IDOLS-tukilinja

Back to häröily O

[q]Android, 16.3.2007 15:46:
Lue vastaukseni vähän tarkemmin. En sanonut, että epävireyttä ei esiinytnyt ollenkaan. Se, onko se "hirvittävän kuuloista vai ei, on kuitenkin täysin subjektiivinen asia. Kaikista eniten, jos puhutaan nuotin ohi laulamisesta, metsään meni Arin esitys, jonka falsettikohdat ihan objektiivisesti(kin) mitattuina menivät nuotin ohi.[/q]

Kirjoitukseni otti enemmän kantaa tuohon postauksesi alkuosaan, jonka sävy oli (minusta) yleisluontoisempi.

"Toteat nyt että Kriistiina laulaa hirvittävän kuuloisesti ihan kuin se olisi joku objektiivinen fakta. Se on vain mielipide ja moni, minä mukaan lukien, on siitä eri mieltä. Harva viitsii perustella mielipidettään muulla kuin "kamala, hirvittävä, miten toi voi olla siellä!!11!+=?"-tyyppisillä argumenteilla."

Sain tuosta vähän sellaisen kuvan, että Kristiina ei voisi kritisoida kuin subjektiivisin perustein. Ok, voi olla, että Ari lauloi tällä kertaa falskimmin, vaikka tuo on kyllä vielä pakko erikseen tarkistaa. Arilla on sen verran paljon miellyttävämpi ääni, että falskit kohdat eivät aiheuta samanlaista "Aagh! Kvik, change tö channel!"-ilmiötä kuin minun korvaani aika hemmetin ikävältä kuulostava Kristiina (joka on vähän kuin Nylon Beatin Jonna, mutta munattomampi).

Ainiin se on tänään.. Anna pudotukseen! Anna pudotukseen!

[q]Jutu, 7.2.2007 21:46:
---
pirpeli, 7.2.2007 21:44:
Onks toi hintelä vaalee jäbä se Ari, ihana hevaripoijka? :D

---

Epäilen ettei ole vaikka kovasti samaa näköä onkin. Mutta asiasta kolmanteen, sillä Arilla on ihan mieletön ääni. Ainakin livenä kuultuna

Muoks, on se kuulema aikuisten oikeasti sittenkin sama tyyppi kuvassa
[/q]

On se sama mies ;)

Toivottavasti voittajasta tulee yhtä iso stara kuin Ilkka Jääskeläisestä!

[q]Sallakat, 29.1.2007 10:28:
kyllä ruslanas laulaa osaa, mutta eilinen robbie williams improilu vaan osoitti sen, että joskus yrittämistä voi olla liikaa. Taustat tietäen niin yrittämistä on varmaan 200 prosenttisesti. Pitäisi osata olla yrittämättä niin överisti.[/q]

Totta, meinasin tohon aikaisempaan postiin jo laittaa, että siinä esityksessä oli ihan liikaa yrityksen makua. Heti ensimmäisestä säkeistöstä lähtien vedetään hirveää improvisaatiota, joka tyylillisesti sopisi vasta lopun revittelyihin. Ja jännitti kuitenkin sen verran paljon, että ne sanat unohtuivat.

Siihen nallehiplailuun ja kikkaratukkaan en tosiaan ota kantaa. :P

[q]Pätkis, 3.11.2008 12:57:
---
lostgone, 2.11.2008 23:10:
Anna-Kaisa jatkossa.*jiihaa* Ihanata. *sydän*

---

hii! niin on!
[/q]
Lisää ihanata.*jiihaa**sydän*

suomalaiset osaa äänestää - NOT

[q]thomas, 9.11.2008 22:53:
suomalaiset osaa äänestää - NOT
[/q]

En kans tajua miten tuo Saana tippu eikä esim. Koop tai Kalle. *ding**dissaa*

Ei pysty ymmärtää millä ihmeellä se Kalle vaan edelleen on tossa kisassa mukana Saanan ois pitäy saada viel jatkaa

[q]Birgie, 9.11.2008 23:57:
[/q]

Joo tol kallel on kyl kamala ääni. Hirveesti nenäänsä laulaa ja ..huonosti. Mut kyl mä oisin just kallen tai saanan tiputtanut, siin saanan laulussa ei musta vaan ollut kunnolla tunnetta/raivoa mitä siinä biisis kuuluis olla..

Vittu mitä jengiä.. Millä HELVETILLÄ Saana lähetettiin kotiin? Mun mielestä Saana heitti yhden illan parhaimmista, ellei jopa parhaimman vedon.. Ja sit pistetään himaan ja se vitun Kalle porskuttaa siellä vaan?!! Kuka sitä oikein äänestää? Onko tää joku läppä mitä en nyt oikeen tajua:"Tshihi, äänestetään Kallea.."?!?

En jaksa katsoa enää koko Idolsia.. Jos Kalle voittaa, niin mä lähden Ruotsiin..

Edit:
Mä ymmärtäisin jos toi Kalle olis jotenkin erityisen hyvännäkönen tai supliikki mies (vrt. Ilkka Jääskeläinen - Pikkutyttöjen naurattaja), mutta se on yks pullaposki wannabe josta ei ikinä tule muuta kuin korkeintaan ½ Esson baarin duosta!! PRKL. Pistää vihaksi.

[q]Birgie, 9.11.2008 23:57:
[/q]

Saanalta puuttui looksit, joita olis voinut kompensoida riittävällä karismalla. Sitä ei ollu riittävästi, tosin toissa kerralla se heitti Urheiluhullu-biisin aivan huipusti.

Koop on surusilmä ja britti -> ääntää englantia parhaiten. Oli lisäksi viikonlopun jommankumman iltapäivälehden lööpissä suremassa isänsä kuolemaa -> varmasti jatkoon.

Kalle on yhtä aikaa herkkis ja paksunahkainen -> ei ole paljon järkyttynyt tuomarien kommenteista, mikä on tosi vetoavaa, koska Suomen Idolsin tuomarithan on vitun pellejä ja ansaitsee nähdä Kallea vielä kauan.

Tää tuomarien suosikki Anna toisaalta. 26-vuotias, teennäinen feikkilolita aina vähän tiättekste sillee södesti pureksii alahuultaan ja vähän sillee seksysti laulaa puoli tahtia taustabändiä jäljessä tajuamatta, että rytmitajuisille tulee siit laahauksest mieleen jumalanpalveluksessa määkivät mummot.

Tän vuoden Idolsissa parasta onkin olleet taustabändi ja Pete.

[q]Kon-tiki, 10.11.2008 11:01:
---
Birgie, 9.11.2008 23:57:

---

Saanalta puuttui looksit, joita olis voinut kompensoida riittävällä karismalla. Sitä ei ollu riittävästi, tosin toissa kerralla se heitti Urheiluhullu-biisin aivan huipusti.

Koop on surusilmä ja britti -> ääntää englantia parhaiten. Oli lisäksi viikonlopun jommankumman iltapäivälehden lööpissä suremassa isänsä kuolemaa -> varmasti jatkoon.

Kalle on yhtä aikaa herkkis ja paksunahkainen -> ei ole paljon järkyttynyt tuomarien kommenteista, mikä on tosi vetoavaa, koska Suomen Idolsin tuomarithan on vitun pellejä ja ansaitsee nähdä Kallea vielä kauan.

Tää tuomarien suosikki Anna toisaalta. 26-vuotias, teennäinen feikkilolita aina vähän tiättekste sillee södesti pureksii alahuultaan ja vähän sillee seksysti laulaa puoli tahtia taustabändiä jäljessä tajuamatta, että rytmitajuisille tulee siit laahauksest mieleen jumalanpalveluksessa määkivät mummot.

Tän vuoden Idolsissa parasta onkin olleet taustabändi ja Pete.
[/q]

Mä ainakin tykkäsin Saanasta, parasta äänen lisäksi loistava asenne millä se on lähteny noita biisejä vetämään. Potentiaalia jäljellä olevista on mun mielestä Anskulla, Petellä ja Annalla, joten toivotaan, että näistä kolmesta löytyy voittaja ellei joku pääse yllättämään.

Mun korvaan Saana veti kyllä aika heikosti sunnuntaina, eli ihan oikein (minusta), että putosi.
Joka tapauksessa noi kaikki jossain vaiheessa putoaa pelistä pois, joten ihan sama missä järjestyksessä. Uskon kuitenkin Peten tai Annan voittavan.

Kyllähän Kouvola on aika vahvoilla tässä skabassa Oli kans aika mainio sovitus biisistä.

[q]MiMoSa, 15.1.2007 19:22:
Toi Ruslanas on mun mielestä ollu koko ajan jotenkin tosi ällö ja noiden kuvien jälkeen vielä ällömpi, jos nyt enää ällömpi voi olla...*dissaa*
[/q]

"on the other hand he's still slimy!"

[q]Pätkis, 14.1.2007 22:03:
Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja... sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.

Mun mielestä jos ottaa osaa niin sit pitää kans uskaltaa olla vähän nolo, eikä vaan esittää olevansa ihan sikahyvä jätkä ku käy vetäsees ohi aiheen, sillai coolisti.
[/q]

my point exactly!

iteki kyllä aluksi vihasin ruslanasta, mut onhan se
aika survivor oikeesti, josta siis mad props! ja nyt ku
se viel pääsi noihin semifinaaleihin, ni sehän voi voittaa
koko skaban ku ääni on nyt kansalla:D [size=3]mut onhan se kyl iha vtun limanen vieläki![/size]

mä en kyllä osaa valita vain yhtä suosikkia sitten
millään, koska tällä kaudella noita persoonallisia
tapauksia tuntuu riittävän edellisiä enemmän.

suosikkeihini kuuluu ainakin anna, ari ja ruslanas.
epäsuosikkeihin kuuluu nisse, milja, antti railio,
se uskovaisjäbä sekä se jatkuvasti itkevä
punatukkainen tyttö. erikoisminuuksen ansaitsee
myös entinen suosikkini tessa, joka vain otti ja luovutti :/

aluksi ajattelin, ettei taida löytyä kiinnostusta kattoo
tätä karsintoja pidemmälle, mutta koukussa ollaan! <3

HYVÄ ARI!

onneks ei mitkään matt damonit tai uskovaiset
päässyt jatkoon! kerranki ton äänestyksen voitti
sellanen tyyppi, joka sen oikeesti ansaitsi!

[q]Android, 14.1.2007 21:58:
Minä ymmärrän kuitenkin enemmän niitä pellejä jotka vetävät koko homman läskiksi, kuin niitä pellejä jotka menevät sinne ihan tosissaan, aikomuksena tulla "pop-tähti".
[/q]
Hö?

Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja*nauru* sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.

Täs on nyt varmaan kyse siit erilaisesta huumorintajusta, toiset tykkää pieruvitseistä ja toiset tarvii vähän enemmä virikkeitä et alkaa hymyilyn lisäks myös naurattaa..?

edit:
Tai siis mä yritän sanoa, et osa tossa tuntuu haluavan vesittää toistenkin aidon yrittämisen sillä et menee itse vetämään homman läskiks -ihanku se olis jotenkin TOSI noloa että noi raukkaparat oikeasti haluais päästä laulukilpailussa jatkoon*hymy* Mun mielestä jos ottaa osaa niin sit pitää kans uskaltaa olla vähän nolo, eikä vaan esittää olevansa ihan sikahyvä jätkä ku käy vetäsees ohi aiheen, sillai coolisti.

O