IDOLS-tukilinja
[q]k1mm0, 28.1.2007 21:40:
iteki kyllä aluksi vihasin ruslanasta, mut onhan se aika survivor oikeesti, josta siis mad props! [/q]
Kyllä mun sympatiat sen puolella on ollut alusta lähtien, vaikka se onkin limainen. Ainakin sillä on kova tahto ja yritys päällä.
Ja kun sitä eilistä karsintaesitystä katsoi, niin sillä kuitenkin oli parhaiten kokonaispaketti (lauluääni, esitys ja uskallus improvisoida) kasassa.
[q]ja nyt ku se viel pääsi noihin semifinaaleihin, ni sehän voi voittaa koko skaban ku ääni on nyt kansalla:D [/q]
Sanotaan näin, että Ruslanaksella on ainakin hyvät mahdollisuudet olla kaikkein vihatuin ja vastustetuin idols-kandidaatti. Mutta tässä kisassa eivät negatiiviset äänet ratkaise.
No se Ruslanas on ällö kun sen pitää hinkuttaa sitä nalleensa koko ajan.. lopettais ny iso mies..
Mut uskoisin et putoo nyt viimestään sitte.
Se Mi(i)a vois kyl koittaa skarpata sen vollaamisen kans.. ei sitä ny jatkuvalla syötöllä tartte olla itkees.. sehän on niinku Brooke kaunareis.. hahhaha
Antti R. tsemppii et pääsis pitkälle! Ari voittoon!!!!!!! vaikka oliki aika hurjan valkonaamainen mut ei se sen laulua pahenna=)
[q]curry, 30.1.2007 09:45:
Nyt alkoi semifinalistien taustojen kaivaminen iltapäivälehdissä:
Idols-suosikin raju tausta: HUUMETUOMIO!
Mikko Huoponen käytti ja myi amfetamiinia.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200701295671607_vi.shtml
Idols-Aria epäillään rattijuopumuksesta
Lahtelainen Ari puhalsi lokakuussa poliisin alkometriin hiukan yli 0,5 promillen lukemat.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1309967
Mitähän vielä...
[/q]
No jo on.. tuolla yhellä toisella foorumilla käydään kans aika tiivistä keskustelua asiasta..
must toi narkkituomio on pahempi ku Arin 0,5promillee..
Nyt alkoi semifinalistien taustojen kaivaminen iltapäivälehdissä:
Idols-suosikin raju tausta: HUUMETUOMIO!
Mikko Huoponen käytti ja myi amfetamiinia.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200701295671607_vi.shtml
Idols-Aria epäillään rattijuopumuksesta
Lahtelainen Ari puhalsi lokakuussa poliisin alkometriin hiukan yli 0,5 promillen lukemat.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1309967
Mitähän vielä...
[q]bubbelgum, 28.1.2007 21:07:
Se on sit eri asia et voiko Ruslanaksesta oikeesti tulla Suomen idoli noilla skandaalikäryillä mitä jo on ollu lehdissä...
[/q]
Tietenkin voi, eikös homostelu ole kovinkin muodikasta, jopa James Bondin epäillään tulevaisuudessa turvautuvan siihen, kun perinteiset kuviot on liian kesyjä nykyään ;)
[q]satumetsä, 30.1.2007 15:46:
En voi sietää millään tasolla sitä Ruslanasia. Se on erittäin hyvä esimerkki siitä, millaisista miehistä en pidä. Ja nyt puhun täysin olemuksesta/käyttäytymisestä, jonka minä olen hänestä saanut.[/q]
Ruslanas /= mies
[q]Super-Kerttu, 30.1.2007 12:14:
Ruslanas voittoon!
[/q]
Jep, ja sitten Ruslans tekemään vaan suomipoppia jne kun se lausuminenkin futaa niin hyvin
että sellanen kokokansan maskotti
sillä hevari kundilla on kyllä tosi hyvä ääni, mutta hieman kehittymätön laulajana vielä. Improa ei ainakaan vielä ole vetänyt yhtään ja aivan 100% ei kaikki sävelet tule palleasta asti. Ehkä hän tässä sitten puhkeaa kilpailun edetessä kunnolla kukkaan. potentiaalia on, huomasihan sen jo siinä, että veti koelauluissa jotain sonata arcticaa (millä ei olisi päässyt jatkoon), mutta pystyi vetämään vielä yhtä hyvin kirkat siihen perään.
Juu, ei mitään SYVYYTTÄ! Ja mun mielestä laulo falskisti hitaimmissa kohdissa äänialan noussessa. Muuten syppyis Nisse-pulla*sydän*
Toi Panu on selkeetä finaalimatskua, sanon minä!
[q]Zenni, 1.2.2007 20:52:
Huh, Juha vetää hyvin. Noista ehdottomasti jatkoon![/q]
ööh.. NO!
Panu jos nyt joku on pakko valita. Sattui vähiten korviin kun hän lauloi.
Antti Railion bändi - Celesty
Nisse ois ollu niin söpis, mut eihän se pysy nuotissa kiinni Voi raukkaa IHQ
Huh, Juha vetää hyvin. Noista ehdottomasti jatkoon!
Ellenin farkkuhaalari saa hengityksen katkeilemaan ;) 8P
jos se hiton nisse ois päässy jatkoon ois ollu vaa jatkumoa edellisen idolsin teinityttöhöyrypäisyydelle millä myös Antti Tuisku pääsi jatkoon. Sittemminhän Tuisku on saanut pokattua itselleen hyvän taustatiimin tekemään biisit yms ja löytänyt oman linjansa, mutta eihän se mikään hurjan hyvä laulaja ikinä ollut. Tosin Nisse on paskempi. onneks löyty parempi samasta ryhmästä, joka saa teinitytöt banaaneiksi ja Nisse sai sitä mitä ansaitsikin, eli pääsy jatkoon evättiin.
Se pullukka kyllä veti ihan hyvin oman biisinsä, ottaen huomioon sen huonon itsetunnon yms. sai puristettua itsestään hyvän suorituksen.
[q]De Souza, 9.2.2007 17:37:
---
crissy ja sit se Markus Blom.. (vaasalainen)
---
Markus on kyl turuust tai salosta jos nyt ihan tarkkoja ollaan... vaikka olinkin vanhan koulukaverin puolella, niin kylhän se ari vetää hyvin ja oli paras eilisistä. Finaalissa sit iron maidenia *joo*. Vähän lisää säröä ääneen ja ari vetää ihan kuin bruce
[/q]
jossain lehtitiedois luki et se o vaasasta...
[q]tomppi, 1.2.2007 20:15:
i'm just a screamer, i sing really out of tune
[/q]
Oli muuten ihan kammottava paskaesitys ja ei mulle parantanut ollenkaan se, että Nissestä tuli mulle muutenkin sellaiset "argh, mitä kiiltokuvaskeidaa - glitteriä pippeliin ja lavalle"-vibat.
-
Sääli että samaan neljän ryppääseen osuivat tässä vaiheessa se kylmävarastojermu ja se helvetin siisteillä turpakarvoilla (R.I.P.) varustettu sälli. Diggasin kummastakin jo ennen noita esityksiä ja olisin toivonut näkeväni kummatkin jatkossa. Kylmävarastojermulla on loistava ääni ja teini-idolipotentiaalia, mutta se Jürgen-veijari veti kanssa pirun hyvin ja sillä on niin hemmetin iloiset silmät ja hyvä asenne.
U-argh. Alan pitää Idolsista. :D
Se laulo mun mielest vitun hyvin se jäbä joka oli leikannu viiksensä. Sitä en tiiä, oliks viiksien ajamisella mitään vaikutusta laulutaitoihin.
panu larnos *sydän*
[q]Android, 14.1.2007 21:58:
Minä ymmärrän kuitenkin enemmän niitä pellejä jotka vetävät koko homman läskiksi, kuin niitä pellejä jotka menevät sinne ihan tosissaan, aikomuksena tulla "pop-tähti".
[/q]
Hö?
Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja*nauru* sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.
Täs on nyt varmaan kyse siit erilaisesta huumorintajusta, toiset tykkää pieruvitseistä ja toiset tarvii vähän enemmä virikkeitä et alkaa hymyilyn lisäks myös naurattaa..?
edit:
Tai siis mä yritän sanoa, et osa tossa tuntuu haluavan vesittää toistenkin aidon yrittämisen sillä et menee itse vetämään homman läskiks -ihanku se olis jotenkin TOSI noloa että noi raukkaparat oikeasti haluais päästä laulukilpailussa jatkoon*hymy* Mun mielestä jos ottaa osaa niin sit pitää kans uskaltaa olla vähän nolo, eikä vaan esittää olevansa ihan sikahyvä jätkä ku käy vetäsees ohi aiheen, sillai coolisti.