katsokoon tuolta...

http://www.agelinfo.fi

käyttäjätunnus: video
salasana: agelvideo

---

Uh huh, tää oli jopa omassa sarjassaankin härskiä menoa.
[/q]
Joo, verkostokusetuslafkojen kyseessä ollessa ihmettelen aina samaa asiaa: kuka vittu noita aivan sikahintaisia lisäravinteita ostaa, kun samaa tavaraa saa apteekista varmaa kolmasosalla tosta hinnasta. Ja nestemäiset lisäravinteet ei todellakaan ole mikään uusi innovaatio :DD Todella mullistava ja hieno idea, mä tilaan ainakin heti ton alotuspaketin $$$$$$ :D

[q]bubbelgum, 12.2.2008 13:44:
---
Iceman, 11.2.2008 22:22:
Jos jotakuta oikeesti kiinnosta mitä teen elääkseni niin katsokoon tuolta...

http://www.agelinfo.fi

käyttäjätunnus: video
salasana: agelvideo

Oravanpyörä kuuluu oraville...

---


Jepjep, nää on taas näitä _tosi_ uusia ja hyviä ideoita. Kerrassaan ainutlaatuista!

Ja sä vissiin tienaat tolla sen kymmenentuhatta kuussa niinku tossa "esittelyvideossa". *eikä*
[/q]

Mä oon ollut nyt reilu 5 vuotta alalla enkä jaksa alkaa väittelemään ihmisten kanssa jotka ei jaksa tutkia asioita nenäänsä pidemmälle. Tätä kuitenkin teen...

[q]mikke, 12.2.2008 16:12:
---
Anselmi, 12.2.2008 14:16:
---
Iceman, 11.2.2008 22:22:
Jos jotakuta oikeesti kiinnosta mitä teen elääkseni niin katsokoon tuolta...

http://www.agelinfo.fi

käyttäjätunnus: video
salasana: agelvideo

---

Uh huh, tää oli jopa omassa sarjassaankin härskiä menoa.

---

Joo, verkostokusetuslafkojen kyseessä ollessa ihmettelen aina samaa asiaa: kuka vittu noita aivan sikahintaisia lisäravinteita ostaa, kun samaa tavaraa saa apteekista varmaa kolmasosalla tosta hinnasta. Ja nestemäiset lisäravinteet ei todellakaan ole mikään uusi innovaatio :DD Todella mullistava ja hieno idea, mä tilaan ainakin heti ton alotuspaketin $$$$$$ :D
[/q]

Osta kaikin mokomin apteekista :)

[q]Anselmi, 12.2.2008 14:16:
---
Iceman, 11.2.2008 22:22:
Jos jotakuta oikeesti kiinnosta mitä teen elääkseni niin katsokoon tuolta...

http://www.agelinfo.fi

käyttäjätunnus: video
salasana: agelvideo

---

Uh huh, tää oli jopa omassa sarjassaankin härskiä menoa.

---

Oravanpyörä kuuluu oraville...

---

Joo ja tuon kaltainen överijenkkityylinen_huijaus_verkostomarkkinointi
kuuluu kahden tyyppisille ihmisille: idiooteille ja huijareille.
[/q]

Kuulun sit varmaan tuohon kategoriaan idiootti koska huijari en ole.

Mutta ainakin saan olla idiootti kotona enkä jonkun muun käskyläisenä :)

[q]Iceman, 12.2.2008 16:29:
---
Kuulun sit varmaan tuohon kategoriaan idiootti koska huijari en ole.

Mutta ainakin saan olla idiootti kotona enkä jonkun muun käskyläisenä :)[/q]

No joopa joo. Good fucking luck ton verkostomarkkinoinnin kanssa. Niin vanha ja 100 kertaa kuultu idea, että tuskinpa tuolla rikastut, mutta jos rikastutkin niin olet tehnyt sen muita vedättämällä. Hieno homma hei!

Mielenkiintoista.. Lähes kaikki alat pysyy pystyssä siten että asiakas vapaaehtoisesti ostaa jotain vaikka sit hyvän myyntipuheen jälkeen. Mutta miten tapahtuu toi täydellinen asiakkaan kusetus, eli se ei ilmeisesti vapaaehtoisesti osta sitä kallista tuotetta vaan siinä on joku ekstrakusetus..
Tahtoo oppia saman!
Mua itseäni kyl hävettää joskus kun oon sellasessa paikassa töissä jossa on kallista ja sit mulle huudetaan että mitä vittua, 6e kaljasta! Mut jos ne idiootit tuhlarit ei tulis sinne ja sitten lopulta kuitenkin ostais sitä kaljaa niin ei mullakaan olis töitä.
Ei se o tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa*hih* Kieltämättä oon nauranu niille jota maksaa vaikka 100e konjakkiannoksesta.

[q]Iceman, 12.2.2008 16:29:
Kuulun sit varmaan tuohon kategoriaan idiootti koska huijari en ole.

Mutta ainakin saan olla idiootti kotona enkä jonkun muun käskyläisenä :)
[/q]
Niin, ylihintaisen paskan myymistä hyväuskoisille tuttaville ei lasketa ilmeisesti huijaukseksi ? :)

Mä olen kyllä mieluummin mun pomon käskyläinen ku kauppaamassa jotain markan vitamiineja ylihintaan hyväuskoisille ihmisille, jotka oikeasti luulee että kannattaa maksaa samasta tuotteesta moninkertainen hinta. Mut jokainen tyylillään :)

pittee toivoo et täs nyt pääsis muuttaa ton loisimisvastauksen muuhun piakkoin =P

[q]KittyCleo, 12.2.2008 16:52:
Mielenkiintoista.. Lähes kaikki alat pysyy pystyssä siten että asiakas vapaaehtoisesti ostaa jotain vaikka sit hyvän myyntipuheen jälkeen. Mutta miten tapahtuu toi täydellinen asiakkaan kusetus, eli se ei ilmeisesti vapaaehtoisesti osta sitä kallista tuotetta vaan siinä on joku ekstrakusetus..
Tahtoo oppia saman!
[/q]

http://verkostomarkkinointi.blogspot.com/2007/09/pyramidipelin-seurauksista.html

[q]Pyramidipeliin osallistuminen on laissa kiellettyä, ja pyramidipelin toimeenpaneminen ja sen toiminnan edistäminen esimerkiksi osallistujia värväämällä on säädetty rangaistavaksi.[/q]

Ainakin toi Agel näyttää täyttävän kaikki perinteisen verkostomarkkinointipuljun tunnusmerkit. Ei sillä, etteikö sitä vois tehdä rehellisesti ja sillä vois tienatakin, mut tuskinpa tuollakaan taustat on kunnossa. (Y-tunnusta ei näy saitilla, eikä yhteystietojakaan oo saatavilla..)

[q]KittyCleo, 12.2.2008 16:52[/q]
Et näe eroa kalliin ravintolan ja verkostomarkkinoinnin välillä? Doh. No, akir0 onneksi jo pastesi sulle hyvän linkin, lue samalla muutakin mitä tuolta saitilta löytyy.

[q]mikke, 12.2.2008 17:17:
---
Iceman, 12.2.2008 16:29:
Kuulun sit varmaan tuohon kategoriaan idiootti koska huijari en ole.

Mutta ainakin saan olla idiootti kotona enkä jonkun muun käskyläisenä :)

---

Niin, ylihintaisen paskan myymistä hyväuskoisille tuttaville ei lasketa ilmeisesti huijaukseksi ? :)

Mä olen kyllä mieluummin mun pomon käskyläinen ku kauppaamassa jotain markan vitamiineja ylihintaan hyväuskoisille ihmisille, jotka oikeasti luulee että kannattaa maksaa samasta tuotteesta moninkertainen hinta. Mut jokainen tyylillään :)
[/q]

Tässä taas tietämys huipussaan...

En ole vielä 5 vuoden aikana myynyt yhtäkään tuotetta, mun tehtävä on informoida konseptista ja jokainen tekee omia päätöksiään.

Itse käytän ERITTÄIN mielelläni näitä tuotteita ja maksan myös niistä mielelläni.

Mutta milläs selvität asiaa ihmiselle joka ajaa ladalla ja luulee että se on sama asia kuin ajaisi mersulla...

O