Olen huomannut
... että mä haluun aina kaikkea sellasta mitä en voi saada, tai jos voisin saada niin haluan sitä varmasti täysin väärään aikaan ja vääränä hetkenä
... että olen malttamaton ja "kaikki mulle ja heti tässä ja nyt"-ihminen
...että olen välillä tosi "joko tai"-persoona
...että olen polttanut viime aikoina liikaa savukkeita. Ei hyväksi mulle eikä kellekään muulle
Olen huomannut että vilpittömyys on yksi maailman suurimmista voimista.
... tai jopa aitous.
että elämä on valintoja... (joo joo vanha juttu mut silti) aina ne valinnat vaan ei oo oikeita mutta sitäkään ei välttämättä tiedä ennen kuin sen valinnan tekee! mun viime päivien "valinnat" on ollut mun elämäni parhaimpia, kerrankin oon onnistunut tekee jotain sellasta josta voi oikeesti olla hyvällä mielellä sekä minä että eräs muukin. (siis ei lehmä , vaan ihan ihmishenkilö... kikakika *tirsk*) ja sit viel pari muutakin henkilöä on varmasti tyytyväisiä uusiin juonikäänteisiin.
olen myös huomannut että olen ollut tavan idiootti , mutta annettakoon se anteeksi koska olen muuten niin huippu ja ulé tyyppi.
olen myös huomannut olevani onnellinen!!
Oon huomannu paljonkin asioita.. tässä muutama:
-olen toisinaan aivan järkyttävä kääliö
-läpsin ihmisiä kun olen kännissä
-ei saa unta kun vituttaa
-ei saa unta kun on kurkku kipee
-ei saa unta kun tietää että kohta pitää herätä
-on fiksua joskus juoda vettä kun on dokaamassa
-kannattaa muistaa syödä kans joskus
-nukkuminenki on ihan järkevää toimintaa
-aina ei tarvitse juoda niin paljon
-aina ei tarvitse tehdä kaikkea itse
-eikä varsinkaan aina tarvitse olla koko ajan mukana ja menossa kaikissa mahdollisissa kissanristiäisissä
nyt jos toi asioiden huomaaminen johtais vielä asioiden omaksumiseen ja toimintatapojen muuttamiseen, ni oltais jo pitkällä..
PMS-oireet pahentuu mulla vanhemmiten. Yhden päivän itkusessiot tälleen menkkojen kunniaks En haluu tietää mitä on luvassa parin vuoden päästä.
...että unirytmi kääntyi ympäri jopa turhankin helposti.
Olen huomannut että on aika ihana itkeä oikeista syistä
että aivoni sulivat
[q]Miinapiina, 17.4.2007 18:50:
... / nähnyt tänään JO kolme kimalaista...
kohta ampiaiset tulee ja jaiks...
[/q]
Jooo hyi hyi..!!! Ne on nii prkleen sitkeitäki vielä, että lähtee perään jos meinaa karkuun*grr*
On ollu varmaan todella mielenkiintonen näky naapureille ku meitsi juoksentelee röökikädessä pihalla.*hymy*
[q]egmondo, 20.4.2007 00:34:
Että silloin kun pitäisi oikeasti olla jo nukkumassa, niin se uni ei vain tule*grr*
[/q]
Toi on muuten todella totta
Olen huomannut että olen onnistunut saavuttamaan jonkinlaisen zen-työasenteen. Toisin sanoen, puhelin saa soida about tauotta ja hommaa saa olla enemmän kuin ehtii tekemään, mutta jotenkin sitä vaan soljuu sen läpi vaivattomasti, asioita lennossa hoitaen.
Olen huomannut siis että rutiinit on joskus kivoja.
Olen huomannut että korkokengillä on hirmuisen paljon helpompi kävellä humalassa, kuin selvinpäin*pepsodent*
että elämä on paljon kivempaa ku on jotai mitä odottaa.. ja pieni säpinä kans saa elämän hymyilee
ettei kaikkia mokia pystykkään selittään kännillä*ding*
Edit. ja viel lisäys: aina ei tee parhaita päätäksiä mut oikeesti parhaat ihmiset ei välitä tästä:)
että stressaantuneena olen erittäin herkkä suuttumaan..
[q]gr, 14.6.2007 21:33:
että tykkään höpötellä vaikka kukaan ei kuunteliskaan
[/q]
jotenkin niin tuttua
että tietokoneet on aivan perseestä ja kohta lentää vittuun nää saatanan paskavehkeet
että yhdelle lähteminen on aivan mahdotonta.. mut toisaalt oli kyl huippuhauska ilta eile
[q]larzizi, 26.6.2007 09:15:
että musta on yhtäkkiä tullut täti. Töissä kuulee päivittäin "anna se tonne tädille" "tädin täytyy saada se" jne.
Jännää.
[/q]
Mua niin ärsytti toi "tädittely" sillon kun olin opiskeluaikoinani kassalla töissä. Miksei voi vaikka sanoa tytöks tai jokskuks muuks. En mä nyt kuitenkaan vielä oo/ollu niin tätimäinen.*grr* (toivottavasti!*pökr*)
Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan