Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

Viimeksi katsoin "Viattomat äänet." Kertoo El Salvadorin sisällisodasta 80-luvulla 11 vuotiaan pojan silmin... Oli todella hyvä leffa.

HILLS HAVE EYES 2

Liikkuva linna :) jeejee oli kiva ^__^

Shooter, shaishaaaaaa! ootin vähän enemmän ku hiffasin et marky markki o keulassa mut ei se sit ollukkaa muuta ku perus kostoBUMMRÄTÄTÄTÄTÄmeininki. nothing deep.

Crank. Diggasin isosti.

Telkkarista katottiin Sahara. Oli ihan hassu pätkä. Penelope Cruz pelastaa huonommankin leffan No ei vaan, kyllä sen ehkä kattois toiseenkin kertaan joskus.

Sit leffateatterissa käytiin kattomassa Ocean's 13. Tykkäsin paljon, oli kyllä mukavan kutkuttava loppuun asti. Ja mussa on ehkä vähän vikaa, mutta mulle toimii tollanen huumori mitä siinä leffassa on :P Vaikka tuo oli kolmasosa olikin hyvä, niin ei se silti voita sitä ykköstä. Täytyy jostain yrittää bongata se alkuperäinen Ocean's 11.

Epic Movie.

Oon aina jotenki tykänny Scary Movie -sarjan leffoista, mutta tää oli kyl iha uskomattoman paska. Vaikee ymmärtää, että onko ne oikeasti luullu noitten juttujen naurattavan.

Schindlerin lista monen vuoden jälkeen.

Toi leffa säväyttää kyl upeudellaan aina ku sen kattoo.

7/5 tähteä.

049 - Traitor
Aika pirun monta muslimi-terroristielokuvaa tullut katsottua ja tämä oli kanssa samaa sarjaa. Eikä huono ollenkaan, mutta loppu oli vähän turhan americkalainen. Kaikin puolin kuitenkin hyvä juoni ja näyttelijät. Eniten ehkä ärsytti se, että ukot höpötti sujuvasti americkaa ja arabiaa sujuvasti.

World trade center.. Ihan jeeS*nauru*

Pirates of the Caribbean At World's End. *känni*

The Cell

[q]akir0, 17.6.2007 20:54:
Epic Movie.

Oon aina jotenki tykänny Scary Movie -sarjan leffoista, mutta tää oli kyl iha uskomattoman paska. Vaikee ymmärtää, että onko ne oikeasti luullu noitten juttujen naurattavan.
[/q]

En tajua miks jengi ei pysty nauraan näille. Mä olin koko leffan kaksinkerroin ja kiemurtelin naurusta. Lopussa alko olemaan vähän jo toistoa ts. kävi vanhaksi.

[q]ezzy, 19.6.2007 09:06:
---
akir0, 17.6.2007 20:54:
Epic Movie.

Oon aina jotenki tykänny Scary Movie -sarjan leffoista, mutta tää oli kyl iha uskomattoman paska. Vaikee ymmärtää, että onko ne oikeasti luullu noitten juttujen naurattavan.

---


En tajua miks jengi ei pysty nauraan näille. Mä olin koko leffan kaksinkerroin ja kiemurtelin naurusta. Lopussa alko olemaan vähän jo toistoa ts. kävi vanhaksi.
[/q]

Kyl mä muille ton sarjan leffoille oon naureskellu, mut Epic Movie oli kyl pohjanoteeraus. Tai sit en ollu vaan sopivalla aaltopituudella.

[q]Nee-Chee, 18.6.2007 00:20:
Pirates of the Caribbean At World's End. *känni*
[/q]

lauantaina käytiin kattoos! *pihkassa**pihkassa**sydän**sydän**sydän* Ihan järettömän hyvä!!!

olin ihan tärinöissä koko 3h! pakko kyllä wii:lle saada toi peli

Get Smart

http://www.imdb.com/title/tt0425061/

Olipa loistava pätkä krapulaiseen mielentilaan. Steve Carell kyl osaa hommansa, ja hyvää läppää riitti koko leffan ajan - monessa kohdassa joutu nauraa ihan ääneenki. Muutama pakkopullalta vaikuttava hieman lapsellinen one-lineri oli tungettu mukaan, mut muuten oli toimiva kokonaisuus!

4/5

Brothers Grimm, paljon huonompi ku mitä odotin. Sekavaa sähellystä ja sekamelskaa. Silti, tykkään fantasiasta et kyl ton loppuun asti jakso kattoa.

*tähti**tähti*/5

Snakes on a Plane --- Melkosta huttua. Ekstrapiste Samuel L. Jacksonista.
3/10

Bloodsport --- Oikealla asenteella katsottuna hykerryttävän hauska nostalgiatrippi 80-luvulle. Koko vuosikymmenenhän olisi oikeasti voinut jättää väliin :D Korneja laineja, homoeroottisesti hiestä kiilteleviä miesvartaloita, hollywoodkamppailua, karmeaa muotia ja yhteen lauseeseen tiivistettävä juoni. Ei tosikoille. 8/10

Shooter ja Children of Men. Shooter oli tosi paska, Children of men vähä vähemmin paska, mutt paska silti. Jätettiin jotenkin liikaa roikkumaan ja tempo oli aivan liian nihkee.

Alice in Wonderland (2010)

Odotukset oli melko korkealla, mut eipä kyl säväyttänyt kummemmin tää leffa. Jännittänyt ei missään kohtaa ja juoni olikin aikas perus. 3D-efektit oli hienoja monessakin kohtaa ja satumainen ympäristö kiva katsella.


Frequently Asked Questions about Time Travel (2009)

Ihan ok budjettiluokan brittikomediaks. Joitain hyviä läppiä oli, joskaan ei mitään nauruhermoja hivelevää.

O