IDOLS-tukilinja
Jahas, tuli sit vissiin yksi duunikeikka lisää jäähalliin. :D
PS. Toi Brask vois höpöttää vähän vähemmän, niin se vaikuttais fiksummalta.
[q]fabza, 1.3.2007 20:52:
kuulostaa enemmänkin tenavatähdeltä...
[/q]
Onks tolla saatanan Asko Kallosella joku pikkutyttö-fetissi? Kommentit taas limanuljaska-tasoa.
Annalla on hyvä ääni, mut se ei osaa vielä käyttää sitä. Eikä se osaa tulkita tätä biisiä. Voi vitsi.
Tuomarien kommentit kuitenkin ylistäviä. Ton soundin on pakko olla jotenkin erilainen tuolla paikanpäällä.
[q]Android, 1.3.2007 21:12:
Ari on Ari, helvetin hyvä laulaja ja vetää koko ajan tasaisesti, mutta tänään kyllä Kristian on se suurin onnistuja.
[/q]
kyllä. laulajan tarvii tehdä muutakin kun laulaa biisi helvetin hyvin. Tässä vaiheessa kilpailua pitää odottaa/olettaa/vaatia tulkintaa SUURELLA sydämellä. Ari veti hiton hyvin ja komppaan Jonen kommenttia siitä ett vois mun puolestakin ryhtyy vaik Purplen laulajaksi. Mutt se tukan sutiminen vei huomiota muualle. Tähän mennessä Mia ja Kristian on vetäny ainoastaan kokonaisuudessa sellaisen setin että ois voinu kuvitella olevansa niiden omilla keikoilla eikä missään kilpailussa.
Kristianin Lapin Kesä saa kyl vielä puistatuksia aikaan ku muistelee.
Annan esitys alkoi ookoosti. toivottavasti vaa happea riittää keuhkoissa koko biisin ajan, jotta se voimakas ääni pääsee kumpuamaan ulos rintakehästä eikä mene jännittämiseksi.
edit: menihän se.. plus sovituskaan ei jättänyt herkälle tulkinnalle varaa niin paljon kuin alkuperäinen versio.
edit2: voin vaan kuvitella ett Ariltakin ois löytynyt tulkintaa jos ois vetäny esim
Ruslanas puuttuu *nyyh**dissaa* Meurman oli paras!
[q]Android, 2.3.2007 14:36:
---
ezzy, 2.3.2007 14:33:
Et o mistään bongannut Johannan My Immortalia ku en kuullu sitä?
---
[/q]
Näemmä olis vaan kannattanu etsiä :P
nojoo, eipä toi englanti vaan suju keneltäkään noista näemmä. ja ei toi vaan toimi noin matalalta...itselleni ainakaan. Mut tulkintana sikseen ihan hieno.
"Mistään muusta maasta ei voi tulla laulajaa, joka kuulostaa samaan aikaan tango- ja hevilaulajalta" x)
[q]Jusna666, 3.3.2007 11:34:
---
Fuzzy, 1.3.2007 21:04:
Hyvä Ariii!!! Kunnon hevari*pahis*
---
Kunnon hevari ei tommoseen hömppään lähtis mukaan.[/q]
Ari = koko kansan hevari
En tiedä onko Ari sisimmässään "kunnon hevari" (ja miksei hevarillakin voisi olla laaja musiikkimaku?), mutta hieman ärsyttää miten valtavirran ulkopuolisistakin jutuista pitää kaikenkarvaisissa iltapäivälehdissä tehdä "kaiken kansan juttuja", meidän kaikkien omia poikia ja tyttöjä joista tykkäävät niin vauvat kuin vaaritkin. Lordi kuvastaa hyvin tuota tasapäistämistä vaikkei toki heviä ole nähnytkään. Oikeasti, jos olisin itseäni kunnioittava heviartisti niin hieman kyllä ahdistaisi, jos mummot ja Matti Vanhanen musiikistani pitäisivät. Silloin olisin kyllä tehnyt jotakin väärin. Tää on varmaan se syndrooma joka tulee kun koko kansa löytää just sen "meidän oman jutun"
Mun mielestä ainakin mia on aidoin noista finalisteista*jiihaa*, eikä vedä mitää ihme roolii( ja mun mielestä paras noista laulaan) ja kristian myös..
se anna on vaan jotenkin niin tekopyhä! kristiina ja panu ei vaan osaa laulaa...ari on ehkä vähän väärässä kisassa,vaikka hyvä onkin...?
[q]Jutu, 5.3.2007 00:40:
Oon muutaman jakson nyt kattonut Idolsia ja mua ottaa suunnattomasti päähän se Mia. Siis voi apua kun se alkaa itkemään niin herkästi. Hiukka itsehillintää niin ei olisi mitään moitittavaa.
Herääs nyt hei, ihan kun toi ohjelma ei yhtään liioittelis... Siitä on annettu se kuva yleisölle ja kuvattu joka kerta kun se itkee.*eiei*
Lol @ Seiska.
Haluaako joku muuten selittää mitä ihmettä Kristiina tekee tai teki finaalissa? Onko tämä nyt se pakollinen ulkonäöllä jatkoon-yksilö?
Edit: No, ei se Panukaan paljon parempi ole.
[q]jepukka, 5.3.2007 18:38:
ari on tosi hyvä laulaan sitä semmosta heviä[/q]
Kyl muukin sujuu ihan hyvin.
Kirka - Silta yli synkän virran
Phil Collins - Another Day in Paradise
Neljä Baritonia - Pop-musiikkia
Billy Joel - Piano Man
The evil that men do lives on and on...
[q]Android, 8.3.2007 20:29:
---
lostgone, 8.3.2007 20:15:
Missä on se numero, että voi tiputtaa Remun jatkosta?
---
Joo, Remun voisi kyllä tiputtaa ekaksi. On kyllä niin jäässä koko ihminen et oksat pois.
[/q]
Remu vetää tukka putkella.
Mutta täytyy myöntää että ari astu imho liian isoihin saappaisiin. Ei niinku mitään jakoa dickinsonin tulkintaan vastaan ja edelliset ollu paljon parempia.
Missä on se numero, että voi tiputtaa Remun jatkosta?
Toi idols extran juontaja on kyllä aikamoinen pohjanoteeraus.
[q]Epailija, 8.3.2007 22:47:
---
clupipeipe, 8.3.2007 22:19:
Alkuperäisten esittäjät on vaan liian kovia tätejä *sydän*
---
Alicia Keysin suhteen olen samaa mieltä, mutta eihän Madonnakaan osaa juuri laulaa. ;P
[/q]
Madonna on Artisti. Ja Madden 80- ja 90-luvun tuotantoon on vaan niin kova tunneside, että se laittaa melkoisen hehkun kaiken tädin tekemisten ylle. Kyse ei siis välttämättä ole siitä, kuka laulaa parhaiten, vaan siitä että ensimmäinen on Aito ja Alkuperäinen.
Edit: sorry offtopic
[q]LooPy, 9.3.2007 12:32:
Tietääkö joku sen originaali biisin minkä Ari lauloi? Onko siinäkin säkeistöjen melodia epävireessä.[/q]
- epävireisestä en tiedä, mutta kyllä originaalikin vähän oudolta kuulostaa.
Edit: Tuossa muuten näkee minkälainen lavameininki sopii biisiin. Ari voisi vähän ottaa oppia.
[q]H3li, 8.3.2007 23:35:
Ottamatta sen enempää kantaa lopputulokseen on todettava, että Miassa mua ärsytti se, etti kyennyt koskaan pitämään naamaansa peruslukemilla. Joo , jotkut on herkkiä, mut jotenkin toi telkkarissa vuodattaminen ja kaikki "mul oli vaikee lapsuus" - läpät vei mun intressit.
Sit se Kristiina. Ei osaa laulaa niin, et sävähdyttäis mitenkään. Lisäksi biisivalinta oli niin oksettava ja kliseinen, että jos sen meinaa laulaa ton tason (?) kilpailussa, niin jotain uutta ja nimenomaan parempaa olis pitänyt tuoda siihen esitykseen / lauluun. Miinuksia myös ulkonäöstä ja olemuksesta, ihan tyhjänpäivänen joka kantilta, en oikeesti ymmärrä mitä tää zubu tekee noiden muiden joukossa!
Sehän oli jo selvää, ettei kummastakaan ois voinut/ voi tulla idolia. syön hatullisen paskaa, jos kristiina muka voittaa
olen puhunut.
[/q]
*toktok* *toktok* *toktok* älä soimaa kristiinaa!!!!!!!
saanks mä tulla todistaa sit jos joudut sitä paskaa syömään...??
[q]Android, 8.3.2007 21:32:
Toivon että Panu tippuu, vaikka se onkin hyvin epätodennäköistä kun luultavasti tuolla biisillä sai niin monien ihmisten sympatiat. Nyyh. Sitäpaitsi se ei osaa laulaa mitään muuta kuin balladeja - monipuolisuus puuttuu täysin. Ja on yksinkertaisesti aivan liian siirappimainen olemukseltaan.
[/q]
Mä en oo missään vaiheessa voinu sietää sitä Panua ja olisin toivonu et eilen siitä olis päästy eroon mut ei.*eikä* Noita sen lällybiisejä ei jaksa kuunnella enää kertaakaan ja mitään muutahan se ei osaa laulaa. Mikä se sen nyyhkytarina muuten oli siinä ennen sen laulua kun en sitä kuullut?
edit: Eikun tuollahan se nyyhkytarina oli Ilta-Sanomien sivuilla kerrottu. Voi kyynel.
[q]satumetsä, 9.3.2007 11:57:
---
crissy, 9.3.2007 09:18:
kyl huomas et se on sen 17v kun siltä kysyttiin et "pitääkö paikkansa et ilman meikkiä näytät 7v nuoremmalta?" vastaus: " No must sä näytät ihan anita hirvoselle... blaablaa.."
---
Odotitko sitten, että 17v onkin käytökseltään kuin seittemänkymppinen? Joo kyllä, kyllä sen yleensä huomaa, että onko kyseessä 2v vai 15v vai 60v ihminen.
[/q]
no ei 17v tuliskaan käyttäytyy ku 70v...*justjoo* mut just tollaset "pissiskommentit" nostaa ainakin mun vitutuskäyrää suunnattomasti.. No jahka jos anna vetäsee jotain muutakin kun tota alicia keys-linjaa niin näkee olisko siitä oikeesti johonkin.. sitäpaitti meillä on jo JONNA..
suomalainen r´n b -laulaja josta kukaan ei ees oikeest tykkää....
[q]Android, 14.1.2007 21:58:
Minä ymmärrän kuitenkin enemmän niitä pellejä jotka vetävät koko homman läskiksi, kuin niitä pellejä jotka menevät sinne ihan tosissaan, aikomuksena tulla "pop-tähti".
[/q]
Hö?
Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja*nauru* sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.
Täs on nyt varmaan kyse siit erilaisesta huumorintajusta, toiset tykkää pieruvitseistä ja toiset tarvii vähän enemmä virikkeitä et alkaa hymyilyn lisäks myös naurattaa..?
edit:
Tai siis mä yritän sanoa, et osa tossa tuntuu haluavan vesittää toistenkin aidon yrittämisen sillä et menee itse vetämään homman läskiks -ihanku se olis jotenkin TOSI noloa että noi raukkaparat oikeasti haluais päästä laulukilpailussa jatkoon*hymy* Mun mielestä jos ottaa osaa niin sit pitää kans uskaltaa olla vähän nolo, eikä vaan esittää olevansa ihan sikahyvä jätkä ku käy vetäsees ohi aiheen, sillai coolisti.