Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

House of blood

Hahahaha ei tämä edes ollut b-luokan leffa, ehkä c tai d :D
Verta ei kyllä säästelty ja muutaman kerran sain nauraa kippurassa, kun päät meni tohjoksi ja ruumit kappaleiksi.


Grindhouse

Eka pätkä oli ihan mielenkiintoinen. Toinen osa oli melko tylsä.

big nothing.. ihan ok musta komedia.. ei niin hyvä kuin olisin olettanut

Tuli pidettyä eilen suomalaisten elokuvien ilta, ja kattelin leffat Rööperi & Nousukausi.

Rööperistä tykkäsin ja varsinkin Peter Franzenin roolisuoritus tuossa oli mielestäni harvinaisen tasokasta katsottavaa suomalaiseksi. Ihan loppuun asti ei kuitenkaan elokuva kantanut, mutta suositella voi silti niille jotka ei ole nähnyt.

Leffa: 3x*tähti*
Peter Franzenin roolisuoritus: 5x*tähti*

[q]epicuros, 22.11.2009 00:05:
---
wiwi, 21.11.2009 23:55:
Hangover

Joo-o. Muistin et joku ois joskus kehunut mutta aikamoista paskaahan se oli. Parissa kohdassa naurahdin mutta enimmäkseen läpät oli ankeita eikä herättänyt juuri mitään fiiliksiä. Yhdellä sanalla voi kuvata ja se on lame. Krapulahan sinänsä on varsin hauska asia, jopa viihdyttävämpi kuin humala, mutta ei tässä leffassa saatu siitä irti yhtään mitään. Jenkit ei selkeesti tiedä mitään edes kunnon darroista. Yksi tähti viidestä.

---


Aika mielenkiintoinen tuomio.
[/q]

Paskahan toi oli. Yhtään kunon koomikkoa porukassa, niin toi oli vaan ahdistava pätkä. Tosta vaan puuttu "se jokin", joka olis tehny siitä hauskan. Nyt se oli vaan sellanen ha-ha-hauska...

[q]ezzy, 22.11.2009 15:24:
Paskahan toi oli. Yhtään kunon koomikkoa porukassa, niin toi oli vaan ahdistava pätkä. Tosta vaan puuttu "se jokin", joka olis tehny siitä hauskan. Nyt se oli vaan sellanen ha-ha-hauska...
[/q]

Ei se mun mielestä vaadi yhtäkään koomikkoa et saadaan yleisö nauramaan tilanteille, mitkä tuntuu absurdeilta ja samalla myös lähes enemmmän tai vähemmän mahdollisilta vastaavien iltojen jäljiltä. Mun mielestä tässä taas oli kaikki tarpeellinen huumori ja naurettava tilannekomiikka, mitä olisi voinut hauskimmilta ja pöyristyttävimmiltä darra-aamuilta odottaa :)

kaikki meduusat. Perusviihdettä hyvin toteutettuna

-M

Pitkät Kihlajaiset 2003

Oli kyllä loistava pätkä, suosittelen.

Layer cake - Diilerin käsikirja..

Tosi hyvä trilleri, uppos kyllä ja kun kaiken kukkuraksi saa ihailla Daniel Graigia!!! *plur**plur*

Kävin juurikin äsken tsekkaamassa Tarantinon uusimman Grindhouse: Death Proofin ja olin positiivisesti yllättynyt (tai sitten vaihtoehtoisesti olin liian ennakkoluuloinen ja olin aika varma, ettei kyseinen pätkä tule kovinkaan paljon lämmittämään mieltäni).

Ainut joka jäi harmittamaan, oli loppu

[q]wammi, 14.6.2007 02:36:
mun mielestä taas se loppu oli aivan mahtava:D just tohon kohtaan se kuuluikin lopettaa!
[/q]

Mä olisin halunnut tietää mitä sille yhdelle naiselle kävi, joka jäi sen miehen kanssa. Se mies ei kuitenkaan ollut mistään ihan terveimmästä päästä :D

[q]larzizi, 14.6.2007 02:38:
---
wammi, 14.6.2007 02:36:
mun mielestä taas se loppu oli aivan mahtava:D just tohon kohtaan se kuuluikin lopettaa!

---


Mä olisin halunnut tietää mitä sille yhdelle naiselle kävi, joka jäi sen miehen kanssa. Se mies ei kuitenkaan ollut mistään ihan terveimmästä päästä :D
[/q]

haha, hieman repeilyn arvonen kohtaus kyl se, ku se jäi siihen täysin 'gulp' ja toinen nauraa räkäisesti vieres:D ..mut tyypillistä tarantinoo jättää se tilanne tulkinnan varaan:)

Pan's Labyrinth.. jopas oli vaikuttava pätkä. Suosittelen kaikille.

[q]thomas, 14.6.2007 08:47:
Pan's Labyrinth.. jopas oli vaikuttava pätkä. Suosittelen kaikille.
[/q]

Menisköhän vielä teattereissa? Jos menee, ni laitan harkintaan. Tänään on leffapäivä selkeesti! :)

[q]thomas,
ei täällä pohjoisessa se edes tullut koko teatteriin :(
[/q]

Täällä menee vieläkin mut väärään aikaan. Ehkä päädyn siis johonkin viihdyttävään, helposti sulavaan ja unohtuvaan viihderainaan, kuten vaikka Pirates of Caribbean 3:en.

sain viimein katsottua ton children of menin ja kyllä se mun
mielestä oli ansainnut kaiken saamansa hehkutuksen! juuri
oikea tunnelma ja lavastus, myöskin näyttelijät oli ihan jees.

parasta mitään vähään aikaan nähnyt: *tähti**tähti**tähti**tähti*

ocean´s 13

[q]wammi, 14.6.2007 02:36:
---
larzizi, 14.6.2007 01:21:
Kävin juurikin äsken tsekkaamassa Tarantinon uusimman Grindhouse: Death Proofin
Ainut joka jäi harmittamaan, oli loppu

---


mun mielestä taas se loppu oli aivan mahtava:D just tohon kohtaan se kuuluikin lopettaa!
[/q]

mun kans pakko sanoo et se loppu oli suht täydellinen. Niin hävytön *sydän*

[q]trustus, 14.6.2007 13:00:
ocean´s 13
[/q]

Piti käydä toi eilen tsekkaamassa, mutta vaihdettiinkin ihan viime tipassa tohon Tarantinoon. Ei ilmeisesti ollut kovin hyvä..?

[q]larzizi, 14.6.2007 13:04:
---
trustus, 14.6.2007 13:00:
ocean´s 13

---


Piti käydä toi eilen tsekkaamassa, mutta vaihdettiinkin ihan viime tipassa tohon Tarantinoon. Ei ilmeisesti ollut kovin hyvä..?
[/q]

Eipä ollut maata järisyttävä kokemus..mut sunnuntai viihteeks....Mieltymys juttu...

Alice in Wonderland (2010)

Odotukset oli melko korkealla, mut eipä kyl säväyttänyt kummemmin tää leffa. Jännittänyt ei missään kohtaa ja juoni olikin aikas perus. 3D-efektit oli hienoja monessakin kohtaa ja satumainen ympäristö kiva katsella.


Frequently Asked Questions about Time Travel (2009)

Ihan ok budjettiluokan brittikomediaks. Joitain hyviä läppiä oli, joskaan ei mitään nauruhermoja hivelevää.

O