IDOLS-tukilinja

Back to häröily O

[q]Epailija, 4.2.2007 22:47:
Mutta tiedämmekö, ettei Asko ole sellainen? *g*
[/q]

Tiedämmekö ettet sinä ole? Sehän selittäisi tota sun näennäisen tiukkaa seksuaalista moraaliasikin jos viisari ei vaan värähtäisi aikuisille naisille. *g*

-

Musta eilinen semifinaali oli kyl aika täyspaskaa katsottavaa. Mia Permantoa lukuunottamatta pidin kolmea muuta suorastaan tosi huonoina, persoonattomina ja epävarmoina eikä se Miakaan nyt kyllä Ironicia oikein omistellut (mm. sanat menivät vähän omia teitään) eikä myöskään tuntunut hahmottavan biisin lyriikoiden sisältöpuolta.

Mut ei tässä ketään. Ens perjantain NYT-liitteeseen on kyl ton katsomisen jälkeen parikin ehdotusta "kuin kaksi marjaa"-kuviksi.

nyt kävin vasta kattomassa kuka pääsi tytöistä finaaliin. Mä oikeasti arvasin ton. Heti kun kuulin ett se mia laulaa alanis morissettea niin tiesin, ett se tulee häviämään finaalipaikan. Se biisi ei yhtän osoita kenenkään laulutaitoja mitenkään erityisesti. Se blondi veti omalle äänelleen paremman biisin, vaikka kaiken kaikkiaan ei ole läheskään sellainen laulaja mitä se mia on. idioottihan se mia on kun lauloi oman suosikkibiisinsä, vaik ois pitänyt laulaa joku biisi missä se pääsee esittelemään taitojaan _oikeasti_. paras ei päässy jatkoon laulajista vaan eilisen illan esiintyjistä. harmi toisaalta, mutta tyhmyydestä rankaistaan.

[q]anniharha, 4.2.2007 21:33:
---
Fornarina, 4.2.2007 21:24:
Jättäkää jo pois 'pedofiili-Asko' -tyyppiset kommentit. Järkyttävää. Vika taitaa olla omassa päässä jos pitää toisen ilmeitä tms pervoina tai pedofiilimaisina, ilman mitään syytä. Hyi teitä!

---

No kyllä mä katson oikeudekseni purkaa ärtymystäni tähän topikkiin, varsinkaan kun en sitä edes itse keksinyt, pedofiili-Askohan sanoi juuri suorassa lähetyksessä itseään ainakin 20 vuotta nuorempaa alaikäistä tyttöä "Suomen seksikkäimmäksi jääkiekkoilijaksi"
[/q]

hei, luepas mitä pedofilia tarkoittaa. Toi blondi ei taida oikein vastata käsitystä kehittymättömästä lapsesta, joten tollanen kukkahatutäteily ei kyllä ole taas tarpeellista ollenkaan. Ollaan taas niin sulkeutuneen suomalaisia kun vaan voidaan olla, ei saa kehua, ainakaan sanoa seksikkääksi, sehän on jo seksuaaliseen häirintään verrattavissa oleva teko uuuhh *poks*. Blondi on kuitenkin 16-v. ja Asko tuskin on haluamassa sen pöksyihin, ett chillatkaas nyt.

[q]H3li, 5.2.2007 14:04:
enkä ainakaan usko et se kristiina vie koko pottia. onneksi!
[/q]

Kristiinassa on jotain, josta pidän. Ehkä se on sitten se puhtauden ja viattomuuden tunne. Äänikin on kyllä ihan kiva ja jokin siinäkin mua viehättää. En kuitenkaan myöskään usko, että tästä tytöstä tulisi Suomen seuraava Idoli. Kristiinan ääni tuntuu sopivan vain tietyntyyppisiin (lähinnä hitaisiin ja herkkiin) biiseihin ja en oikein tiedä toimiiko se ääni missään vähänkään popimmassa - saatika rokimmassa - biisissä.

[q]Sallakat, 5.2.2007 10:47:

hei, luepas mitä pedofilia tarkoittaa. Toi blondi ei taida oikein vastata käsitystä kehittymättömästä lapsesta, joten tollanen kukkahatutäteily ei kyllä ole taas tarpeellista ollenkaan. Ollaan taas niin sulkeutuneen suomalaisia kun vaan voidaan olla, ei saa kehua, ainakaan sanoa seksikkääksi, sehän on jo seksuaaliseen häirintään verrattavissa oleva teko uuuhh *poks*. Blondi on kuitenkin 16-v. ja Asko tuskin on haluamassa sen pöksyihin, ett chillatkaas nyt.
[/q]

a) Mikäli karrikointi on kiellettyä, käytän sitten poliittisesti korrektimpaa "huomattavasti ikäistään nuoremmista seksuaalisesti viehättyvää". Viehättyminen ei välttämättä sisällä toivetta päästä ko. viehätyksen kohteen pöksyihin.
b) No hitto, tilasinkin sit ihan turhaan Interflorasta leikkogerberoita. Olivat aika kalliita.
c) Jos mietin tilannetta, että kun olin itse kuusitoista ja joku keski-ikäinen mieshenkilö olisi sanonut mua seksikkääksi, niin olis lentäneet sormet kurkkuun aika äkkiä. Sama jos mietin nyt 16-vuotiasta siskoani, jos sitä menis joku naapurin äijä kuulteni seksikkääksi sanomaan niin varmasti nostaisin metelin. Sakkoraja menee joo siinä kuudessatoista, mutta sanallinen vihjailu voidaan laskea seksuaaliseksi häirinnäksi iästä huolimatta.

Ja mikä mun pointti alunperin oli kun käytin sitä p-sanaa: no ei yhtään mikään muu kuin että se äijä nyt sattui ohimennen heittämään sinänsä harmittoman, mutta mielestäni limaisen kommentin. Ei, en ajatellut sen enempää heittäessäni puolestaan tänne limaisen kommentin ko. äijästä. Sitä ennen olin myös kertonut toiveestani kyetä viehättymään seksuaalisesti ko. 16-vuotiaasta tytöstä, joka on myös omasta mielestäni ihana ja jonka voisin koska vaan ottaa istumaan kirjahyllyyni (jos tykkäisin tytöistä, voisi hänestä olla muutakin huvia kuin kirjatuki). Olen siis limaisempi kuin Asko, myönnetään.

Anteeksi siis offtopicointi ja karkeat sanani,
Krisse o ihku ja oon vaan kateellinen Askolle kun se sai kattella sitä likkaa lähempää

[q]H3li, 5.2.2007 17:14:
ja amy diamondejahan on vain yksi *sydän*
[/q]

Thank God.

[q]larzizi, 5.2.2007 17:22:
---
H3li, 5.2.2007 17:14:
ja amy diamondejahan on vain yksi *sydän*

---

Thank God.
[/q]

täysin samaa mieltä

[q]Jone, 5.2.2007 09:12:
Tiedämmekö ettet sinä ole? Sehän selittäisi tota sun näennäisen tiukkaa seksuaalista moraaliasikin jos viisari ei vaan värähtäisi aikuisille naisille. *g*[/q]

:D Ei, ette tosiaan tiedä. Toisaalta, ettehän edes tiedä onko minulla tällä hetkellä viisaria ylipäätään. Silloin tiukkaa moraalia vasta olisikin helppo noudattaa.

No must noi kaikki oli ihan suht kamalia mutta kyl se kristiina niist hyviten lauloi...

välillä nous oikein karvat pystyyn ku se Sheila (carter) lauloi joissain kohtaa niiiiiiiin nuotin vierestä kun olla ja voi..

en kyl tykkää siit kristiinastakaan ja uskon ettei siit idolia ainakaa tule..

vali.. vali...

Ilta-Sanomissa tänään:
Askon seksikkyyspuheet närkästyttävät:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1313822

[q]enrg, 7.2.2007 21:05:
http://www.akir0.com/impulse171003/imagepages/image31.htm
[/q]

väärä topic?

noissa tän päivän jampoissa ei kiinnosta kyllä mikää. simpsonit voitti 10-0.

[q]remotion, 7.2.2007 21:08:
---
enrg, 7.2.2007 21:05:

---

väärä topic?
[/q]

Ei tietääkseni...

Ihan pirun loistava! :)

[q]pirpeli, 7.2.2007 21:44:
---
enrg, 7.2.2007 21:13:
Ei tietääkseni...

---

Onks toi hintelä vaalee jäbä se Ari, ihana hevaripoijka? :D
[/q]
Herranjeeee*pökr*

Tänään sitten kaikki äänestämään Aria

[q]martina, 8.2.2007 10:27:
askon kommentti ei ollut mitenkään kaksimielinen.
[/q]
Ei saa kiusaa askoo byhyy *kyynyl* Tunnetteko te niin hyvin sen, että tiedätte, ettei sillä ollut vähän mielessä perspanoi sen kanssa? =D. Mut siitä on samaa mieltä, että kyllä se on etu jos laulaja on kaunis ja aika turhia noi kirjoitukset joidenkin lehtien palstalla, että 16-v:tä ei sais sanoa seksikkääksi.

"Tuomari Asko Kallonen on herättänyt pahennusta kommentoimalla seksistisesti Idolsissa kilpailevan 16-vuotiaan tytön ulkonäköä.

Kallonen nimitti tyttöä "Suomen seksikkäimmäksi jääkiekkoilijaksi", mutta hän on puolustautunut selittämällä, että sanat livahtivat vahingossa "hänen selkärangastaan". Oikeasti hän oli tarkoittanut, että tyttö oli "karismaattisen näköinen"."

:D

Asko puhui varmasti totta siinä, että sanat tulivat suoraan selkärangasta, taitaa mies tykätä nuoresta, juuri ja juuri laillisesta lihasta :D.

http://www.iltalehti.fi/kolumnistit/200702075714330_ko.shtml

[q]Android, 14.1.2007 21:58:
Minä ymmärrän kuitenkin enemmän niitä pellejä jotka vetävät koko homman läskiksi, kuin niitä pellejä jotka menevät sinne ihan tosissaan, aikomuksena tulla "pop-tähti".
[/q]
Hö?

Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja*nauru* sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.

Täs on nyt varmaan kyse siit erilaisesta huumorintajusta, toiset tykkää pieruvitseistä ja toiset tarvii vähän enemmä virikkeitä et alkaa hymyilyn lisäks myös naurattaa..?

edit:
Tai siis mä yritän sanoa, et osa tossa tuntuu haluavan vesittää toistenkin aidon yrittämisen sillä et menee itse vetämään homman läskiks -ihanku se olis jotenkin TOSI noloa että noi raukkaparat oikeasti haluais päästä laulukilpailussa jatkoon*hymy* Mun mielestä jos ottaa osaa niin sit pitää kans uskaltaa olla vähän nolo, eikä vaan esittää olevansa ihan sikahyvä jätkä ku käy vetäsees ohi aiheen, sillai coolisti.

O