IDOLS-tukilinja

Back to häröily O

[q]mayah, 9.2.2007 14:50:
---
Android, 9.2.2007 14:42:
Sori jos pilaan Sallakatin ilon;

Kuva

Mut ehkä tärkein kysymys onkin; mitä sä luulit siinä tapahtuvan? :D

---

Jotain todella paljon kieroutuneempaa. Luonnollisesti.
[/q]

se on vähä katsojan mielikuvituksesta kiinni toi mun avatar

Kymppi taalassa varmaan kävijämäärä lisääntyy kun Ari vetää karaokee siellä

jes!! ARI!!!! mahtavaa! *sydän**sydän**känni**sydän**sydän*

..dammit, kun jäi idolsit tas tänään kattomatta, liian huono muisti. höh.

No Arissa oli kaikista eniten MUNAA isolla M:llä verrattuna niihin muihin piipertäjiin!

No se Jarno (ketä kukaan ei edes muista) oli ihan hyvä.. tosin oli kuin jäykkä paska siinä lavalla ja artikulaatio oli välillä päin persettä...

Markus B oli niii tasapaksu ja mitäänsanomaton et huh!!

Sen Pätsin idarikommentit tuomareille "noi ei titedä musiikista mitään" antoi kahta kauheemman idioottileiman sen ottalohkoon!

joo, siis ei pysty tajuaan miten tosta äänestä
voi olla diggaamatta. Toihan on niinku Janis
Joplinin ja Robert Plantin rakkauslapsi.

Ari oli kyllä hyvä! En jaksa innostua oikein Idolseista alun jälkeen (ohjelma on alussa mitä parhainta huumoria), mutta pakko myöntää että oli kuunneltava Arin laulu toiseenkin kertaan. Voittaja-aineista, ellei sitten haeta jotain Antti Ylander-Jääskeläistä.

kukaan jätkistä ei laulanut täysin puhtaasti, mutta kyllähän se arin pitikin päästä jatkoon sillä äänellä mikä sille on suotu. vois jätkä voittaa kyl tän koko idolssin kun se mia meni mokaamaan biisivalinnalla niin pahasti. siitä blondista ja hempeilijäkundista ei kyl oo tarpeeks ainesta pitkällä juoksulla. Kyl kuka tahansa kellä on half a voice pystyy vetää jonkun slowarin tosta noin vaan ja pysyy just ja just nuotissaan, mutta noista kellään muilla ku Arilla ei ole sellasta spessua ääntä (Mialla oli hyvä ääni mutt mokas siis). Eikä oo niistä muijista ketkä tulee viimisessä ryhmässä esiintymään ole myöskään potentiaalia.

[q]Kirsikka, 8.2.2007 23:05:
---
Hansu, 8.2.2007 21:28:
Kertokaa mulle, olisko tää Ari kaikkien klubbarilaisten suosikki ellei sillä olis ollut tiettyä t-paitaa päällä vai olisko se vaan kimittävä heviletti joka se mun mielestä on?

---

munkin mielestä sen ääni on kimittävä, ja ulkonäkökään ei vakuuta mua (---) tätä menoa näyttää siltä, että Ari voittaa koko kisan, oi ja voi.
[/q]

Mä taas olen jollain lailla innoissani Arin lauluäänestä ja tähänastisista biisivalinnoista, kun pääsin Helsingin karsintojen tv-lähetyksen aikana ohi/yli siitä ettei kyseessä olekaan naishenkilö. Ikinä ei ole kukaan laulanut noin hyvin nuotin vierestä. Pakko oli äänestää eilenkin niistä sen hirveen näköisistä kannattajajoukoista huolimatta. Käsi vaan hakeutui kapulalle!

Mut sit toisaalta. Nyt on ilmassa selvästi jo liikaa hypetystä hänen suuntaansa ja kisasta uhkaa kadota jännitys. Niinpä mä toivon, että finaalien mittaan Arskalle kertyy ainakin pari jotain tosi huonoa ja tyylitöntä biisiä laulettavaksi (Idolsin musiikkiinjan tuntien se onkin enemmän kuin hiukan todennäköistä) ja mikä kaikista tärkeintä,

Ruslanas finaaleihin niin saadaan kisaan jännitystä hinnalla millä hyvänsä

Miksköhän eilisessä lähetyksessä kuvattiin puolet ajasta
pianistin kihlasormusta? Ja välillä myös kitaristin.
Ainakin tiedämme nyt, että he ovat kihloissa/naimisissa,
vaikka emme tiedäkään keitä he ovat. Vähän kävi ärsyttää

Nim. osaan keskittyä olennaiseen

[q]Hansu, 8.2.2007 21:28:
Kertokaa mulle, olisko tää Ari kaikkien klubbarilaisten suosikki ellei sillä olis ollut tiettyä t-paitaa päällä ?
[/q]

mikä hiton paita?

[q]Kon-tiki, 9.2.2007 09:50:
---

Ruslanas finaaleihin niin saadaan kisaan jännitystä hinnalla millä hyvänsä
[/q]
Huh mä näin unta, et Ruslanas oli tipahtanu. Sit aamul kuulin, et näin ei ollukkaa tapahtunu.

I have NO life

[q]Sallakat, 9.2.2007 09:53:
---
Kertokaa mulle, olisko tää Ari kaikkien klubbarilaisten suosikki ellei sillä olis ollut tiettyä t-paitaa päällä ?

---

mikä hiton paita?
[/q]

Arilla oli FINRG:n paita päällä...=)

[q]JR Ewing,

I have NO life
[/q]

Mitäs me elämällä, kun on IDOLS-tukilinja

[q]crissy, 9.2.2007 09:56:
---
Sallakat, 9.2.2007 09:53:
---

---

mikä hiton paita?

---

Arilla oli FINRG:n paita päällä...=)
[/q]

no pyh. onneks en huomannu, ei ois ainakaan vaikutusta tehny.

Arin eilinen Piano Man

[q]k1mm0, 9.2.2007 10:37:
---
crissy, 9.2.2007 08:56:
Sen Pätsin idarikommentit tuomareille "noi ei titedä musiikista mitään" antoi kahta kauheemman idioottileiman sen ottalohkoon!

---

hohhoijaa, ei oo kyl kaikki kynät penaalissa *toktok*

jostain syystä missasin ton läpän... vai tuliko se jossain
tuloslähetyksessä? (jota en siis jaksanut katsoa).

toi pätsi kyllä vaikutti niin helvetin ylimieliseltä ja huonolla
tapaa itsevarmalta, että ei vois enempää vihaksi pistää...
mut kai se oli varma, että jeesus auttaa sen voittoon!

onneksi maailmassa on vielä oikeutta ja ihmiset osaa äänestää,
ettei tollaset tyypit pääse jatkoon.
[/q]

se sano sen siinä vaiheessa kun tuomarit oli antanu jo mielipiteensä ja sit se Jani tuli haastattelemaan nii päällekkäin ne puhu ja ton tokas siin lopus.. siis ihan päälähetyksessä..

ja sit se Markus Blom.. (vaasalainen) alko selittään jostain kotikaupungin isosta ja tärkeestä tehtaasta!?! et kuinka se oli sisäistäny sen biisin sanat läpä lää...... ei juma...

[q]Android, 9.2.2007 10:56:
Nyt kun kuuntelen tuon clipin uudestaan niin kuulostaa entistäkin vakuuttavammalta. Ääni on oikeastaan täysin virheetön.
[/q]

tarkoitatko että laulu meni virheettömästi nuotilleen vai mitä kenties mahdat tarkoittaa virheettömällä äänellä? Jos Ari laitettaisiin laulamaan mittariin, hän tuskin saisi täysin tasaista taajuutta aikaiseksi lauluäänellään, se ei ole hirveän helppoa edes soittimella.
Arin laulukaan ei mennyt koko biisin ajan täysin nuotilleen, tuli jonkin verran alavireisenä jossain korkeissa kohdissa, sen kuuli todella helposti, mutta kaveri osasi korjata sen nopeasti.
Mikään ei kuitenkaan poista sitä faktaa, että kaverilla on erityinen ääni, jota hän osaa käyttää monipuolisissa biisivalinnoissa.

Nyt vaan voisin toivoa, ettei hän tee samaa virhettä kuin Mia teki pienryhmässään eli valitse jotain lempibiisiään, mikä ei laulutaitoja tuo esille. Arin tapauksessa se olisi joku hirvitys hevibiisi, minkä turvin on ehkä huono lähteä vakavasti hakemaan suomen idol titteliä kun vastassa on monen monta balladia kuitenkin, jotka sulattaa teinityttöjen sydämet paljon paremmin.

Nyt kun ajattelee että sitten kun ja jos Ari saa levytyssopimuksen niin mitä musaa se oikeasti voisi laulaa ja esittää? Katri Ylanderille, Hanna Pakariselle, Antti Tuiskulle ja Jani Wikströmille on selkeästi omat genrensä, tyylinsä ja sen kautta omat faninsa. Ari taas heittelee laidasta laitaan ja haluaa selkeästi specifioitua hevimiehenä. En usko, että tuollaiset yhden miehen hevipläjäykset myy ainakaan levyjä akuuttia idols huumaa jälkeisenä aikana. Toisaalta Arista ei oikein saa stylattua Antti Tuiskumaistakaan, mikä taas myisi levyjä.
Jää nähtäväksi.

[q]Lyylikki, 9.2.2007 11:02:
---
Elmiira, 9.2.2007 09:53:
Miksköhän eilisessä lähetyksessä kuvattiin puolet ajasta
pianistin kihlasormusta? Ja välillä myös kitaristin.
Ainakin tiedämme nyt, että he ovat kihloissa/naimisissa,
vaikka emme tiedäkään keitä he ovat. Vähän kävi ärsyttää

Nim. osaan keskittyä olennaiseen

---

Veikkaatko, että siinä todella kuvattiin sormusta, eikä esmes niitten soittoa? Joskin Leskistä kuvattiin aika hassusta kuvakulmasta, kun näkyi tosiaan koko ajan vain se vasen käsi. Kai sen kameran olisi voinut paremminkin suunnata.
[/q]

En veikkaa mitään. "Soittamisen kuvaamisesta" ymmärtämättömänä
huomioni vain kiinnittyi ilmeisesti täysin epäolennaiseen asiaan. Mut
onhan se silti hassua, et kuvataan soittoa, kun kyse on laulu/esiintymis
-kisasta, jossa soittajat ovat vain "taustaa". Muutenkin se oli kyllä
kuvattu aika omituisesti välillä. Mutta tosiaan kyse on laulukisasta,
joten mitäpä minä nyt kuvausta tässä arvostelemaan.

Tuli katsottua Arin suoritus youtubesta ja voi helvata, että vedetään perinteisellä rokkimeningillä. :D Laulutaidoissa ei ole juuri valittamista ja soundi on kiva tuulahdus jostain 90-luvulta, mutta ei tuollainen hevibändin keulalle sopiva tyyppi minusta oikein istu ohjelmaformaattiin. Saas nähdä miten käy - toivottavasti kuitenkin paremmin kuin Agnesin.

[q]Android, 14.1.2007 21:58:
Minä ymmärrän kuitenkin enemmän niitä pellejä jotka vetävät koko homman läskiksi, kuin niitä pellejä jotka menevät sinne ihan tosissaan, aikomuksena tulla "pop-tähti".
[/q]
Hö?

Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja*nauru* sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.

Täs on nyt varmaan kyse siit erilaisesta huumorintajusta, toiset tykkää pieruvitseistä ja toiset tarvii vähän enemmä virikkeitä et alkaa hymyilyn lisäks myös naurattaa..?

edit:
Tai siis mä yritän sanoa, et osa tossa tuntuu haluavan vesittää toistenkin aidon yrittämisen sillä et menee itse vetämään homman läskiks -ihanku se olis jotenkin TOSI noloa että noi raukkaparat oikeasti haluais päästä laulukilpailussa jatkoon*hymy* Mun mielestä jos ottaa osaa niin sit pitää kans uskaltaa olla vähän nolo, eikä vaan esittää olevansa ihan sikahyvä jätkä ku käy vetäsees ohi aiheen, sillai coolisti.

O