Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

Reign Over Me & The Hill's Have Eyes. Ensimmäisestä tykkäsin kovasti, nätti tarina ja Adam Sandler oli loistava. Toi jälkimmäinen ei sitten iskeny yhtää. Huono säikkyelokuva... Tähtiä vois antaa ekalle 4 ja tokalle 1.

*sydän* Transformers *sydän*

Oon ihan outo tytto -olin ihan poksyt markana leffassa.

immortel pikkasen omalaatuinen jos multa kysytää

[q]Janisa, 6.7.2007 21:26:
*sydän* Transformers *sydän*

Oon ihan outo tytto -olin ihan poksyt markana leffassa.
[/q]

selkee treffileffa siis [x] Check.

Disturbia. Ihan vitun paska.

The Illusionist - silmänkääntäjä. Me gusta siin seikkailtiin myös henkien maailmassa, mikä oli sinällään aika yllättävää. Aika nokkela pätkä

Transformers!

Huippu!

death proof
tosi hauska.. tarantino <3

Die Hard 4.0
oli hauska.

Transformers

Helvetin hyvä leffa joka sai yleisöltä aplodit.

TMNT. Aivan mahtava Löysin sisäisen "ninja"turtleni jälleen. Nostalgiatunnelmissa vois käydä vanhuksilla koluumassa vanhat Turtlesvideot esiin

transformers - leffateatterissa *sydän* oli muute hyvä

Takeshi Kitanon Brother-leffan
Siihen ei oikeen kyllästy..aivan loistava!

Transformers.

Jooh, vanhana transformers fanina voin sanoa että odotin tältä leffalta aika paljon. Rowboatit oli aivan helvetin päheesti mallinnettu ja tyylikkään näkösiä. Ylimäärästä jenkkileffoissa esiintyvää ylenmalkaista patriotismia tää leffa ei onneks sisältänyt sellasia määriä että ne ois mun korvia/silmiä saanut vuotamaan.

Leffa oli juoneltaan ihan jees, autobotit ei osannu lentää ja decepticonit oli oikeesti ilkeitä. Isona plussana pitää mainita sekin että noita robotteja oikeasti lahdattiin ihan sopivalla syötöllä. Ei ainakaan tässä leffassa säästelty ketään ja osa niistä tais oikeesti jopa kuolla.

Megatron oli sinänsä vähän pettymys, meillä oli kovat odotukset siitä että kys. supermegapahis ois muuttunut siks samaks nuhjuseks käsiaseeks mitä se niissä vanhan ajan sarjiksissa teki. Hävittäjäksi muuttuminen siis jätti vähän kylmäks :&

Ainoana miinuksena pitää mainita se vitun pakollinen jar jar binks pikkurobotti jonka olemassaolo jakso ärsyttää joka ikinen sekuntti. Miks jokaikiseen elokuvaan pitää survoa joku sössöttävä pieni paskamönkiäinen josta ei pidä kukaan. Onkstää joku k11 leffojen suuri kutsumus että jossain vaiheessa elokuvaa katsoja pitää saada ärsytyksen reunalle ja sitten pudottaa sieltä että leffanautinto menis mahdollisen tehokkaasti pilalle.

Mut, meitsi diggas ja annan 4/5 tähtee tälle toiminnantäytteiselle eeppiselle teokselle!

Suosittelen.

[q]Janisa, 6.7.2007 21:26:
*sydän* Transformers *sydän*

Oon ihan outo tytto -olin ihan poksyt markana leffassa.
[/q]

No hei, ohan siin sentään Josh Duhamel <3

http://z.about.com/d/tvdramas/1/0/O/5/joshduha.jpg

Imo ihan täysin riittävä syy mennä tsekkaa ko. pätkä :D

Transformers

Tykkäsin.

tsekkasinpas harsh times nimisen leffan. christian balen roolisuoritus ei jättänyt mitään arvailujen varaan, mutta muuten leffa oli vähän turhan hidastempoinen. raakuuttakaan toisaalta ei puuttunut.

kyllähän tätä voisi kai jollekin suositella.

transformers.

hämmentävä leffa. jos tosissaan tehdään elokuva muuntautumiskykyisistä jättiroboteista, ni se pitää vetää alusta loppuun machomeiningillä. ihan ensimmäinen hyökkäys oli hienoa katseltavaa, mut siinä vaiheessa, ku autobotit esittäyty ja muuttu ns. ihmismäisemmiksi, ni homma vähän lässähti. plus leffa sisältää mun mielestä niin tökerön korneja jenkkiläppiä, et ei oo tosikaan

..mutta kaikenkaikkiaan konemetsän jälkeiseen idariflegma-fiilikseen erittäin sopivaa katseltavaa.

tyttö ja helmikorvakoru.

niin huono, että lopputekstien tullessa oli vaan "wtf"-fiilis. "nytkö se jo loppu?"

Alice in Wonderland (2010)

Odotukset oli melko korkealla, mut eipä kyl säväyttänyt kummemmin tää leffa. Jännittänyt ei missään kohtaa ja juoni olikin aikas perus. 3D-efektit oli hienoja monessakin kohtaa ja satumainen ympäristö kiva katsella.


Frequently Asked Questions about Time Travel (2009)

Ihan ok budjettiluokan brittikomediaks. Joitain hyviä läppiä oli, joskaan ei mitään nauruhermoja hivelevää.

O