Ekstaasi vs. Vispipuuro

Back to tunkio O

Rok

Ja päivän repeäminen

äh, puuro on pahaa :(

Syön mielummin vettä!

vispipuuro on välillä ihan super herkkua,, mutta yleensä en siitä pahemmin välitä..
mutta artikkelissa sanottiinkin ettei sitä aina kannata syödä vaan aina välillä vaan..
semmonen vispipuuron käyttäjä olen ollut jo lapsesta saakka*plur*
(myönnän olin ongelma lapsi joka käytti vispipuuroa jo nuoresta iästä alkaen)

[q]Jago, 6.8.2006 15:44:
(myönnän olin ongelma lapsi joka käytti vispipuuroa jo nuoresta iästä alkaen)
[/q]

Ei se väärin ole, näillä mennään...

Pitäskö tän niinku olla jotenki hauska, vai?

[q]Jusna666, 6.8.2006 15:48:
Pitäskö tän niinku olla jotenki hauska, vai?
[/q]

No olishan sitä voinut vaikka tehdä topikin, että pidätkö vispipuurosta ja jos niin ostatko kaupasta vai teetkö itse, mutta olisko se sit ollut parempi?

Mulla oli ainakin ihan hauskaa ja aattelin että jollain muullakin vois olla... *joo**piis*

Edit. Lisäys

Vispipuuro on kyl hirveetä paskaa ja en suosittele sitä kenellekkään.*poks*

Koskas teidän vispipuurobisnes alkaa pyöriä? Pääsenkö mä osakkaaks, mulla kasvais marjojaki omalla pihalla..? Mansikoita ja punasia herukoita

http://img73.imageshack.us/img73/2354/vispipuurodb9.jpg

hittibiisi

[q]NextAce, 6.8.2006 15:53:
Vispipuuro on kyl hirveetä paskaa ja en suosittele sitä kenellekkään.*poks*
[/q]
Et oo vaan ikinä ees maistanu sitä

[q]domi

Et oo vaan ikinä ees maistanu sitä
[/q]

Kyllä olen*yöks*

[q]NextAce, 6.8.2006 15:53:
Vispipuuro on kyl hirveetä paskaa ja en suosittele sitä kenellekkään.*poks*
[/q]

Noita vispipuuroja on kyl niin moneen lähtöön etten lähtis parin maistelukerran jälkee tuomitsemaan yleisesti, toiset on vahvemman makusii ja toiset mietoja, itse suosin niitä mietoi... :)

Herkkua :)

Kui paljo tota puuroo voi sit syödä ? Mä oon yleensä syöny sen verran et maha on täynnä... onko riski et vedän överit ?

[q]blender, 6.8.2006 16:12:
Noita vispipuuroja on kyl niin moneen lähtöön etten lähtis parin maistelukerran jälkee tuomitsemaan yleisesti, toiset on vahvemman makusii ja toiset mietoja, itse suosin niitä mietoi... :)
[/q]

Kotona tehdyt on usein aika paljon vahvemman makuisia, itse syön yleensä kaupan miedompia...
Ja maito ja sokeri on ihan måste... *slurps**kuolaa**hih*

Tämän kotkalaisen bilekulttuurin synkän salaisuuden paljastuminen vetää kyllä tosi hiljaiseksi.*vink*
[size=9]Mä epäilen, että tätä on kerran salaa laitettu mun drinkkiin Kotkan bileissä.[/size]

[q]kumimuumi, 6.8.2006 16:13:
Kui paljo tota puuroo voi sit syödä ? Mä oon yleensä syöny sen verran et maha on täynnä... onko riski et vedän överit ?
[/q]

Tietojemme mukaan vatsakipuja pahempaa ei pitäisi vispipuuro yliannostuksesta tulla. Jos muuta tutkimus- tai kokemus-tietoa esiintyy, otamme sen mielellään vastaan. Haluamme valistaa kuitenkin asiallisesti siitä mikä on IN ja pysyä silti kunnossa.

- Terveisin Toimitus -

Edit: Typo

Ekstaasi vs Vispipuuro? En ymmärrä ollenkaan moista vastakkainasettelua, eihän nuo ole millään tavalla toisiaan pois sulkevia tekijöitä. Voisin kuvitella että essopäissään vispipuuro olisi aika jees. :D ja toisinpäin!

Vähänkö rupes tekee mieli Mut pitää varoa ettei toleranssi kehity



Uusin skenemaailman muotivillitys tässä ja nyt

Jo vuosien ajan on bileissä viihdekäytössä ollut ekstaasia ja muitakin aineita. Tämä on kuitenkin nyt totally out! Ei ole millään tavalla katu-uskottavaa tai muodikasta syödä viihdekäyttöönsä moisia... Jos haluat olla muodikas ja todella kova skeneilijä, kannattaa välittömästi hankkiutua eroon epämuodikkaista huumausaineista ja hankkia sitä parasta viihdekäyttöön soveltuvaa muodikasta ainetta... VISPIPUUROA!

Jos haluat olla joku tai olla todella kova jannu, syöt vispipuuroa aina ennen bileitä viihdekäyttönä. Älköön kuitenkaan kukaan sortuko jokapäiväiseen vispipuuroiluun, sillä se ei ole millään muotoa tervettä ja siitä saattaa vielä tulla sairaanhoidon seuraava suuri addiktio-ongelma. Vispipuuron ei tiedetä aiheuttavan fyysistä riippuvaisuutta, mutta henkistä se voi hyvinkin aiheuttaa.

Jos vielä haluat olla todella muodikas ja mukana piireissä, kannattaa vispipuuron kanssa käyttää maitoa ja sokeria... Tämänkaltainen sekakäyttö ei ole sen vaarallisempaa kuin pelkän vispipuuronkaan käyttö, mutta parantaa kokemusta huomattavasti... Jos kuitenkin olet allerginen maidolle, ei kannata kokeilla edellä mainittua. Myös vähälaktoosista vaihtoehtoa kannattaa kokeilla jos on herkkä maha tms.

Vispipuuron kotikasvatus ja valmistus
Vispipuuron hienous on myös se, että sen voi osittain tai kokonaan valmistaa itse. Se on myös täysin laillista ja jopa suotavaa, sillä siinä säästetään luontoa ja aiheutetaan vähemmän roskaa, joita kauppojen pakkaukset aiheuttavat.
Raaka-aineita pystyy jokainen kasvattamaan kotonaankin tai poimimaan luonnosta, mutta toki on todella paljon helpompaa ostaa niitä vaikkapa läheiseltä torilta. Myös valmistus on suhteellisen vaivatonta ja helppoa, ohjeita löytyy todella paljon kirjallisuudesta ja internetistä. Myös oheistuotteita, maitoa ja sokeria voi toki kotonaan valmistaa, mutta se ei ole enää ihan niin helppoa, joten suosittelemma kaupan vaihtoehtoja.

Alan ensimmäiset yrittäjät
Kotkalaiset nuoret Soile ja Deme ovat jo suunnittelleet oman tuotannon aloittamista. "Alussa olisi tarkoitus saada vakaa asema Kymenlaakson alueella ja sen jälkeen levittää toimintaa muualle Suomeen ja ehkä tulevaisuudessa myös muualle Eurooppaan" Deme kertoo toimittajallemme.
"Saamme marjat aluksi helposti äitini pihalta ja siskoni työskentely sokeritehtaalla tuo hyvän yhteistyökumppanin lähelle" Soile kertoo. Maidon oma tuotanto on tiettävästi vielä vähän harkinnan alaisuudessa, lehmän sijoituspaikasta käydään yhä neuvotteluja Demen kämppiksen kanssa. Yrittäjyys tälläkin alalla siis ilmeisesti kannattaa, sillä nuoret kertovat tuntevansa jo suuret määrät potentiaalisia ostajia ja kontakteja, joille varmasti uusi muotituote myy kuin häkä.
Saammepa nähdä milloin ensimmäiset kilpailijat tulevat markkinoille.

Miksi sitten vispipuuro on niin paljon parempaa kuin ekstaasi?
- Sitä saa normi ruokakaupasta
- Se ei aiheuta fyysistä riippuvaisuutta
- Se on muodikasta
- Se on halvempaa
- Näet aina vaaleanpunaista kun käytät vispipuuroa.
- Olet todella plur

O