Ekstaasi vs. Vispipuuro

Back to tunkio O

[q]RiD, 7.8.2006 13:10:
Mulla ainakin ilmeni vuosien vispipuurokuosauksen jälkeen, satunnaisia pakkoliikkeitä, paniikkikohtauksia, spontaania ripulia, oksentelua, karmeita flashbackeja, erakoitumista, epäkontrolloitua karvankasvua esm jalkapohjiin ja sormenpäihin, epilepsiakohtauksia, syöpä, aids, ja kaikkea muuta pikkukivaa. Mut muuten kyl nyt menee jo ihan hyvin!
[/q]

Voimaa sinne.

Avaa sydämes *jeesus*lle ja kaikki murhe on kaikonnut. Ei vituta yhtään niin paljoa ripulipaskat housussa kuin ennen, jos päästät itsesi jumalan armoon.

Vispari on niin out, trendikkäät vaihtaa valkoseen klimppitavaraan: Riisipuuro!
Ja överitrendikkäät vetää joulupuuroversiona!

Eiku tuli vaa mieleen et mä tykkään riisipuurost paljo enempi, joku perverssio varmaa..*hymy*

[q]_, 9.8.2006 17:40:
---
Sirppu, 8.8.2006 00:28:
Mikä on vispipuuro?*ding* lappapuuropa*tirsk*

---

lappapuuro? mitäs ainesosia siihen tulee teillä päin?
[/q]


mikä on sitte vispipuuro? jossei lappapuuro

[q]Sirppu, 9.8.2006 19:23:
---
_, 9.8.2006 17:40:
---
Sirppu, 8.8.2006 00:28:
Mikä on vispipuuro?*ding* lappapuuropa*tirsk*

---

lappapuuro? mitäs ainesosia siihen tulee teillä päin?

---


mikä on sitte vispipuuro? jossei lappapuuro
[/q]

Näköjään täälä syyään lappapuurua ja tuola eteläsä sitte vispipuurua.*hymy*
Sama asia vissiin.

Vispipuuroa essoissa, anyone?-)

[q]Viltsu, 9.8.2006 20:34:
Vispipuuroa essoissa, anyone?-)
[/q]

Hmmm... paras ehdotus tähän asti

viskipuuro *känni*

[q]KittyCleo, 9.8.2006 17:47:
Vispari on niin out, trendikkäät vaihtaa valkoseen klimppitavaraan: Riisipuuro!
Ja överitrendikkäät vetää joulupuuroversiona!

Eiku tuli vaa mieleen et mä tykkään riisipuurost paljo enempi, joku perverssio varmaa..*hymy*
[/q]
mä olin edellä kävijä ja söin jo heinäkuussa riisipuuroa kaneli-sokerilla,, mantelia en laittanut, koska manteli ei viellä ollut muodissa, sitäpaitsi mantelin ottaisin mieluummin nokkaan, mutta sen hienontaminen on liian raskasta.
kaneli-sokeri aiheuttaa helposti aivastusreaktion nenän kautta, ja kaneli ei tunnu miellyttävältä, sokeri pitäisi saada pienemmäksi, siksi käytin tomusokeria, innostuin tosin neään snorttaamisesta niin paljon että vedin yliannostuksen sokerista ja nenästä valuu vielläkin valkoista räkää..

[q]Jago, 11.8.2006 09:19:
---
KittyCleo, 9.8.2006 17:47:
Vispari on niin out, trendikkäät vaihtaa valkoseen klimppitavaraan: Riisipuuro!
Ja överitrendikkäät vetää joulupuuroversiona!

Eiku tuli vaa mieleen et mä tykkään riisipuurost paljo enempi, joku perverssio varmaa..*hymy*

---

mä olin edellä kävijä ja söin jo heinäkuussa riisipuuroa kaneli-sokerilla,, mantelia en laittanut, koska manteli ei viellä ollut muodissa, sitäpaitsi mantelin ottaisin mieluummin nokkaan, mutta sen hienontaminen on liian raskasta.
kaneli-sokeri aiheuttaa helposti aivastusreaktion nenän kautta, ja kaneli ei tunnu miellyttävältä, sokeri pitäisi saada pienemmäksi, siksi käytin tomusokeria, innostuin tosin neään snorttaamisesta niin paljon että vedin yliannostuksen sokerista ja nenästä valuu vielläkin valkoista räkää..
[/q]


hahahahahhahah*tirsk*

vispipuuro tietenki..

No sain naurut

Erityisesti toi RIDin tarin vispipuuron käytöstä kirvoitti hymyn.

Ironia lienee parasta laatua huumoria mitä tiedän.

Mut en silti syö vispipuuroa. Söin viimeksi tarhassa, on vieläkin traumoja.

Tuli eilen vetästyä lounaan päälle pitkästä aikaa kunnon tötsyt. Voi jösses kun teki gutaa...

Kyllä itsetehty (vaikka joku muu olisikin sen tehnyt) voittaa noi kauppojen pinkit sinnepäin-viritelmät.


Vispipuuro ftw!

Jago:

[q]NextAce, 6.8.2006 15:53:
Vispipuuro on kyl hirveetä paskaa ja en suosittele sitä kenellekkään.*poks*
[/q]

siinähän se tuli.

Muistan ikuisesti tämän, kun ihka ensimmäisenä koulupäivänäni ensimmäisellä luokalla päivä päättyi siihen että oli ruokailu, opettaja sanoi että ei saa poistua ennen ku on lautanen syöty tyhjäksi. Tarjolla oli tietenkin vispipuuroa. jäin viimeiseksi luokkaan, mutta puuroani en saanut syödyksi.

tota toista vähä, ja tota toista vähä enemmän.

Jan hei mitä ihmettä
Ite en oo koskaan kauheesti vispipuuroa syöny, mut nyt rupes tekee mieli Systeri sen sijaan on syöny sitä hullunlailla ihan naperosta asti, pitäisköhän kertoo sille et se on nyt sitte in ja ollu edelläkävijä jo yli 20 v?
Mä muuten keitin riisipuuroa viime keskiviikkona mut se palo pohjaan eikä toiminu läheskään yhtä hyvin ku vispis!! Eikä se muutenkaan oo yhtä hyvää ku vispipuuro, ellei se oo äitin keittämää*hihu*

Äitin tekemä vispipuuro Pitää kyl kohta soittaa mammalle et väsää vispipuuroo

[q]noena, 2.10.2006 16:21:
Jan hei mitä ihmettä
Ite en oo koskaan kauheesti vispipuuroa syöny, mut nyt rupes tekee mieli Systeri sen sijaan on syöny sitä hullunlailla ihan naperosta asti, pitäisköhän kertoo sille et se on nyt sitte in ja ollu edelläkävijä jo yli 20 v?
Mä muuten keitin riisipuuroa viime keskiviikkona mut se palo pohjaan eikä toiminu läheskään yhtä hyvin ku vispis!! Eikä se muutenkaan oo yhtä hyvää ku vispipuuro, ellei se oo äitin keittämää*hihu*
[/q]

Joskus jutut vaan vähän paisuu
Mut pyydä ihmeessä siskoas lukemaan tätä topikkia. Se voi kokea hyviä viboja

tää poika taitaa tykätä puurosta enempi, EIKU!!!!
[link face ever

O