IDOLS-tukilinja
[q]akir0, 14.12.2008 20:52:
Argh, voittajabiisi on taas kamala rallattelu!
Mut eipä tullu koko kauden aikana yhtä päräyttäviä vetoja ku viime kautena. Kaiholla muistelen viime kauden finaalia ja tätä
[/q]
Joo
Nyt iski angst
Voittajabiisi oli aiiiiiiiivan järkky! Viime vuonna oli parempi.
Ja voittajakin oli väärä
Ja mun mielestä,olis kiva et äänestäminen ei maksais, niin sit ainaki sais oikee henkilö ne äänet, kun ei tarttis kenekään miettiä sitä rahan menoa.. Mutta, kaikki maksaa nykyään
Jos joku nyt ymmärs mitä ees tarkotin
Mun mielestä olis kiva, että mikään ei maksais. Kai joku tajusi?
Onneksi sentään Koop voitti. Hippejä kun ei tueta millään tavalla
[q]DJ Tomppa, 14.12.2008 23:07:
[/q]
Kaiholla muistelen viime kauden finaalia ja tätä
[/q]
Miusta ton koivusen laulussa on hämmentävää, miten se voi laulaa noin paljon, noin pitkään, ja noin järkyn vienosti ohi nuotin.. kokoajan. Sitten kun on iso kasa soittimia mukana, ni pysyy selkeesti paremmin nuotissa. Puh.
[q]Daniel Braun, 14.12.2008 20:53:
Kyl on todettava että toi voittajabiisi on melkolailla tehty Kooppia ajatellen...
[/q]
Ihmeellisesti, näin on käyny joka vuosi. Tän vuoden finaalia en jaksanu kattoa - mutta joku vuosi sitten kun molemmat finalistit esitti "voittobiisin", niin siinä vaiheessa jo huomasi kumman äänestysnumeroon levy-yhtiön soittosarja pommittaa viestejä.
Ehkä se oon vaan mie, mutta toi idols-touhu on jotenkin NIIN läpinäkyvää. Tosin. Hyvä niin. Kuka haluais toistaa parin vuoden takaista popstars-floppia.
EDIT: Ja jos ite olisin tommosessa konseptissa joku levypomo, niin ihan salettina suunnittelisin tosi tarkkaan koko paketin ja hoitaisin tavalla tai toisella oikeen henkilön oikeeseen paikkaan, oikeeseen aikaan. Käytännössähän toi on markkinointikoneiston jauhamista ja asiakaskuntaan vaikuttamista. Ja jos ei muuten, ni kyllhähän sitä isolla firmalla on varaa pari tekstaria lähettää jos tilanne näyttää huonolta :)
EDIT3: Niin... en tiedä.. Jotenkin vaan tuntuu, että tähän mennessä on tullu tasan yks IDOLS-tähti ja sekin on Antti Tuisku. Kaikki muut on vaan jotenkin himmentyny. Anna Abreu on sitten se toinen, mutta sekin nähdään sitte vuosien päästä :)
[q]Caro², 15.12.2008 00:02:
EDIT: Ja jos ite olisin tommosessa konseptissa joku levypomo, niin ihan salettina suunnittelisin tosi tarkkaan koko paketin ja hoitaisin tavalla tai toisella oikeen henkilön oikeeseen paikkaan, oikeeseen aikaan. Käytännössähän toi on markkinointikoneiston jauhamista ja asiakaskuntaan vaikuttamista. Ja jos ei muuten, ni kyllhähän sitä isolla firmalla on varaa pari tekstaria lähettää jos tilanne näyttää huonolta :)
[/q]
Eikös tämä näkynyt todella selvästi edellisenä kautena? Aria markkinointiin koko tuotantokauden ajan eikä lopussa ollut mitään epäselvää kuka kisan tulee voittamaan.
[q]DJ Tomppa, 14.12.2008 23:07:
[/q]
Voihan lol
No voi ristuksen vittu! Ja toi löysäpaska kalle taas jatkoon! Kiitos suomen pissisarmeijalle tästä. Jumalauta mikä vittu tuos hiirennäköises nörtis jolla on yliajettu supikoira tukan tilalla, voi viehättää!? Jos tuo lapatossu voittaa idolsin niin mä lupaan protestina hakea ruottin kansalaisuutta ja muuttaa kööpenhaminaan! Niih!
[q]Miinapiina, 18.1.2007 11:15:
tänään tulee idols ja ibi love!!!!
[/q]
JES :)
[q]serotonot, 4.1.2007 21:14:
oo hiljaa ja kato extraa
[/q]
what he said !
tyttö se singstarpeli"heppu". mut ibi love voi ei
[q]4 8 15 16 23 42, 18.2.2007 20:23:
tyttö3 >
^___^ tää pikkulikka on kyl melkoisen sulonen.
ääntä lähtee melkolailla ja laulutaitoa on.
mä haluun tän jatkoon :)
[/q]
kuka ei haluis :)
[q]Nacu, 23.3.2007 12:00:
---
ezzy, 23.3.2007 10:55:
I wanna live while i'm alive -> Iwwa liwwa imma laaav
---
xD
[/q]
<3
[q]AnderS, 23.11.2008 23:01:
No voi ristuksen vittu! Ja toi löysäpaska kalle taas jatkoon! Kiitos suomen pissisarmeijalle tästä. Jumalauta mikä vittu tuos hiirennäköises nörtis jolla on yliajettu supikoira tukan tilalla, voi viehättää!? Jos tuo lapatossu voittaa idolsin niin mä lupaan protestina hakea ruottin kansalaisuutta ja muuttaa kööpenhaminaan! Niih!
[/q]
Argh, voittajabiisi on taas kamala rallattelu!
Mut eipä tullu koko kauden aikana yhtä päräyttäviä vetoja ku viime kautena. Kaiholla muistelen viime kauden finaalia ja tätä
[/q]
[q]Minnalilla, 14.12.2008 23:06:
Ja mun mielestä,olis kiva et äänestäminen ei maksais, niin sit ainaki sais oikee henkilö ne äänet, kun ei tarttis kenekään miettiä sitä rahan menoa.. Mutta, kaikki maksaa nykyään
Jos joku nyt ymmärs mitä ees tarkotin
[/q]
Niinpä. Työntekijätkin maksaa. Hei! Tehdään kaikki työmme ilmaiseksi kuukauden ajan, niin jos ne heltyis ja saatais äänestää idolsia ilmaiseksi!!
Itte kyl tykkäsin Koopin esityksestä kovin.
Miksei Idolsissa voi antaa miinusääniä?