Olen huomannut
[q]Jusna666, 18.2.2010 15:41:
Olen huomannut, että lady gagan bad romance biisissä on ihan jäätävän kovat hooverit, vaikkakin artisti ja biisi muuten on vitun ärsyttävä.
[/q]
Olen soundibongarina huomannut, että kyseinen huuver on Sylenth1
dominator presetti*hih*
..että lasin särkymisestä helähtää oikeestaan aikas kaunis ääni..
, että välillä tekis mieli räjäytellä laskeutuvia lentokoneita. Ne lentää tuosta talon yli hyvin matalla. Joskus haluaisin räjäyttää jonkun auton, kun kuski on täysin ************!
, että yksinkertainen ruoka on hyvää.*kuolaa*
jättäväni asioiden hoidon viimetinkaan.
Huono olo rupee mulla näköjään heti tulla, kun päästän ohjaksista ja annan toisille liikaa valtaa. Hyvä fiilis tulee samantien kun otan vallan takaisin käsiini.
Itsestään selvää, mutta pakko manita, kun huomaa taas miten hyvältä tuntuu sanoa itselleen(ja sitäkautta muille) ei.
Tärkeintä on se, että itse sen tajuaa. Ja kyllä sen oppii muistamaan :)
tässä pitäjässäkin olevan mielenkiintoisia miehiä.*hihu*
Kuinka tärkeäksi osaksi arkea ja elämää hiljaisuus on iän myötä muodostunut. Arvokas "elementti"...
*sydän*
*joo**hihu*
*grr*Olen huomannut että jättämällä asiat viime tinkaan JOKA KERTA saa itselleen megastressin aikaiseksi.*toktok*
...että kun ei voi syödä tekee mieli seuraavia ruokia:
- Subin Grillattu kananrinta- patonki kaikilla täytteillä
- Pizza Hutin Super Supreme- pannupizza
- no mikä vaan pizza
- itsetehty kalakeitto (tein sitä eilen poikaystävälle mut en ite voinu syödä *nyyh*)
- itsetehty turkkilainen couscous- lammas- ruoka (jota teen huomenna poikaystävälle
- simpukat
- mansikat
- kaikki kalaruoat oikeastaan
- thaimaalainen ruoka
- lihapullat
- ja piimä (mut ei se kaupasta tuleva *tirsk*)
Olen huomannut et tuoksukynttilät tuo ihanaa tunnelmaa. Tilasin just sellaisia kookoksen tuoksuisia ja vaik aamul herää ja väzyttääää nii tropiikin aromit piristää.
Olen huomannut, että 2 vapaapäivää ei riitä viikon töissä painamisen jälkeen...
... Että kulutushelvetti IKEA:sta pystyy selviytymään järjissään kun on hyvät musat mukana
musta on tullu kateellinen taino oikeastaan katkera. JÖES! tätähän mä kaipasinki
Että musiikin fiilistely on entistä vaikempaa kun vaistomaisesti
alkaa kuuntelemaan tuotantoa ja soundeja*igor*
Olen huomannut (tai muistanut) että se mitä haluat ei ole välttämättä se mitä tarvitset.
Totta. Ihmisluonteeseen kai kuuluu eräänlainen hamstraaminen ihanilla asioilla :) Pääasia kai on, että se tuo mukanaa positiivisia tuntemuksia.
väärillä valinnoilla olevan mahdollisuus hurjiin (tuhoaviin) seurauksiin. Onneksi on valta ottaa ohjat omiin käsiinsä.
, että nukkuminen lattialla ilman patjaa on mukavaa, myös selälle.
että jaksan yhä vähemmän kommentoida yhtään mihinkään asiaan. Ei vaan maksa vaivaa ja turhaa ajan ja energian tuhlausta.
Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan