IDOLS-tukilinja

Back to häröily O

Mikä helvetin polkkapaita.. en minä mitään paitaa ainaskaan tuijotellut Mutta mahtava ääni, toivottavasti tulee kisan kakkoseksi ja perustaa jonkun hyvän bändin

//niin siis Ari tietenkin

Mää en saanu kattoo olleskaa eilen idolsii ku täytys kattoo vaan tyhmää jääkiekkoo! Ektsra ei niin kovin miellytä ni ei sitä jaksanu kattoo. Voi kurjuus....

[q]sts, 11.2.2007 19:20:
Small size text does not make you cooler or smarter.
[/q]

Dääm, päivän toinen virhearviointi tänää. >:(

Toi jannika whatever oli ihan ok.
[size=6]antasin jos se lupais että se lopettaa ton tanssimisen.[/size]

EDIT: KOMENTO TAKASIN, SE PUHUU KU JOKU VITUN AKU ANKKA!

[q]Zenni, 11.2.2007 19:19:
[size=3]miltei[/size]
[/q]

Small size text does not make you cooler or smarter.

[q]
minkä kilpaulun kautta pmmp pongahti pinnalle, ne on kuiteski ihan kuuneltavii..

[/q]

Pmmp on pongahti sieltä ihan ekasta popstars kisasta. En muista kuinka pitkälle ne sillon pääsi, eli eivät jääneet sieltä mitenkään erityisesti mieleen...

Mut ihan huippu musaa tekevät nykyään!

meidänkin baarista saa nyt sitten medihevi-drinkkiä ja portsareilla on "I *sydän* Iso-A"-pipot.

Täytyy sanoa että eilisen voittajan veto oli sellainen joka sai mut hiljaiseksi ja karvat pystyyn. Upea ääni joka jätti mun mielestä alkuperäisen esittäjän varjoonsa : D

Tähän väliin ois kiva tietää millanen musiikki/laulutausta Sallakatilla on, kun se täällä niin "asiantuntevasti" on kommentoimassa joka ikistä asiaa, ja näyttää tietävän kaikesta kaiken.

(kuulostaa ehkä vittuilulta, mutta se ei oo tarkotus. ois vaan mielenkiintosta tietää millanen tausta ihmisellä on joka kokee voivansa puuttua joka asiaan ja huomauttaa kaikesta ja antaa neuvoja.)

anna veti ton portubiisin ERITTÄIN nätisti :)
ja viimeinen biisikin meni enemmän mielestäni annan nimiin.

tää on pahasti sanottu eikä varmaan ketään ees kiinnosta,
mut mun mielestä toi pikkuari on lähinnä klonkun näkönen, ihme rääpäle!

[q]kamomilla, 13.2.2007 23:22:
---
H3li, 12.2.2007 12:01:
---
k1mm0, 12.2.2007 11:07:

mut jos muistan, ni ruslanaksen erän vois kattoo...
kunpa se laulais suomeksi! <3

---

älä muuta viserraaaa sen tuton huulet oli mustat jne

---

...ja pojan kilmat sii... ööh....
[/q]

Ja se erähän käydään tänään alkaen klo 20! Teatteriviikonlopun jälkeen Ruslanas on piileksinut hirsimökissä Savossa, ajanut pois viikset ja käynyt hiustensuoristuksessa. Mä ainakin aion äänestää Ruslanan nallea ihan ilman saldorajoituksia

[size=10]edit: hirsimäkissä -> hirsimökissä[/size]

toivotaan ett se diileri-pehmo-isä tyyppi voittais EIKÄ ruslanas. Siitä on taas vaihteeks harvinaisen SLIMY kuva maikkarin idols sivuilla (napakarvat näkyy kireen paidan alta JES!). huh ja uGh.
edit: ruslanaksen stailauskin meni näköjään niin päin hittoja ettei mitään rajaa

edit2: evidence

[q]Super-Kerttu, 16.2.2007 22:04:
Oli kyl kova semifinaali ja mä tykkäsin kyllä Ruslanaksestakin..*joo*
[/q]
Se oli - on - paras.

Mielipiteensä kullakin. Itse arvostan musikaalisuutta ja ääntä.

[q]Super-Kerttu, 16.2.2007 22:04:
Kristian veti kyl pirun hyvin, mut meinasko se välillä seota sanoissa tai unohtaa ne?
[/q]

Jep. Muistaakseni jopa kolme kertaa. Pieni ihme, ettei tuomaristo antanut siitä palautetta, mutta muuten esitys oli kyllä helvetin rautainen. Eilisessä jaksossa ei ollut yhtään huonoa suoritusta, eikä tämä paljon hehkutettu Ruslanaskaan vaikuttanut tässä seurassa mitenkään erikoiselta laulajalta. Oikea mies meni jatkoon.

tyttö 1 >
kylläpäs mimmi laulo hyvin!
tosin tolla biisillä ei varmana mennä jatkoon.
onneks ne oli antanu sille uudet vaatteet.
niin ja onpas toi likka ihme venkoilija laulaessaan!

tyttö 2 >
eipä jäänyt muuta mieleen ku kiva väri paidassa
ja onnistuneesti leikatut hiukset :D
niin ja ärsyttävä värinä äänessä.

tyttö3 >
^___^ tää pikkulikka on kyl melkoisen sulonen.
ääntä lähtee melkolailla ja laulutaitoa on.
mä haluun tän jatkoon :)

lisäyksenä vielä -> hitto et toi Anna on aivan supersuloinen :D

tyttö 4 >
paikoitellen jopa miellyttävä ääni.
en muista muita biisejä joita hän on esittänyt,
mutta ainakin tässä biisissä karkaillaan tosi pahasti.
ääni muuttuu vähän väliä erityyliseksi
ja ajoitus kusee jopa pahemmin.
nyt biisin loppupuolella tosin menee jo paremmin!
EI TODELLAKAAN JATKOON!

Heidi jatkoon, sillä hän on käynyt samalla laulunopettajalla kuin minä, eikä siksi ole itse vastuussa liian solisevasta "oopperalaulajan" äänestään.

[q]*Anna*, 18.2.2007 22:32:
---

minkä kilpaulun kautta pmmp pongahti pinnalle, ne on kuiteski ihan kuuneltavii..

---

Pmmp on pongahti sieltä ihan ekasta popstars kisasta. En muista kuinka pitkälle ne sillon pääsi, eli eivät jääneet sieltä mitenkään erityisesti mieleen...

[/q]

itse en voi kyseistä musaa sietää mutt anyway, ne oli pudonnut muistaakseni jo karsinnoissa heti kättelyssä, tavanneet toisensa siinä samalla ja alkaneet suunnitella yhteistä bändiä. Siitä sitten irtosi jossain vaiheessa levytys sopimus (sillä maailman kauheimmalla rusketusraita renkutuksella, en tajua).

Mitä eiliseen finaaliin tulee niin kyllä selkeästi paras laulaja pääsi jatkoon. Kommentteina muista laulajista se, että ensimmäinen tyttö veti Nina Simonet kyllä niin penkin alta kuin joku voi vain vetää. Kauheeta kuunnella kun muuten tunteikkaita ja aistikkaita biisejä HUUDETAAN ilman minkäänlaista tunnehippustakaan. Tyttö ei ollut myöskään mikään silmän ilo siinä lavalla.
Toinen tyttö veti niin nobody esityksen, ettei siitä irtoa mitään hyvää eikä mitään huonoa sanottavaa. Se viimeinen tyttö veti OK, vaikka paljon on laulutaidossa vielä petraamista.

Voittaja Annastakin huomasi, että jännityksen takia hengitystekniikka kärsi tosi paljon ja tuli jonkin verran epävireisiä saundeja. Jos ei olisi jännittänyt noin paljon, ääni olisi tullut ulos vielä soljuvammin ja oltaisiin luultavasti kuultu paljon enemmän revittelyä ja improa. Kuitenkin eilinen esitys oli vertaansa vailla. Biisin alussa jos olisi sulkenut silmänsä olisi voinut kuvitella sellaisen 150 kiloisen tummaihoisen laulajan siinä mikrofonin varressa. Jäädään odottelemaan sitä Alicia keys esitystä finaaliin

edit: ja jos tää pelleily nyt tuomarien ja ruslanaksen kanssa loppuis vihdoin jo. en ees jaksa enää perustella, mutta ruslanas ei kuulu jatkoon! Mielummin Mia. Jäis harmittamaan enemmän jos ruslanas sais mahdollisuuden kuin jos Mia pääsis revittelemään tuleviin karsintoihin.

Anna vaikuttaa lähinnä rasittavalta pissikseltä, joka eittämättä
on opetellu ihan kohtuullisesti kaikki rnb -maneerit.
Toisaalta suosikkini Milja tulee todennäköisesti joka
tapauksessa tekeen vielä uraa muusikkona, ja
Idols -voitto olis todennäköisesti ollu sille vaan rasite.

summa summarum, konseptin kannalta oikee tyttö
voitti, mutta en toivo menestystä jatkossa.
Ylipäätään numero kakkosta lukuunottamatta
kaikki eiliset yrittäjät kaipais vielä sellaset
5-10 vuotta lisää ikää että ääni ja sen käyttö vähän
kehittyis. Varsinkin Milja, jossa on noista selkeesti
eniten potentiaalia.

[q]Android, 14.1.2007 21:58:
Minä ymmärrän kuitenkin enemmän niitä pellejä jotka vetävät koko homman läskiksi, kuin niitä pellejä jotka menevät sinne ihan tosissaan, aikomuksena tulla "pop-tähti".
[/q]
Hö?

Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja*nauru* sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.

Täs on nyt varmaan kyse siit erilaisesta huumorintajusta, toiset tykkää pieruvitseistä ja toiset tarvii vähän enemmä virikkeitä et alkaa hymyilyn lisäks myös naurattaa..?

edit:
Tai siis mä yritän sanoa, et osa tossa tuntuu haluavan vesittää toistenkin aidon yrittämisen sillä et menee itse vetämään homman läskiks -ihanku se olis jotenkin TOSI noloa että noi raukkaparat oikeasti haluais päästä laulukilpailussa jatkoon*hymy* Mun mielestä jos ottaa osaa niin sit pitää kans uskaltaa olla vähän nolo, eikä vaan esittää olevansa ihan sikahyvä jätkä ku käy vetäsees ohi aiheen, sillai coolisti.

O