Ekstaasi vs. Vispipuuro

Back to tunkio O

Perinteinen puolukkavispipuuro on ihan huippista, mut toisaalta eksoottisia makuja kanattaa myös kokeilla... esimerkiksi viikko sitten sain veljen vaimon tekemää mustaherukkavispipuuroa joka oli alkushokin jälkeen hulvattoman hyvää

ekstaasi on helpompi säilöä ja se säilyy tuoreena pidempään!

plus kiinnijäämisriski on pienempi, naapurit eivät haista ekstaasia niin helposti kuin vispipuuroa.

[q]4 8 15 16 23 42, 14.2.2007 22:45:
tää poika taitaa tykätä puurosta enempi, EIKU!!!!
[link face ever
[/q]
Hehehehe, ei vittu! Putosin :P

Niin mielipiteeni:

Vispipuuro on kyl ihan vitun hyvää, mut ei sitäkään aina syö...

[q]zeuzz, 14.2.2007 23:07:
plus kiinnijäämisriski on pienempi, naapurit eivät haista ekstaasia niin helposti kuin vispipuuroa.[/q]

Totta, mutta kyllä silti myös vispipuuron pystyy huomaamatta esim. salakuljettamaan rajan yli peräsuolessa.

[q]Juhgu, 15.2.2007 00:18:
---
zeuzz, 14.2.2007 23:07:
plus kiinnijäämisriski on pienempi, naapurit eivät haista ekstaasia niin helposti kuin vispipuuroa.
---


Totta, mutta kyllä silti myös vispipuuron pystyy huomaamatta esim. salakuljettamaan rajan yli peräsuolessa.
[/q]

Näin on... Rajaviranomaisten on lähes mahdotonta löytää vispipuuroa, joka piilotetaan elimistöön oraalisesti ennen rajanylitystointa (kannattaa piilottaa vispipuuro n. vuorokausi aiemmin *joo*)

Molemmat on harvinaisen aunerista, yäg!

Nalle neljän viljan puurosatsi joka aamu!

Laatupostaus!

[q]Vampyrella, 19.2.2007 20:48:
Nalle neljän viljan puurosatsi joka aamu!
[/q]
Sama täällä!*joo**slurps*

Vispipuuro *sydän* (iskän tekemä) En ole kylläkään syönyt vuosiin..

vispipuurostakin niin kauan aikaa ettei kyllä tiedä kumpaa meni viimeksi suukkuun. en vispipuurosta erityisemmin pidä, ekstaasi saattaisi maistua paremmalta friteerattuna.

Mummon tekemä vispipuuro on parasta! Jäin siihen koukkuun jo 5-vuotiaana ja siitä asti olen sitä säännöllisesti vetänyt (maidon kera totta kai). Välillä joutuu soittamaan, että puurot kehiin kun on kauheet vajarit. Käyttö kyllä rajoittuu tyyliin kerran kuussa (ei jaksa aina samoja juttuja höpötellä dementoituneelle mummelille). Onko kukaan vielä tutkinut mitä tällainen viihdekäyttö tekee pidemmän päälle aivoille tai elimistölle? Olen kuitenkin jo 25-vuotta käyttänyt tätä vispipuuroa ja on varmaan turha enää toivoa, että pääsisin siitä kuiville. Joudun myös joskus turvautumaan kaupan tarjontaan, mutta se ei maistu yhtä hyvälle eikä siitä tule niin hyvä olo kun mummon puurosta. Puuro on parasta!!

vihaan vispipuuroa! tässä mun statementti.*enkeli*

Kyl mä yhdyn tohon vispipuuron maailmaan.

[q]0 pilkku 1 t, 14.2.2007 22:45:
tää poika taitaa tykätä puurosta enempi, EIKU!!!!
[link face ever
[/q]

no lol

[q]Ohkolan-ohjus, 24.2.2007 13:13:
Mummon tekemä vispipuuro on parasta! Jäin siihen koukkuun jo 5-vuotiaana ja siitä asti olen sitä säännöllisesti vetänyt (maidon kera totta kai). Välillä joutuu soittamaan, että puurot kehiin kun on kauheet vajarit. Käyttö kyllä rajoittuu tyyliin kerran kuussa (ei jaksa aina samoja juttuja höpötellä dementoituneelle mummelille). Onko kukaan vielä tutkinut mitä tällainen viihdekäyttö tekee pidemmän päälle aivoille tai elimistölle? Olen kuitenkin jo 25-vuotta käyttänyt tätä vispipuuroa ja on varmaan turha enää toivoa, että pääsisin siitä kuiville. Joudun myös joskus turvautumaan kaupan tarjontaan, mutta se ei maistu yhtä hyvälle eikä siitä tule niin hyvä olo kun mummon puurosta. Puuro on parasta!!
[/q]

Tutkimuksia toki löytyy, niin puolesta kuin vastaankin, valtaosa silkkaa propagandaa.
Todennäköisesti pitkäaikaisvaikutukset kohtuukäytössä ovat positiivia negatiivisten sijaan.

joutuu prkl ottaa vissii tos esson ku en o yhtää vispipuuroihmisii*hymy*!

Jopas on topiCCi*nauru* Anyway, kohta aion syödä ihan kotitekoista vispipuuroa*slurps*

Isän tekemästä raakapuurosta sai supervoimat.

O