IDOLS-tukilinja
[q]Jone, 16.3.2007 14:23:
---
Android, 15.3.2007 22:53:
Tuo Kristiinan joukkodissaaminen on kyllä niin huvittavaa <3
---
Kertoisitko et mikä siinä mahtaa olla niin huvittavaa? Ko. nuori neiti laula silmittömän hirvittävän kuulloisesti ja ääntää englantia kuin mun vaarini. En oo vähään aikaa kuullut mitään yhtä piinaavaa musiikin saralla kuin toi eilinen esitys. Se oli vaan aivan käsittämätöntä paskaa alusta loppuun. Jos se olis ollut edes vaan kehnoa tai mitäänsanomatonta, niin en avautuis näin - mut kun ei.
[/q]
100% samaa mieltä. En ymmärrä, miksi tuomarit ei kertaakaan ole maininnut tytön englannin lausumisesta. Aivan karseaa kuultavaa. Esim eilisestä biisistä, always ei todellakaan lausuta "äävei"
kristiinaa ruotsiksi jee
äävei voi jeesus oikeesti :D
eikä se arikaan kyllä laulaa erikoisemmin osaa, ääni petti monta kertaa biisissä ja vetää epävireisenä ja kuivalla värittömällä äänellä kuin höyryveturi. Ei o rima korkeella suomessa ei...
Mia takasin!!1
[q]Android, 16.3.2007 14:47:
Toteat nyt että Kriistiina laulaa hirvittävän kuuloisesti ihan kuin se olisi joku objektiivinen fakta. Se on vain mielipide ja moni, minä mukaan lukien, on siitä eri mieltä. Harva viitsii perustella mielipidettään muulla kuin "kamala, hirvittävä, miten toi voi olla siellä!!11!+=?"-tyyppisillä argumenteilla. En erityisemmin tykkää Kristiinan lauluäänestä, vielä vähemmän sen biisivalinnoista. On kuitenkin jossain määrin kummaa, että suoritus joka ei ollut erityisen epävireinen tai falski saa niin paljon huonoa palautetta. Kuten jo tässä topicissa olen todennut, jos ei tykkää Kristiinan äänestä so be it, en minäkään sitä fanita, mutta se ei automaattisesti tee hänen esityksestään jotain (esim. epävireistä), jota se ei ole.
[/q]
No mun miellestäni siinä on harvinaisen vähän mitään subjektiivista, että toi Kristiinan englanti on aivan kamallaa. En menis kehumaan omaanikaan, mutta hellvetti vieköön - joku raja nyt kuitenkin.
En myöskään tajua miten pitäisi arvostaa kauhean korkeale suoritus, jonka esittäjästä huokuu ullospäin keskimääräisen tarhapupun kanssa saman verran rohkeutta ja itsevarmuutta. Ei myöskään mene jakelluun pitäisikö esittäjän äänen yksiullotteisuus llaskea jotenkin puolltavaksi tekijäksi.
Hahaa Panu tippu!
Mun mielestä Ari vois pyyhkiä perseensä koko Idolsilla ja alkaa laulamaan sitä heviä, jos se hevin laulaminen on se juttu, koska se on aivan taivahan varma, että jos Ari tuon skaban sattuisi voittamaan, niin niillä teinikeikoilla mitä se joutuu / pääsee tuoreena Idols-voittajana vetämään ei todellakaan lavan takareunustaa korista marsurivistöt ja ohjelmisto ole power-metallia. Tai who knows.
Joskin...vaikka Arilla on hieno ääni, niin se vaan on pikkupojan ääni ja siitä ei pääse mihinkään ja toinen mikä mietityttää on se, että yleensä tuollaiset kaverit olis jo jossain bändissä, mutta Ari ei ilmeisesti ole ko kö...??
Meikä ollu tähän asti hiljaa, mut nyt pakko sanoo, niinku sanoin jo pari viikkoa sitten:
Ari EI halua voittaa.
Se on saanu ihan tarpeeks julkisuutta jo alkaakseen tekee omaa juttuaan, levytyssopparikin odottaa jo allekirjoitustaan jokatapauksessa.
Eli se on saanu kisasta irti sen minkä tarvii..
[q]Alley Cat, 22.3.2007 21:40:
Mitäs se svedu tuomari sano Kristiinan laulusta? Meni just se kohta ohi.
[/q]
Jotain hyvästä lavakarismaasta, mut sävelkorkeus heitteli ja ei osannu ääntää Englantia..
edit: niin ja et Kristiinan pitäis pudota täl kertaa
Tykkäsin myös Ohikiitävää -biisistä, illan paras. =)
Pudonnut se olis kuitenkin.
[q]Mumuli, 7.4.2007 12:49:
---
ezzy, 7.4.2007 00:12:
Edelleenkin sitä mieltä, että suomeksi niiden olis pitänyt laulaa niin sais jotain selvää mussutuksesta...
---
Skaban idea on etsiä muusikko joka pärjää myös kansainvälisillä markkinoilla
Tietysti ne räkäset suomalaiset jotka pitää vain Klamydiaa ja popedaa ainoana oikeana musiikkina ja kielenä laulaa niin minulla on sinulle helpotus.
Mene kuuntelemaan Jani Wikholmia nii siinä sulle täysin suomalaista, ole sit tyytyväinen ja nauti musiikista ja lauletusta kielestä
[/q]
Suomen idoleista ei _ikinä_ löydetä kansainvälisesti menestyvää artistia. Miksi pitää laulaa kieltä jota EI OSAA.
Idolien musiikki ei kiinnosta itseäni mitenkään, joten en o jania menossa kuuntelemaan kuten en ketään muutakaan. Mielipiteeni saanen edelleenkin sanoa.
Hyi vittu, irinaa ja rasmusta :DD saa taas nauraa illalla.
edit: eiku ei saakkaa nauraa, oon duunissa...
Siinä vaiheessa, jos kristiina ja ari jää jäljelle, voi kyl hävetä suomen idolstasoo ihan loputtomasti...
[q]*Mirri*, 29.3.2007 21:06:
Ari veti tänää hyvin.
[/q]
kyllä joo!! ja tää kristiinan toinen biisi kuulostaa paljon paremmalta!
go kristiina go kristiina!! *sydän*
Arin eka biisi ei tippunut yhtään, musta se oli jotenkin bliisu. Se toinen biisi sitten aiheutti taas semmoset kylmät väreet, että huh huh.
Krisun eka biisi kuulosti musta ihan söpöltä, tosin siellä biisin loppupuolella se laulun kanssa täysin eri tahtiin laulaminen oli kyllä aika amatöörimeininkiä, mutta ihme kyllä sekään ei tuhonnut sitä sen ekaa biisiä ihan täysin. Kristiinan toisessa biisissä oli kyllä jotain, semmoisia pieniä väristyksiä se aiheutti ja hyvän fiiliksen.
Anna jätti tällä kertaa mut jotenkin tosi kylmäks, no se sen eka biisi irinaa, joten eipä siltä voi kauheesti odottaakkaan ja toinen ihan ok, mutta ei sen kummempaa. Ari ja Krisu jatkoon, please. Vaikka kyllä se annakin osaa laulaa, mutta jos näiden esitysten perusteella mennään, niin sitten Anna hus pois.
Musta koko toi äänestys-homma ihan selkeästi kusee. Viikko sitten kävi näin, että Kristiina paljon paskemmalla esiintymisellään pääsi Annan edelle ja Anna kävi ns. putoamisen partaalla. Nytten taas Kristiinan taso on noussut, se oli jopa hyvä (välillä) ja Anna taas oli aika lähellä sitä, että kusis koko hommman. Siitä huolimatta Anna nyt voitti Kristiinan. Missä on logiikka?
Ok, siihen hommaan voi sanoa että "äänestäjät äänesti näin". Sekin on mahdollista. Toisaalta mulle tulee mieleen tästä ihan eka idolssi, jolloin joku tyyppi netissä (erään operaattorin työntekijä) väitti, että joku taho, luultavasti Idolsissa mukana oleva levy-yhtiö, avasi 5 liittymää ennen viimeistä finaalia ja soitti niiltä omaan linjaan n. 20 000 puhelua (muistaakseni) Hanna Pakarisen voitosta, jonka jälkeen liittymät oli suljettu pois. Tarkoituksena oli varmista Hannan voitto, koska kaikki vittasi siihen, että se Jani Vikholm voittais ja hän oli levy-yhtiöt arvion mukaan vähemmän "kinnostava" levy-myynnin suhteen (ts. liian "aikuseen" makuun).
Tällähän kerta kävi näin, että ehkä samaan kategoriaan Vikholmin kanssa sijoittuva Kristian "äänestettiin" jo niin varhaisessa vaiheessa pois. Kristianilla oli mun mielestä kaikki mahiksen voittamaan tämän kisaan (tai ainakin päästä finaaliin asti), puhumatta sen enempää hlö-kohtaisista mieltymyksistä. Itellä, kuten aika monella tässä, meni maku koko kilpailuun Kristian putoamiseen jälkeen.
Karkeasti ajatelleen, koko Idols-organisaatio tähtää siihen, että saadaan kansan tietoisuuten joku (oletettavasti pop) artisti, joka saa niin paljon ilmaista mainosta että sillä on potentiaalia myydä levyjä sille levy-yhtiölle, joka on Idolsin kanssa yhteystyössä. That's it.
[q]Loyal, 30.3.2007 19:51:
Voi vittu, taas tää alkaa.. [/q]
No voi vittu tosiaan, sääliks oikein käy.
'ihmisillä on eri mielipiteitä'
No on tosiaan, jos jätkä on sitä mieltä että
hauska 'läppä' fiilistellä jotain koulukiusauskivittelemisiä.
Jos esittelee tollasia luolamiesnäkemyksiä
julkisesti ni voit olla vittu varma että saat
palautetta.
[q]Porsas04, 30.3.2007 12:05:
---
Loyal, 27.3.2007 03:21:
Vieläkö se ruma Ari on siellä kilpailussa.
Anteeksi vaan, mutta aina kun nään Arin naaman jossain, tulee halu palata koulukiusaajaksi ja kivittää sitä oikein kunnolla ja isoilla stemuilla,
on se vaan niin vitun nolo ja ruma pikku paska.
Se metallinaamainen tyttö vois vaikka voittaa, sille voitto vois olla tarpeen.
Yhtäkään jaksoa en ole katsononut, joten ei mitään hajua siitä miten ne laulaa.
Helpotti.
Kiitos ja anteeksi...
---
hahahahahaahahahahahahaha vittu tää tuli ihan puun takaa!!
[/q]
No ei se kovin puskan takaa tullu. Oon pitkään ihmetellyt miks Ariin ei o kukaan stylisti koskenutkaan, mutta nyt sille oli saatu vähän hairstylistiä ja vaihdettu paitaa päälle ja poika pääs laulaa pallaaadii :D
Mutjoo toi kivittäminen on jo aika rankkaa tekstiä ja Loyalilla ei pärstäkertoimessa o kyl mitään sanottavaa...et pata kattilaa soimaa jne.
Eiliset esitykset oli kyl niin karmeeta paskaa ettei tosikaan. Miten ne ei vaan saa itsestään mitään irti kerta toisensa jälkeen.
[q]Loyal, 27.3.2007 03:21:
Vieläkö se ruma Ari on siellä kilpailussa.
Anteeksi vaan, mutta aina kun nään Arin naaman jossain, tulee halu palata koulukiusaajaksi ja kivittää sitä oikein kunnolla ja isoilla stemuilla,
on se vaan niin vitun nolo ja ruma pikku paska.
[/q]
Oikein mehustelet tollasella jutulla?
Ootko mahdollisesti sama jätkä
joka soitti tällä samalla asialla
bassoradioon taannoin? Vituttaako
sua se, että Ari on päässy yli
siitä että sitä on kiusattu koulussa
vai mikä sun ongelma on?
[q]Android, 14.1.2007 21:58:
Minä ymmärrän kuitenkin enemmän niitä pellejä jotka vetävät koko homman läskiksi, kuin niitä pellejä jotka menevät sinne ihan tosissaan, aikomuksena tulla "pop-tähti".
[/q]
Hö?
Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja*nauru* sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.
Täs on nyt varmaan kyse siit erilaisesta huumorintajusta, toiset tykkää pieruvitseistä ja toiset tarvii vähän enemmä virikkeitä et alkaa hymyilyn lisäks myös naurattaa..?
edit:
Tai siis mä yritän sanoa, et osa tossa tuntuu haluavan vesittää toistenkin aidon yrittämisen sillä et menee itse vetämään homman läskiks -ihanku se olis jotenkin TOSI noloa että noi raukkaparat oikeasti haluais päästä laulukilpailussa jatkoon*hymy* Mun mielestä jos ottaa osaa niin sit pitää kans uskaltaa olla vähän nolo, eikä vaan esittää olevansa ihan sikahyvä jätkä ku käy vetäsees ohi aiheen, sillai coolisti.