IDOLS-tukilinja

Back to häröily O

ai niin joo niitä tyttöjä olikin enemmän!

kannatan Aria, mut noi biisit ei uponnu muhun, eikä myöskään "lavashow" , puhumattakaan karjumisesta, kun olisi pitänyt laulaa- laulukilpailuhan toi on!

en toivo arin putoavan, se kunnia kuuluu kristiinalle, laulaa miten laulaa.

mun mielestä yksikään noista tytöistä ei ois ansainnu finaalipaikkaa, enkä ainakaan usko et se kristiina vie koko pottia. onneksi!

[q]larzizi, 5.2.2007 14:30:
---

---

Kristiinassa on jotain, josta pidän. Ehkä se on sitten se puhtauden ja viattomuuden tunne. Äänikin on kyllä ihan kiva ja jokin siinäkin mua viehättää. En kuitenkaan myöskään usko, että tästä tytöstä tulisi Suomen seuraava Idoli. Kristiinan ääni tuntuu sopivan vain tietyntyyppisiin (lähinnä hitaisiin ja herkkiin) biiseihin ja en oikein tiedä toimiiko se ääni missään vähänkään popimmassa - saatika rokimmassa - biisissä.
[/q]

mun mielestä sillä on amy diamond- henkinen ääni, ja amy diamondejahan on vain yksi *sydän*

[q]k1mm0, 12.2.2007 11:07:

mut jos muistan, ni ruslanaksen erän vois kattoo...
kunpa se laulais suomeksi! <3
[/q]

älä muuta viserraaaa sen tuton huulet oli mustat jne

[q]kamomilla, 13.2.2007 23:22:
---
H3li, 12.2.2007 12:01:
---
k1mm0, 12.2.2007 11:07:

mut jos muistan, ni ruslanaksen erän vois kattoo...
kunpa se laulais suomeksi! <3

---

älä muuta viserraaaa sen tuton huulet oli mustat jne

---

...ja pojan kilmat sii... ööh....
[/q]

sen pojan kiimasuuu-u-uuuu....

Ottamatta sen enempää kantaa lopputulokseen on todettava, että Miassa mua ärsytti se, etti kyennyt koskaan pitämään naamaansa peruslukemilla. Joo , jotkut on herkkiä, mut jotenkin toi telkkarissa vuodattaminen ja kaikki "mul oli vaikee lapsuus" - läpät vei mun intressit.

Sit se Kristiina. Ei osaa laulaa niin, et sävähdyttäis mitenkään. Lisäksi biisivalinta oli niin oksettava ja kliseinen, että jos sen meinaa laulaa ton tason (?) kilpailussa, niin jotain uutta ja nimenomaan parempaa olis pitänyt tuoda siihen esitykseen / lauluun. Miinuksia myös ulkonäöstä ja olemuksesta, ihan tyhjänpäivänen joka kantilta, en oikeesti ymmärrä mitä tää zubu tekee noiden muiden joukossa!

Sehän oli jo selvää, ettei kummastakaan ois voinut/ voi tulla idolia. syön hatullisen paskaa, jos kristiina muka voittaa

olen puhunut.

[q]peikkolapsi, 8.3.2007 23:39:

hevariesitykset meni tänää vähä huonosti. ei niinku natsannu ollenkaan.

niin joo, unohdin whinettää niistäki! iha shaibaa kaikki! anna tais laulaa parhaiten, sen biisi ei ollu ihan niin nukkavieru ku poikien. Tai no, en sitä iron maidenin rallia edes tiennyt, mut huono se oli!

Ens jaksos tulee niit hittejä sitten.luulen, et silloin nähään se, ketkä osaa esiintyä ja keillä on tarpeeksi ääntäkin.

[q]Miinapiina, 9.3.2007 10:13:
---
H3li, 8.3.2007 23:35:

*toktok* *toktok* *toktok* älä soimaa kristiinaa!!!!!!!

saanks mä tulla todistaa sit jos joudut sitä paskaa syömään...??
[/q]

Jos susta kristiina on hyvä, niin et saa! mitään!

[q]Miinapiina, 10.3.2007 20:41:
---
H3li, 10.3.2007 19:44:

---

[/q]

mitä toi kristiina tuolla enää tekee, ihmettelin jo viime viikolla, tai sitä edellisinä, ja nyt jos jatkoon menee, niin ihmettelen suomen kansaa (=pissiksiä vissiin)

[q]Miinapiina, 15.3.2007 21:48:
---
H3li, 15.3.2007 21:30:
mitä toi kristiina tuolla enää tekee, ihmettelin jo viime viikolla, tai sitä edellisinä, ja nyt jos jatkoon menee, niin ihmettelen suomen kansaa (=pissiksiä vissiin)

---

ihmettele vaan !! saa sunkin aivot jotain oikeeta puuhaa
[/q]

[q]crissy, 15.3.2007 22:05:
---
Miinapiina, 15.3.2007 22:03:
---
crissy, 15.3.2007 22:02:

mä jo ihmettelin karsinnoissa et kuinka ne päästi kristiinan läpi.. mut saa nähä kuis käy..=)

---

aih, musta se oli niin ihana niis ekois karsinnois jo... *sydän*

---

tapellaanko nii saatetaan saada tikkarit! *släp**kissatappelu**plur**plur*
[/q]

kristiina on vuoden turhake.

Ha, Kallella ja Vesalla molemmilla äänet käheinä. Toivottavasti se Kalle tippuis ees nyt :D

Huh.. onneksi oikea voitti. Annan rääkyminen oli jotain aivan kamalaa

[q]Elmiira, 9.2.2007 11:23:
En veikkaa mitään. "Soittamisen kuvaamisesta" ymmärtämättömänä
huomioni vain kiinnittyi ilmeisesti täysin epäolennaiseen asiaan. Mut
onhan se silti hassua, et kuvataan soittoa, kun kyse on laulu/esiintymis
-kisasta, jossa soittajat ovat vain "taustaa". Muutenkin se oli kyllä
kuvattu aika omituisesti välillä. Mutta tosiaan kyse on laulukisasta,
joten mitäpä minä nyt kuvausta tässä arvostelemaan.
[/q]

Jos mä oisin ollu kuvaaja, ni oisin kyl koko ajan sihdannut maailman komeimman rumpalin suuntaan :D

.....

Sunnuntaina on vuorossa tyypit, joista ei oo _mitään_ hajua, paitsi siitä yhdestä, eli Marinasta. Ja se on se kenestä en myöskään tykännyt alusta alkaenkaan. Loput kolme ihan hämärän peitossa. Pitää varmaa tsekata sunnuntaina.

[size=5](editoin hieman inhimillisemmäksi tota tekstiä.vähä vaan.)[/size]

AAhh...idolssien alkukarsinnat. Ketään tuttuja ei ole valitettavasti tänä vuonna näkynyt...toivottavasti Helsingistä tulis. Eiku...olihan siellä Turuus joku tutunnäköinen poika, mutta siis vain tutunnäköinen.

Voi Ruslanas...aivan kauhee...ja noi pokekuvat.

Kisa studio kokoontuu taas!! Jee jee ja tänään tulee vieläpä ekkkssstraa!

Lopulta ihan yhdentekevää kumpi voitti. Mä meen kattoo Peten keikkaa 27 pv *sydän*

Argh, voittajabiisi on taas kamala rallattelu!

Mut eipä tullu koko kauden aikana yhtä päräyttäviä vetoja ku viime kautena. Kaiholla muistelen viime kauden finaalia ja tätä

O