Olen huomannut
että olen tunnenarkomaani.
[q]Kolera, 9.9.2008 15:30:
Tädillä ku lähtee tarina, ni se hyvin harvoin päätyy siihen mihin alunperin piti ja se lähtee polveilee ihan jonninjoutaviin siskonkumminkaiman työkaverin lapsien opiskeluun ja työntekoon.
[/q]
Kuulostaa ihan Grampa Simpsonilta
...että olen korviani myöten ihastunut...*plur**iloinen*
Olen huomannut... jos en tee kuten muut haluavat, minussa on jotain vikaa
[q]Bio, 30.7.2009 13:10:
---
Lyylikki, 30.7.2009 13:04:
Hitto että sitä on vaan helpompaa tehdä duunia naispuolisten henkilöitten kanssa. Tai siis selvitellä asioita.
---
Olen huomannut että olen kyllä niin eri mieltä :D
Töissä naiset ei uskalla sanoa mitään toiselle suoraan vaan puhutaan kaikista pahaa selän takana. Sit on mukavaa seurailla kun on kahvi/ruokatauko niin siellä on niin mielinkielin: kato moikka, mitäs sulle kuuluu, ihana hei toi sun paita. Sit ku kyseinen henkilö lähtee ni alkaa taas paskanpuhunta. Sit mennään parkumaan esimiehelle ku asiat ei toimi :DD
Opiskeluaikana oli raksalla töissä ni siel tultiin sanomaan suoraan päin naamaa jos jotain sanottavaa oli :)
edit: ennen kuin joku alkaa syyttelee yleistämisestä niin tämä tapahtuu minun työpaikalla, jossain toisella työpaikalla voi olla asiat toisin.
[/q]
Olen huomannut että naiset tulevat työpaikoilla paremmin toimeen miesten, kuin naisten kanssa..
Jostain syystä nainen hyväksyy helpommin työyhteisöön tulevan uuden miehen, kuin naisen..
[q]Yallu, 31.7.2009 09:50:
Olen huomannut että naiset tulevat työpaikoilla paremmin toimeen miesten, kuin naisten kanssa..
Jostain syystä nainen hyväksyy helpommin työyhteisöön tulevan uuden miehen, kuin naisen..
[/q]
Joo, oon myös huomannu tän asian :D
[q]mayah, 12.7.2007 08:01:
Etten ole missään muotoa valmis hankkimaan lapsia vaikka minulle se mahdollisuus tarjoutuiskin. Nyt on vaan liian aikainen aamu antaa huomiota sitä kaipaavalle nappulalle. Mä haluun syödä mun aamupalan ja datailla klubbarissa, enkä katsoa sitä miten unilelu osaa tehdä temppuja. NUKKUISIT VIELÄ!!!
[/q]
Ai et se herää nyt vasta. Meillä unilelu hyppii ja puuroa pitäis keittää jo viideltä....harvassa ne aamut jolloin voi nukkua yli seitsemään :D
.. että vaikka kaikki välillä tuntuu sortuvan ympäriltä niin kyllä elämä silti pikkuhiljaa voittaa taas. *varovainenhymy*...
että salilla käyminen ja hiusten pois ajaminen saa ihmisissä aikaan mielenkiintoisia reaktioita...
Et REivaaja on ehkä ärsyttävin tyyppi ikinä. Mut koska ilmeisesti ärsyttäminen on herran ainoo tavote nii joutuu nostaa hattuu, hyvin se tuntuu menevän!
[q]Zeratul, 16.9.2008 14:29:
Jes! Aattelinki et sun on jostain käsittämättömästä syystä ihan pakko vastata jotai, miten sul rittää aika selata joka hemmetin viestiketju läpi josko joku puhuis susta? Oot muuten mahtava tyyppi, lähetään kahville illalla, ei sul kuitenkaa oo liikaa kavereita ainakaa klubbarissa.
[/q]Joo kato ku tääl vallitsee sellanen käytäntö et pitää aina ilmottaa kuka ärsyttää, ei niinkään mikä ärsyttää.
Ja on mulla... Mä hei niiku tunnen skenestäki jengii ja jos et käyttäydy, käytän valtaani. :D
[q]REivaaja, 16.9.2008 13:55:
---
[/q]
Jes! Aattelinki et sun on jostain käsittämättömästä syystä ihan pakko vastata jotai, miten sul rittää aika selata joka hemmetin viestiketju läpi josko joku puhuis susta? Oot muuten mahtava tyyppi, lähetään kahville illalla, ei sul kuitenkaa oo liikaa kavereita ainakaa klubbarissa.
[q]REivaaja, 16.9.2008 14:34:
Ja on mulla... Mä hei niiku tunnen skenestäki jengii ja jos et käyttäydy, käytän valtaani. :D
[/q]
Nyt rupes kyl pelottaa ettet vaa lähetä esim. Kidee tai Samii hakkaa mua.
Pitiks toi muuten lukee nii et ei oo tunnelmallisia kahvihetkiä tiedossa? Surullista :`(
[q]REivaaja, 16.9.2008 14:57:
Kuka Sami :D
[/q]
Sami on yks niitä harvoja skenessä jotka on lisänny sut kaverikseen. Onks loputki niistä noin hyviä kavereita ettet ees oikeita nimiä tiiä? :D
[q]Zeratul, 16.9.2008 15:03:
---
REivaaja, 16.9.2008 14:57:
Kuka Sami :D
---
Sami on yks niitä harvoja skenessä jotka on lisänny sut kaverikseen. Onks loputki niistä noin hyviä kavereita ettet ees oikeita nimiä tiiä? :D
[/q]
Mielenkiintoista kyllä, jos on lisännyt jonkin ignoreen, hän näkyy tuolla kaverina. Tietääkseni REivaajalla ei itse asiassa ole yhtään kaveria.
[q]sapeli, 16.9.2008 15:07:
Mielenkiintoista kyllä, jos on lisännyt jonkin ignoreen, hän näkyy tuolla kaverina. Tietääkseni REivaajalla ei itse asiassa ole yhtään kaveria.
[/q]
:DDD Aivan mahtava juonenkäänne! Ja jännästi toi tieto vielä sopi tän otsikon alle!
[q]Euphoria, 16.9.2008 15:32:
---
sapeli, 16.9.2008 15:07:
Tietääkseni REivaajalla ei itse asiassa ole yhtään kaveria.
---
Tiedät väärin. FAIL..
[/q]
I stand corrected, ihmeiden aika ei ole ohi... Montakohan noista "kavereista" on oikeasti vaan laittanut REivaajan ignoreen?
[q]sapeli, 16.9.2008 15:33:
I stand corrected, ihmeiden aika ei ole ohi... Montakohan noista "kavereista" on oikeasti vaan laittanut REivaajan ignoreen?
[/q]Yritäs nyt vitun emo käyttäytyä.
Tääl onki mielenkiintoset keskustelut... :D
Hyvä yönritari jotka meitä puolustaa klubham-cityssä, oot mun sankari! *sydän**piis*
... että taudit/vaivat lähtee karkuun yön aikana, kun illalla ajattelee, että menenpäs huomenna lääkärille.