IDOLS-tukilinja

Back to häröily O

mitä hittoa!
nyt tarttee avautuu tukilinjalle.
luulin kattovani idolssia, en jotain british song competitionia
kuka äänesti kooppia? hoo O_O

toisaalta, voittajan ei tässä kilpailussa ole kai niin helppo hymyillä kuin kolmosen ja kakkosen o_O

Ehkä se oli järjestetty! Pete oli tehny sopimuksen jonkin levy-yhtiön kanssa, joka halus et Pete putoaa pois ja sitten pääsis tekee omaa musaansa :D

[q]peikkolapsi, 7.12.2008 23:06:

[/q]

mä, mut viesti ei menny läpi.
Koop
Lievä shokki tosin, että Pete putos, vaikka Annan piti IMO lähteä.

[q]Bio, 8.12.2008 08:05:
Ehkä se oli järjestetty! Pete oli tehny sopimuksen jonkin levy-yhtiön kanssa, joka halus et Pete putoaa pois ja sitten pääsis tekee omaa musaansa :D
[/q]

Kaikki finalistithan on sitoutunut ainakin vuodeksi SonyBMG:lle, eli muiden yhtiöiden kanssa ei sopimuksia saa tehdä. Vaan eipä tolla putoamisella paljoa oo merkitystä uran kannalta, Antti Tuiskukin jäi aikoinaan kolmanneksi.

[q]akir0, 8.12.2008 08:10:
---
Bio, 8.12.2008 08:05:

---

Kaikki finalistithan on sitoutunut ainakin vuodeksi SonyBMG:lle, eli muiden yhtiöiden kanssa ei sopimuksia saa tehdä. Vaan eipä tolla putoamisella paljoa oo merkitystä uran kannalta, Antti Tuiskukin jäi aikoinaan kolmanneksi.
[/q]

aa, ok.. en tienny..

*itkeeverta* *muuttaapois*

[q]Heli, 8.12.2008 08:02:
---
peikkolapsi, 7.12.2008 23:06:

---

mä, mut viesti ei menny läpi.
Koop
Lievä shokki tosin, että Pete putos, vaikka Annan piti IMO lähteä.
[/q]

no nytkö lämpesit :D K(p)oop *sydän**sydän**sydän**sydän*

[q]Fornarina, 16.2.2007 22:42:
Ilmeisesti ne kaksi perus-mitäänsanomatonta-sälliä ei saanu yhtään ääniä :D
[/q]

10% äänistä meni niille. Ees vähäsen :D

Äänet meni kyl ihan niin kuin oisin itekin antanut. Ei sillä ekalla pojalla ihan selvästikään riittänyt se, että se oli söpö.

Ihanaa, kun on niin monenlaisia tyyppejä tulossa finaaliin. Mä tykätä monta :)

[q]Fornarina, 16.2.2007 22:46:
Eli minulle lasit, tai vaihtoehtoisesti takaisin ala-asteen matikan tunneille!
[/q]

Mäkin katoin ite eka et nojo, ei si kaks saanu ollenkaa ääniä, mut si rupesin miettii et 18 + 72.... hei, siit puuttuu vähäse :D

[q]akir0, 13.2.2007 21:08:
Ei. Tuomaristo valitsee semifinaaliryhmistään suosikit.
[/q]

Siis.. Noista pienoisryhmistä vai siis.. nii.

?

[q]crissy, 8.12.2008 08:50:

no nytkö lämpesit :D K(p)oop *sydän**sydän**sydän**sydän*
[/q]

joo, nyt se tapahtui. menetin syömmein. *sydän*

AI jumalauta ku se Ansku ( eka ) laulo niin päin helvettiä ettei mitään tolkkua! *ranteetaukiviiltel*

Ei jumaliste!! HYH!!

Koop on *sydän*

mun suosikit on Pete (vaik en periaatteesta haluis tykätä siit kun se on nii amerikkasöpö) ja Anna, (josta en myöskään haluis tykätä, koska se yrittää ehkis olla jotain übersödee ja autenttista, mitä se ei ehkä kuitenkaa oo, koska se veti ton biisin samalla lailla kun sen alkup. esittäjä, vaik ehkä ois pitäny maustaa sitä jollain omalla jutulla tai emmä tiä).

oikeesti haluisin tykätä Koopista, josta vähän tykkäänkin jo, mutta sillä ei taas oo sitä Peten jotain "juttua", jota en osaa selittää.

Tytöistä un-kässärein on Anna-Kaisa, koska mikä ihmeen biisi toi oli ja miks se veti sen päin helvettiä (ei sillä, et ite oisin osannu laulaa sitä yhtään, mut kai ny tolla tasolla pitäis vähä osottaa tilannetajua sen verran, et ois valkannu jonku tutumman tai ees iisimmän biisin, ettei tarttis tärykalvojen vuotaa verta)?
Jaana osaa laulaa, mut hyi kauhee ku se ei osaa yhtään eläytyy ts. esiintyy sillä tavoin, kun se kappale vaatii! ja muutenki se on tosi tosi pliisu, näyttääki iha vaa joltain lea lavenin koirankusettajalta. no ei se tietty sen vika oo, mut eihän se ny tosiaan mikää idoli oo!!

ja Kallesta en sano mitään.

[q]Heli, 16.11.2008 21:22:

Tytöistä un-kässärein on Anna-Kaisa,
[/q]

mun korvat vuotaa verta vieläkin, kun se oli niin kamalaa kuunneltavaa!!.. hei osaat sä laulaa paremmin kuin se! Saadaan singstarilla aina yli 9000p! *sydän*

[q]Mumuli, 8.12.2008 08:34:
Joopa joo..Kaikkien aikojen floppi
No ainakin ne pellet jotka äänesti Annaa niin saavat uuden Katri Ylanderin jonka biisit soi vaan radio aallossa
[/q]

joo, niinpä.

Vaikka Koop on niiiiiiiiiiiiiiiiin ihana, niin en silti ymmärrä miten Pete putos. Ei voi käsittää, ei mitenkään.

Noi noiden stailaukset on kyl oikeesti aina välil jtn niiiin käsittämätöntä.

Olisko Peten kannattajat sit aatelleet, että se on niin hyvä, että ei sitä tarvii äänestää, kun se saa joka tapauksessa niin paljon ääniä. En mä kyl tiiä, en oo keksinyt mitään muutakaan syytä sen putoamiselle.*täh* Olin ihan varma, et Anna tai Koop tippuu mutta ei. Toivottavasti Koop voittaa.

Asiahan on nyt niin että Peten on helpompi lähteä tekemään uraa kun ei ole idols-leimaa taakkana koska jos olisi voittanut niin aina tultaisiin muistamaan että kyseessä on idols-voittaja... eihän anna abreusta enään edes muisteta että hävisi finaalin Arille(joka kantaa voittajan leimaa)

Salaliittoteoriat on aina mukavia ja tässä mielestäni on pientä käynnissä.. =) nyt peten ei tarvitse tehdä idols-konsepti levyä vaan sitä voidaan lähteä viemään ulkomaitten markkinoille halutulla imagolla eikä laulukilpailu-voittajana.

ja mun mielestä oli hyvä että pete tipahti koska alkoi leijua pikkaisen liikaa niin tipautti varmasti maanpinnalle takas ku oli ennakkosuosikin viittaa kantanut alusta lähtien, opettaa ainakin nöyryyttä.

itse olen ollut alusta lähtien annan voiton puolesta, tekee biiseistä omia ja ehdottomasti paras tulkitsija.. pete kylläkin paras esiintyjä mutta sitä se onkin, esiintymistä, ei sisäistä sanoja ja ei todellista tunnetta mukana.. laulaa biisit samalla tavalla kuin alkuperäisesiintyjät.. mahtava karisma kylläkin ja toivon että pääsee pitkälle! *känni*

[q]crissy, 16.11.2008 21:27:
---
Heli, 16.11.2008 21:22:

Tytöistä un-kässärein on Anna-Kaisa,

---

mun korvat vuotaa verta vieläkin, kun se oli niin kamalaa kuunneltavaa!!.. hei osaat sä laulaa paremmin kuin se! Saadaan singstarilla aina yli 9000p! *sydän*
[/q]
Sieltä ois voinut lähettää kenet tahansa tytöistä kotiin, esim. Annankin esitys oli tosi mitäänsanomaton sen aikasempiin vetoihin verrattuna. Mutta tais olla hyvä, että tajusin ohjelman alkaneen puol seiskalta kasin sijasta, koska kuulemani perusteella olin hyvin huolissani, että nyt suosikkini on ihan suossa. Mut onnekseni AK on jatkossa ja ens kerralla se laulaa ehkä jonkin sille toimivan kappaleen.

Muista Pete oli paras ja se uniklubidude oli yllättävän hyvä. Vois vaan vähentää tota säälipisteiden keruuta pikkasen.

O