IDOLS-tukilinja
[q]Vexe, 18.1.2007 18:52:
Hei.
Tänään olisi tarkoitus harrasta extreme urheilua eli katsoa Idols kokonaan. Tämä on itselleni erittäin haasteellinen tehtävä. Olen yrittänyt valmistautua tehtävään huolellisesti, mutta ensimmäinen takaisku tuli vastaan tässä vaiheessa iltaa. Unohdin nimittäin ostaa kipua lievittäviä juomia kaupasta ja nyt en voi poistua kotoa, koska Postin pitäisi tuoda minulle paketti ennen klo 20.00. Pahimmassa tapauksessa en siis voi turvautua lievittäviin.
Näin tuntia ennen suorituksen alkua kehoni on alkanut voimaan pahoin. Sydämen tykytyksiä, hikoilua, lihasjännitystä, sekä huimausta on esiintynyt. Henkisellä puolella olen vielä saanut pidettyä ajatukseni kurissa, mutta pelkään pysyviä vaurioita.
Onko joku suoriutunut tehtävästä? Onko jäkioireita esiintynyt? Mahdollisesti neuvoja suorituksen läpivientiin?
[/q]
no noi kipua lievittävät juomat ois ollut plussaa mutta veikkaan että pärjäät ilman niitäkin!! ja ollaan täällä kyllä sun tukena (eiks vaan ihmiset?) voit tulla avautuu sitten tunnelmia idolsin aikana!! tsemiä! muistathan kattoa myös extran...??!!
No oliko pakko jättää se Ibi vikoihin koelauluihin!*senkin**grr* Mä olin niin varma että se olis näytetty jo tänään. :(
mutta mihin jäi ibi...
mikä ihmisiä vaivaa?
rentoja urpoja taas tuolla!
:D
[q]Niklas N., 18.1.2007 22:11:
---
Miinapiina, 18.1.2007 22:05:
ja valitettavan vähän sitä ibiä näky siinä extrassa...
---
ihan kun olisin kuullut lähetyksen lopussa että ensi jaksossa
ibin esiintyminen
[/q]
jeeeeeee!!!!
[q]Vexe, 19.1.2007 09:58:
Joutuu muuten katsomaan muitakin jaksoja. [/q]
Sitä ollaanki jo koukussa
oonkohan mä ainoo jonka mielestä se ekstran juontaja on just passeli?
tosin katoin eilen ekaa kertaa ekstran.
[q]remotion, 19.1.2007 11:37:
tosin katoin eilen ekaa kertaa ekstran.
[/q]
Luultavasti olet.
[q]MiMoSa, 18.1.2007 21:59:
Se surffaripoju oli aika*lmao*
[/q]
Tarkoitatko Panua, joka lauloi Mariah Careyta?
On ollut rinnakkaisluokalla peruskoulussa ja oli niin äijää silloin ja nyt tuollainen teinilook...
[q]Lyylikki, 19.1.2007 14:04:
---
*PinkBunnY*, 19.1.2007 14:02:
On ollut rinnakkaisluokalla peruskoulussa ja oli niin äijää silloin ja nyt tuollainen teinilook...
---
Taitaa tarkoittaa sitä vaaleanpunapaitaista Ibby Love-fania, joka lauloi Petteri Punakuonon.
[/q]
^^
^
Aa, ok.
En tosiaan itse eilen nähnyt ohjelmaa mutta mun mielestä Panullakin oli surffilook*pepsodent*, kun katselin Idolsin nettisivuja.
anna abrey *sydän*
ja extran juontaja on iha kingi mielestäni paras juontaja täl hetkel koko suomes, joka sinänsä on aika hyvin =D
[q]remotion, 19.1.2007 11:37:
[/q]
Mä kyl kieriskelen sohvalla sen puolesta myöthäpeästä, se yrittää ollaa hauska, mut selkeesti yhtäkkinen julkisuus hämmentää sitä jollon sen vitsit jää puolinaisiks puuttumattoman itsetunnon takia. Tai itsetuntoa ei ainakaan oo vielätarpeeks moiseen pestiin. Tai oikeestaan toi on kyllä sopiva pesti harjotella sitä:D
[q]*PinkBunnY*, 19.1.2007 14:02:
---
MiMoSa, 18.1.2007 21:59:
Se surffaripoju oli aika*lmao*
---
[/q]
tarkoitti luultavasti sitä ärrävikaista, kieroon katsovaa poikaa, joka lauloi erittäin huonosti Petteri Punakuono
[q]Sallakat, 19.1.2007 16:55:
tarkoitti luultavasti sitä ärrävikaista, kieroon katsovaa poikaa, joka lauloi erittäin huonosti Petteri Punakuono
[/q]
voi kikakikakika, se petteri punakuono oli kyllä illan paras esitys...
ja ibi lovea ootellaan...
Eilen jouduin pakosta kuulemaan tuota, erään esiintyjän aikana aloin tuntemaan vienoja kaljuuntumisen tuntemuksia.
[q]tomii, 27.1.2007 22:23:
Jenkki-Idols kyl pieksee friikkikertoimessa kotimaisen ehkä 100 - 0. Jeesus mitä jengiä :D Saa kyl repeillä aika hyvin :)
[/q]
Oon ihan samaa mieltä!*pökr* Vähän repesin ton äskönen pussycat dollsia esittäneen tyypin kohalla. Se oli ihan samannäkönen kun äitinsä! Huh huh, mitä sakkia! *poks**eiei*
Ibi oli kyllä vähän pettymys :( No eipä tarvitse enään katsoa tota sarjaa tänä vuonna :D
Ibiä odotellessa piti virittäytyä tunnelmaan Amerikan Idolsin avulla. Voi jestas sentään miten järkkyjä "laulajia".*pökr*
[q]Android, 14.1.2007 21:58:
Minä ymmärrän kuitenkin enemmän niitä pellejä jotka vetävät koko homman läskiksi, kuin niitä pellejä jotka menevät sinne ihan tosissaan, aikomuksena tulla "pop-tähti".
[/q]
Hö?
Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja*nauru* sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.
Täs on nyt varmaan kyse siit erilaisesta huumorintajusta, toiset tykkää pieruvitseistä ja toiset tarvii vähän enemmä virikkeitä et alkaa hymyilyn lisäks myös naurattaa..?
edit:
Tai siis mä yritän sanoa, et osa tossa tuntuu haluavan vesittää toistenkin aidon yrittämisen sillä et menee itse vetämään homman läskiks -ihanku se olis jotenkin TOSI noloa että noi raukkaparat oikeasti haluais päästä laulukilpailussa jatkoon*hymy* Mun mielestä jos ottaa osaa niin sit pitää kans uskaltaa olla vähän nolo, eikä vaan esittää olevansa ihan sikahyvä jätkä ku käy vetäsees ohi aiheen, sillai coolisti.