Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

Departed tuli tsiigattuu viime yönä. Loistava!

Rush Hour 3. Kylla meita ainakin nauratti!

[q]Bio, 10.7.2007 22:20:
Mä olen likainen vanha setä ja tätä leffaa on odotettu piiiiitkäään :D

Vois ettii kellarista vanhat transformers-lelut :D
[/q]

Sunkaltaisia on ilmeisesti aika paljon, koska mä huomasin olevani nuorin koko leffateatterissa. :D

[q]Timce, 15.7.2008 21:30:
Kaikki oli hyviä. GOTF on sellanen piirretty, jota katsoessa vois ehkä jopa itkeä.
[/q]

Katottiin tää eilen. Aika kurja ja synkkä leffa, mut ei kyl parhaimmasta päästä.

Katottiin myös Menetetty maa, joka oli kyl hyvä leffa lukuunottamatta loppua mikä oli ihan pölö. Tommy Lee Jonesin osa leffassa tuntui väkisin tehdyltä, se vaan hengaili siinä taustalla :D

Shrek 3. Ihan jees..

Spiderwick Chronicles - ihan mukavan henkevä pikku fantasiapätkä.

Mä en tiedä. En muista milloin viimeksi ehdin katsoa leffaa.

Bridget Jonesin päiväkirja.(kai se tolla nimellä). Sopii hyvin omaan elämäntilanteeseen.

Numero 23. Jim Carrey vähän jännitti alkuun, mutta sopii se psykopaatiksikin. Ihan hyvä leffa kyllä, loppuratkaisua ei osannut kyllä arvata etukäteen.

Tuulen viemää

On se kyl edelleenki nii hyvä leffa*hymy* Ne Scarletin puvut*slurps* Oispa kiva pukeutuu aina sellasiin*hih*

braindead.

alun kuvottavuus ei todellakaan ole parasta katsottavaa darrapäiville. loppua kohden meno yltyy kunnon verikesteiksi. niin päätöntä menoa, kirjaimellisesti, ettei hetkeen oo tullu naurettua millekään leffalle yhtä paljon.:D

"your mother just ate my dog!!"

Yö museossa

8mm tuli taas katsottua ja eipä pettänyt tälläkään kertaa, yks parhaista leffoista edelleen

[q]wammi, 27.6.2007 18:00:
braindead.
[/q]

ah, tuo Peter Jacksonin avain massojen suosioon. siis hänhän EI olisi saanut Sorbusten herra -oikeuksia ilman tätä ja Bad Tastea, eihän?

... ja korva(sieni)keitto! <3

Boondock Saints.

Ihan saatanan kova leffa. Harva leffa itkettää,
naurattaa, yllättää ja koskettaa yhtä suvereenisti.
Ei ehkä ihan leffojen top viitos-kamaa, mutta
****½ / *****.

Suositellaan lämpimästi. Willem Dafoe nous taas
pykälän kovimpien näyttelijöiden listalla.

The Curious Case of Benjamin Button

- Enkä nukahtanu ku 3 kertaa leffan aikana

Jackass 2 ja Yö museossa.

Noh,kun en muuta sanottavaa äkkiseltään keksi niin kummatkin nauratti.

Sweeney Todd, The Demon Barber of Fleet Street

Alkoi huonosti, loppui huonosti, välissä puhdasta kultaa. Like a juicy meat pie.
Sailor oli ällistyttävän ärsyttävä, samoin kuin Johanna.

*tähti**tähti**tähti*½

Transformersin kävin juur kattomas tennaris. Oli parempi kuin kuvittelinkaan.

Alice in Wonderland (2010)

Odotukset oli melko korkealla, mut eipä kyl säväyttänyt kummemmin tää leffa. Jännittänyt ei missään kohtaa ja juoni olikin aikas perus. 3D-efektit oli hienoja monessakin kohtaa ja satumainen ympäristö kiva katsella.


Frequently Asked Questions about Time Travel (2009)

Ihan ok budjettiluokan brittikomediaks. Joitain hyviä läppiä oli, joskaan ei mitään nauruhermoja hivelevää.

O