IDOLS-tukilinja

Back to häröily O

No kylläpäs pääsee ainakin naikkonen keskustelun aiheiksi.. Ihan kun niitä turhia julkkiksia ei olisi jo tarpeeksi. Noh, kai tuo on sitten sitä viihdettä

Joo, aika turha hehkutus oli mainoksissakin. Sehän oli rauhoittunut*ding*.

[q]hallucinogen, 21.1.2007 20:31:
Ibi oli kyllä vähän pettymys :( No eipä tarvitse enään katsoa tota sarjaa tänä vuonna :D
[/q]

*komp*

[q]Norb, 22.1.2007 10:09:
Mä unohdin kattoo *toktok*
[/q]

Mä unohdin kattoo *toktok*

Ibby Love!!! Mun suosikki... Hahahahah!

[q]pyllyjumala, 22.1.2007 12:17:
[/q]

"mä oon tän kansan prinsessa..." kikakika

oli ibi vähän laimeempi ku viime kaudella mutta kylläpä taas biisin vetäs... ja eiks se maininnut että sillä on joku lääkitys päällä hihihihihi

[q]Miinapiina, 22.1.2007 12:32:
---
pyllyjumala, 22.1.2007 12:17:

---

"mä oon tän kansan prinsessa..." kikakika

oli ibi vähän laimeempi ku viime kaudella mutta kylläpä taas biisin vetäs... ja eiks se maininnut että sillä on joku lääkitys päällä hihihihihi
[/q]
Jep! Korvani hörähtivät kun Ibby/Ibi mainitsi olevansa lääkekuurilla, siltä se näyttääkin

[q]pyllyjumala, 22.1.2007 13:15:

Jep! Korvani hörähtivät kun Ibby/Ibi mainitsi olevansa lääkekuurilla, siltä se näyttääkin
[/q]

[q]pyllyjumala, 22.1.2007 13:15:
[/q]

Ei mikään yllätys. Kuuleman mukaan on itse jopa mainostanut käyneensä lataamossakin jossain välissä.

Liityn Idols-Arin fanijoukkoon o/ :D
Muutenkin tosi mielenkiintonen tapaus ja jotenkin niin aito
Ja sitten kun viel bongas sen paidan, nii ei voi muuta sanoa kun uuumama, mikä mies!

TESSA!1
fintelligensin elastinen meets hilary swank boys don't cryssa <3

Piileskeleeköhän Ari jossain täällä Klubituksessa keskuudessamme??

[q]Rx, 25.1.2007 20:23:
noni kuvaa tai videota kehiin, mä en usko enneku nään ite
[/q]

TELKKARI AUKI :D

[q]mayah, 25.1.2007 20:13:
Näinks mä ihan väärin, vai oliks tolla pitkätukkasella pojalla FINRG-paita päällä?
[/q]

oli sil :)

Käsiä nousi kyllä ilmaan, kun mulla ja pikkuveljellä sattui olemaan sama paita päällä samalla. Loistavaa!

[q]Rx, 25.1.2007 20:23:
noni kuvaa tai videota kehiin, mä en usko enneku nään ite
[/q]

[q]mayah, 25.1.2007 20:13:
Näinks mä ihan väärin, vai oliks tolla pitkätukkasella pojalla FINRG-paita päällä?
[/q]

Kyllä Se on muutenkin mun
suosikki tosta porukasta.

[q]Galrav, 25.1.2007 20:44:
Joutuuks Rexi heruttaa Arille elinikäisen vipin :)
[/q]

no on toi sen luokan kulttuuriteko et melkein

[q]Android, 14.1.2007 21:58:
Minä ymmärrän kuitenkin enemmän niitä pellejä jotka vetävät koko homman läskiksi, kuin niitä pellejä jotka menevät sinne ihan tosissaan, aikomuksena tulla "pop-tähti".
[/q]
Hö?

Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja*nauru* sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.

Täs on nyt varmaan kyse siit erilaisesta huumorintajusta, toiset tykkää pieruvitseistä ja toiset tarvii vähän enemmä virikkeitä et alkaa hymyilyn lisäks myös naurattaa..?

edit:
Tai siis mä yritän sanoa, et osa tossa tuntuu haluavan vesittää toistenkin aidon yrittämisen sillä et menee itse vetämään homman läskiks -ihanku se olis jotenkin TOSI noloa että noi raukkaparat oikeasti haluais päästä laulukilpailussa jatkoon*hymy* Mun mielestä jos ottaa osaa niin sit pitää kans uskaltaa olla vähän nolo, eikä vaan esittää olevansa ihan sikahyvä jätkä ku käy vetäsees ohi aiheen, sillai coolisti.

O