IDOLS-tukilinja
[q]Zenni, Menee kyllä nii ohi meikäläisenki ymmärryksen, voi vaan miettiä et mitä noiden häiriintyneissä mielissä liikkuu :D
[/q]
siis huhhuh..
nyt oli kyllä niin hapokasta etten pysty ees
kommentoimaan fiksusti noita hyypiöitä!
[q]remotion, itseasias tää kuvaa omia reaktioita täydellisesti :D
[/q]
voi amerikka :D
[q]Hyzenthlay, 28.1.2007 20:08:
Jonkun tiedelehden mukaanhan noilla kouelaulajilla on joku sairaus, joka tekee sen, että menee tonne esiintymään vaikka kuulostaakin ihan karmeelta
[/q]
no eipä ton tajuamiseen tiedelehteä tarvita :D
Ruslanas!
onneks ne päästi vielä jatkoon sen
superpositiivisen söpön pikkutytön :)
siis katoin just ekan idols jaksoni ja pakko kyllä todeta että ei ilmeisesti kauheasti vaadi päästä noin pitkälle
Ari on loistava!!! Loistava asenne tollaiseen kilpailuun :D
Ari-peipeee *sydän* :DD
Jos pelkkää laulutaitoo / ääntä kuuntelee niin omat suosikit on ehdottomasti Ruslanas ja Mia.
Se on sit eri asia et voiko Ruslanaksesta oikeesti tulla Suomen idoli noilla skandaalikäryillä mitä jo on ollu lehdissä... Ja vaikka kuin tykkään miiasta niin en oo ihan varma kestääkö sillä pää tota menoo, on niin pirun nuori ja kokematon vielä.
Mut nää kaks toivon näkeväni silti finaalissa.
(Ps. Nisse on kyl aika söpö tapaus. *pihkassa*)
(Ps2. Jostain syystä se "pieni söpö" Anna ärsyttää ihan hitosti, en tykkää...)
[q]Taika, ...on myös jotenkin surullista katsoa kun aikuinen mies kanniskelee tuollaisessa kisassa jotain nallekarhua kainalossaan, halailee ja suukottelee sitä aina kun kamera sattuu paikalle.
[/q]
älä muuta sanele, toi on kyl aivan superällöttävää!
[q]4 8 15 16 23 42, 28.1.2007 20:11:
no eipä ton tajuamiseen tiedelehteä tarvita :D
[/q]
eipä niin... mielenkiintosta vaan ajatella, että jos väestöstä vaikka 0.001%:lla olisi joku ton kaltanen syndrooma (?) niin ne kaikki pakkautuis tonne.
Tän kauden Idols on musta tähän mennessä helvetin paljon mielenkiintoisempi kuin edeltävät. Persoonallisuuksia puskee esille entistä paremmin ja monet kilpailijoista keräävät erilaisilla jipoilla todennäköisesti hyvin kotikatsomoissa pinnoja himaan.
Ilahduttavaa. Tänä vuonna tää ei oo ihan täyttä paskaa vaan aika hyvää viihdettä itseasiassa vaikka fiksattavaa edelleen riittääkin.
[q]Taika, 28.1.2007 21:12:
---
Bio, 28.1.2007 21:02:
Ruslanas pois, ällöttävä tyyppi!
---
täysin samaa mieltä.
kaikin puolin etova olemus tyypillä. mun mielestä on myös jotenkin surullista katsoa kun aikuinen mies kanniskelee tuollaisessa kisassa jotain nallekarhua kainalossaan, halailee ja suukottelee sitä aina kun kamera sattuu paikalle. mut kai se sitten vetoaa..joihinkin.*justjoo*
[/q]
Jos nyt on ihan pakko valita niin mielummin sitä katselee sitä nallea pitelemässä, kuin toisen miehen dikkiä.
[q]enrg, Jos nyt on ihan pakko valita niin mielummin sitä katselee sitä nallea pitelemässä, kuin toisen miehen dikkiä.
[/q]
hahaha
LOTR
:D
[q]enrg, 28.1.2007 21:25:
---
Taika, 28.1.2007 21:12:
---
Bio, 28.1.2007 21:02:
Ruslanas pois, ällöttävä tyyppi!
---
täysin samaa mieltä.
kaikin puolin etova olemus tyypillä. mun mielestä on myös jotenkin surullista katsoa kun aikuinen mies kanniskelee tuollaisessa kisassa jotain nallekarhua kainalossaan, halailee ja suukottelee sitä aina kun kamera sattuu paikalle. mut kai se sitten vetoaa..joihinkin.*justjoo*
---
Jos nyt on ihan pakko valita niin mielummin sitä katselee sitä nallea pitelemässä, kuin toisen miehen dikkiä.
[/q]
hahahahahah
[q]remotion, 28.1.2007 20:02:
tuleeko kellekkään muulle tuosta asko kallosen käyttäytymisestä semmonen olo että se haluais päästä joidenkin osallistujien pöksyihin.
mun mielestä pirun limanen ukko.
[/q]
Joo, täytyy kyllä sanoa, että askon ilmeet ja eleet on välillä sen näköisiä, että pikkupöksyt saisi kyytiä ....
[q]ville, 28.1.2007 21:29:
---
remotion, 28.1.2007 20:02:
tuleeko kellekkään muulle tuosta asko kallosen käyttäytymisestä semmonen olo että se haluais päästä joidenkin osallistujien pöksyihin.
mun mielestä pirun limanen ukko.
---
Joo, täytyy kyllä sanoa, että askon ilmeet ja eleet on välillä sen näköisiä, että pikkupöksyt saisi kyytiä ....
[/q]
tähän asti oon luullu olevani ainoa, joka on kiinnittänyt
huomiota miehen orastavaan pedofiliaan :D
[q]Jone, Ilahduttavaa. Tänä vuonna tää ei oo ihan täyttä paskaa vaan aika hyvää viihdettä itseasiassa vaikka fiksattavaa edelleen riittääkin.
[/q]
oon myös yllättynyt siitä että oon oikeesti tykännyt tästä ohjelmasta tänävuonna!
:)
Musta kyllä tuntuu että tänävuonna on selvästi kiinnitetty huomiota enemmän just kilpailijoiden laulutaitoon. Oli tosi hyvä systeemi toi että tytöt (ja pojat) laulo jokainen saman biisin (tai no 3 vaihtoehtoa), jollon pysty heti erottamaan kuka on hyvä ja kuka vähemmän hyvä.
..tosin muutama vähemmän hyvä kyllä pisti silmään. Se blondi 16vee joka laulaa hiljaa, ja sit pari muuta sellasta näkymätöntä tyyppiä joita ei oo pahemmin ees näytetty telkassa vaikka pääsivätki semifinaaliin.
[q]Android, 14.1.2007 21:58:
Minä ymmärrän kuitenkin enemmän niitä pellejä jotka vetävät koko homman läskiksi, kuin niitä pellejä jotka menevät sinne ihan tosissaan, aikomuksena tulla "pop-tähti".
[/q]
Hö?
Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja*nauru* sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.
Täs on nyt varmaan kyse siit erilaisesta huumorintajusta, toiset tykkää pieruvitseistä ja toiset tarvii vähän enemmä virikkeitä et alkaa hymyilyn lisäks myös naurattaa..?
edit:
Tai siis mä yritän sanoa, et osa tossa tuntuu haluavan vesittää toistenkin aidon yrittämisen sillä et menee itse vetämään homman läskiks -ihanku se olis jotenkin TOSI noloa että noi raukkaparat oikeasti haluais päästä laulukilpailussa jatkoon*hymy* Mun mielestä jos ottaa osaa niin sit pitää kans uskaltaa olla vähän nolo, eikä vaan esittää olevansa ihan sikahyvä jätkä ku käy vetäsees ohi aiheen, sillai coolisti.