Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

Yksi lensi yli käenpesän. Ei ole aiemmin tullut nähtyä, ja kyllä se aika lailla hieno leffa oli.

Olis kans katottu uusin bondi, mutta neljännen kerran pitää palauttaa levy. Pitää tilata jostain muualta ihan muu painos.

Terminator- Salvaatio

Voi ristus notta, voisko vielä vähän ennalta-arvattavampi olla.... Onneks ei tullu mentyä katsomaan isolta screeniltä, se ois ollu vaan sontaa isolla screenillä. Nyt se oli vain sontaa koti-tv:ssä.

Eilen käytiin kattoo Pirates of the Caribbean - At World's End. Tykkäsin kyllä leffasta.*joo* Edelliset 2 on kyl ollu ehkä vähän parempia mut ei tämäkään huono ollut. (Ainoo mikä ärsytti oli ne helkkarin pitkät mainokset siinä alussa, mut se nyt ei sit taas liity itse leffaan millään lailla..*nauru*)

The Imaginarium of Doctor Parnassus
http://www.imdb.com/title/tt1054606/

olihan tää visuaalisesti aiva loistava ja muutenkin sillee
aika psykdeelinen.. mutta ei kyllä muuten mitenkään kauheen
hyvä tai kiinnostava. harmi sinänsä, koska mulla oli tästä aika
suuret odotukset :/

en suosittelis muuta ku Terry Gilliamin (tai Heath Ledgerin)
-faneille.

Yes Man 4/5 *tähti*

Tässä sai kyl repeillä välillä totaalisesti, tykkäsin kovasti.

legend of zorro elikkäs se kakkonen. aika turhaa shaissee.

hot fuzz, suosittelen kaikille mustan komedian ystäville.

Magdalena-sisaret (tai jotain sinne päin), tuli pari päivää sit TV:stä. Aika raju.

Children of men eli Ihmisen pojat.. Oli muuten sitten aivan loistava leffa, suosittelen! *sydän**sydän*

Viime viikolla katottiin Babel ja sekin nousee parhaimpien leffojen pariin ainakin omalla henk.koht. listalla!

Death Proof

Joitakin kohtauksia olis voinu hieman lyhentää, muuten aivan loistoleffa! Loppu oli niin loistava, että taputin ensimmäistä kertaa leffateatterissa elokuvan päätyttyä..

[q]sir paramount, 8.6.2007 14:28:
Death Proof

Joitakin kohtauksia olis voinu hieman lyhentää, muuten aivan loistoleffa! Loppu oli niin loistava, että taputin ensimmäistä kertaa leffateatterissa elokuvan päätyttyä..
[/q]

No johan sä oot riehakkaaksi heittäytynyt No ei vaan... mäkin kävin katsomassa Death Proofin ja enpä ole nähnyt mitään parempaa aikoihin! Puuduttavaa oli kaksi ylipitkää keskustelukohtausta, mutta mahtavaa oli kaikki muu ja etenkin lapdance-kohtaus *kuolaa*. Zoe Bell (Uma Thurmanin sijaisnäyttelijä Kill Bill:ssä), joka näytteli leffassa itseään, oli huippu. Nyt vaan odotellaan, että Suomeen saadaan leffan toinen puolisko, jonka on ohjannut Robert Rodriquez.

1408: http://www.imdb.com/title/tt0450385/
Grreeat!

[q]epicuros, 22.11.2009 00:43:
---
wiwi, 22.11.2009 00:12:
Ei se ihan totaalisen paska ollut, mutta koko ajan odotti että se oikeesti hyvä läppä alkaa.

Joku tykkää, mie en.

---

Näinhän siinä usein käy, kun kaikki kehuu ja odotukset ovat katossa. Mut omalle (ja ilmeisesti monille muille) noi läpät toimi ja osuivat kuin naulan kantaan. Ja ehkä osittain myös siksi kun voi enemmän tai vähemmän myöntää itsellensä olleen toinen toistansa sairaampia darroja mies muistiin mihin ei ole voinut muuta todeta, kuin "yrmeetä vaan" (= tässä yhteydessä "uskomatonta").
:)
[/q]
Ei mulla kyllä ollut juuri odotuksia, lähinnä ajattelin että leffa saattaisi olla vähemmän paska kuin perusjenkkikomediat yleensä. Mutta kuten oon aiemminkin tässä topikissa todennut, pidän aika harvoista elokuvista. Jos elokuva ei naurata, ei viihdytä, ei saa ajattelemaan eikä kosketa, se on mulle ajanhukkaa. Niin yksinkertaista. :)

En edes muista milloin oikein leffoja olen viimeksi katsellut.. muita kuin anime leffoja. Ja joo onhan nekin leffoja ja hyviä ovatkin, mutta ne on noh animea ja en niin pysty yhdistämään niitä "normi" leffoihin.. Noh anyway.

Tuli katsottua tuo Piratesi trilogia ja olihan se ihan hyvää Popcorn viihdettä. Ei mitään ihmeellistä muttei mitään miksei myöskään olisi katsonut. Deppi oli kyllä hyvä roolissan, mutta en itse kokenut deppiä mitenkään leffa trilogian ylläpitävänä voimana kuitenkaan.

Oikeastaan hyvä leffa jonka viimeksi katsoin oli Grave of the Fireflies. Siinä vasta koskettava animeflicki olikin. Ja kyllä hakkasi toisellakin katselukerrallaan nämä hollywood flickit 100-0

Next (2007)
http://www.imdb.com/title/tt0435705/

Oli ihan parhaita leffoja viimeisen parin viikon aikana. Juuri sopivasti actionii maustettuna ovelalla juonella ja sopivasti scifillä höystettynä. Kaiken muun hyvän lisäksi pääosaa esittää Nicolas Cage - TOIMII.

breaking the waves. oli oikestaan vielä parempi ku ekalla
katselukerralla, lars von trier ja emily watson kyllä rules <3

ja telkkarista tuli katsottua viimein jackie brown, joka oli
kyllä ihan hyvä. en vaan tajua miksen olen tota aiemmin
saanut katottua.

Tuli katottua Holiday.
Tais olla just tähän mielentilaan just sopiva elokuva.
Yksin, surullisena, masentuneena jne tuollainen on ihan täydellinen elokuva. Kylläpäs teki hyvää vähä herkistellä piiiiitkästä aikaa.

Trailer Park Boys.

Pakko sanoa, että paskimpia elokuvia mitä nähnyt. Elokuvan hauskin osuus oli miehessä, jolla oli drinkkilasi kädessä tilanteessa kuin tilanteessa. Tämä kertonee enemmän kuin tarpeeksi leffan tasosta :P

Little Miss Sunshine
Äärimmäisen hyvä*hihu*

Alice in Wonderland (2010)

Odotukset oli melko korkealla, mut eipä kyl säväyttänyt kummemmin tää leffa. Jännittänyt ei missään kohtaa ja juoni olikin aikas perus. 3D-efektit oli hienoja monessakin kohtaa ja satumainen ympäristö kiva katsella.


Frequently Asked Questions about Time Travel (2009)

Ihan ok budjettiluokan brittikomediaks. Joitain hyviä läppiä oli, joskaan ei mitään nauruhermoja hivelevää.

O