IDOLS-tukilinja

Back to häröily O

[q]casper-dj, 8.2.2007 09:13:
avasin aamulla töllön ja siellä istuu Asko Kallonen ja joku femakko joka paasaa Askolle että, ei saa
sanoa 16v tytölle sen olevan suomen seksikkäin jääkiekkoilija senkin pervo*ding*

ensin älkää tytöt nyt käsittäkö väärin..en kannata minkäänlaista sovinismia.
Mutta suututtaa yleensäkin ihmiset miehet sekä naiset joiden pitää kaivaa rivien välistä aina jotain,
negatiivista. ja kadottaa koko asian pointtii siinä samassa*hmph*

Jos askon tapausta mietitään niin harvoin löytyy niin tunteella musiikkibisneksessä pelaavaa miestä.
Mies laittaa silmät kiinni kun Kristiina laulaa, mutta niin myös Arin laulaessa..eikä kuitenkaan varmaan haaveile persepanoista sen enempää pikku poikien kuin tyttöjenkään kanssa.
Sanottakoon myös että, Askolla on itsellään 17v tytär. Johon kuulemma lämpimät välit vaikka iskä silmät kiinni musaa kuunteleekin

hyvää huomenta kaikille prkle*nauru*
[/q]

jeppistä, mua niin ärsyttää kanssa tää ihmisten turha spekulointi. se on hitto vie musabisnestä. ja niinku kaikki tiedämme, musabisneksessä on helkkaristi helpompi myydä tuotetta jos tuote on hyvän laulun/soiton lisäksi seksikäs ja karismaattinen.
askon kommentti ei ollut mitenkään kaksimielinen.

Ainakin naiset saa huomautuksia ulkonäöstään mitä omituisimmissa paikoissa mitä omituisilta henkilöiltä. Ei siinä pitäs olla musta mitään kauhisteltavaa jos toista sanotaan seksikkääks julkisesti telkaarissa jos se kerta on. Enempikin huolestuisin siitä jos asko kuiskis sitä tyttöjen korvaan taka huoneesasa.

Ari tulkitsi Anitahirvosta äsken subin puolella hyvinkin tunteella, ainoana muisti sanatkin

Ikinä en oo missään tollasissa äänestäny mut nyt oli pakko äänestää Aria. Oli se vaan niin hyvä!*aplodit*

Ja hyvät ystävät ja kohtalotoverit. Olisiko se sitten aika sanoa taas terve vaan Suomen tuleville Idols-finalisteille. JEE JEI!

[q]mayah, 8.2.2007 20:20:
Mikä toi keltaliivisten aurinkolasipäisten äijien joukko tuolla yleisössä on? Onks siel Lahti pilaamas tunnelmaa taas? :D:D
[/q]
http://www.medihevi.com/

Hevi-Ari on ollu mun lemppari alusta asti..Niin persoona eilen oli sit ihan pakko äänestää ja selvä voitto tuli...*aplodit* Tästä sit vaan häntä pystyyn ja eteen päin! Go Ari!!

voi ari! ihan kylmät väreet meni. :) nää muut oli ihan tyhjiä kuoria(niinku kaikki edellisetkin laulajat). arissa on sitä kaivattua asennetta ja todellista intohimoa laulamiseen. o/

Ei ari mikään antti tuisku ole! mutta ehdottomasti paras noista :) antti ole mitään tuon rinnalla :D

Ari galtus....

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Swagalee

Kaikki tytöt vaan sinne heruttelee.

(ihan kivasti muuten tullu tän illan aikana kommentteja :D)

Sinulle on 485200375936923 uutta viestiä!

joo ari jatkoon

Ari veti kyl hyvin.
En oo ennen Billy Joelin Piano Mania kuullu, mut biisi kuulosti tosi hyvältä Arin tulkitsemana. Täytyypi kuunnella joskus alkuperänenkin versio.
Mut joo. Bueno ja mielenkiintoinen ääni kaverilla -> äänestän siis.. o/

[q]*Mirri*, 8.2.2007 21:31:
Mä kyllä oon alusta asti digannu siit. Onhan sillä kundilla ihan älyttömän magee ääni. Kimittävää siit ei saa tekemälläkä.
[/q]

Tottis. Osaa todellakin laulaa, ääni on persoonallinen ja tyyppi erottuu muutenkin niistä tavis kauluspaita geelitukista.

Piano Man jäi jopa päähän soimaan ku menin takas saunaan, joten kyllä, Ari jatkoon !

Jos kerran perinteiseen heviääneen luottava tyyppi pärjää Idolsissa finaaliin asti, niin on kyllä varmasti tullut missattua jotain kun ei ole tullut katseltua ohjelmaa. Onko näistäkin kisoista tosiaan tullut rock-Idols?

No huh, Ari vetäs sit 86 prossaa.. Way to go man!

Ari on kova jätkä!!*jiihaa**aplodit*

Eivittu, enkyllä enää voi väittää vihaavani idolseja, ennen aina dissasin ja ruikutin et miks vitus kaikki sitä kattoo, mut tosta ohjelmasta on vaan nyt onnistuttu tekemään paljon mielenkiintosempi kun ennen, ja lisäpisteitä kyllä tuo kans et vanha koulukaveri pärjää noin saatanan hyvin. Musta on tullu tän kauden idols addikti :(

[q]curry, 8.2.2007 22:42:
No huh, Ari vetäs sit 86 prossaa.. Way to go man!
[/q]

ohhoh, go ari go!!

[q]Android, 14.1.2007 21:58:
Minä ymmärrän kuitenkin enemmän niitä pellejä jotka vetävät koko homman läskiksi, kuin niitä pellejä jotka menevät sinne ihan tosissaan, aikomuksena tulla "pop-tähti".
[/q]
Hö?

Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja*nauru* sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.

Täs on nyt varmaan kyse siit erilaisesta huumorintajusta, toiset tykkää pieruvitseistä ja toiset tarvii vähän enemmä virikkeitä et alkaa hymyilyn lisäks myös naurattaa..?

edit:
Tai siis mä yritän sanoa, et osa tossa tuntuu haluavan vesittää toistenkin aidon yrittämisen sillä et menee itse vetämään homman läskiks -ihanku se olis jotenkin TOSI noloa että noi raukkaparat oikeasti haluais päästä laulukilpailussa jatkoon*hymy* Mun mielestä jos ottaa osaa niin sit pitää kans uskaltaa olla vähän nolo, eikä vaan esittää olevansa ihan sikahyvä jätkä ku käy vetäsees ohi aiheen, sillai coolisti.

O