Ekstaasi vs. Vispipuuro

Back to tunkio O

[q]Dementation, 7.8.2006 13:01:
---
RiD, 7.8.2006 12:57:
---Klip---

---


Tälläistä samanlaista väärää tietoa sisältävää propaganda tarinointia on kaikista huumausaineista millä jengi vaan haluaa pitää hauskaa... Tottakai jokaisen pitää ymmärtää, ettei vispipuuro voi olla elämän ainoa sisältö, ei sellaisesta mitään tule, mutta kun kohtuudella vetää, niin tää on ihan hyvää ja terveellistä tavaraa... *joo**piis*

ps. Tuli tosta tarinasta mieleen vain yksi lause... Lahti pilaa tunnelman
[/q]

tsktsk. :D

Mites Vispipuuron haitavaikutukset?

Sekakäyttö kunniaan!

RiD [size=20]:D [/size]

Mulla ainakin ilmeni vuosien vispipuurokuosauksen jälkeen, satunnaisia pakkoliikkeitä, paniikkikohtauksia, spontaania ripulia, oksentelua, karmeita flashbackeja, erakoitumista, epäkontrolloitua karvankasvua esm jalkapohjiin ja sormenpäihin, epilepsiakohtauksia, syöpä, aids, ja kaikkea muuta pikkukivaa. Mut muuten kyl nyt menee jo ihan hyvin!

En jaksanut lukea topikkia läpi, mutta lyhykäisesti; Pointti oli?

Molemmat aineet on ihan persiistä. That's it!

mä sanon teille vaan että MANNAPUUROAPASPÄS! *sydän**slurps**nauru*

[q]martina, 7.8.2006 13:15:
mä sanon teille vaan että MANNAPUUROAPASPÄS! *sydän**slurps**nauru*
[/q]

En mä ees lähe tolle linjalle, mannapuurosta mulla on paljon synkempiä tarinoita, ja ne ei sovi teidänlaisten herkkien ihmisten silmille...

Mikä ihmeen vispipuuro? Lappapuuroksi sitä olen aina sanonut (jos nyt kyse on siitä puolukkasotkusta)...noh, maitoa ja sokeria niin menee ainakin toinen vaihtoehto alas nätisti

Aina ku mä syön vispipuuroo ni mun on pakko päästä joraa

On näköjään siirtynyt tunkiolle tää topikki... No johan sitä hauskuutta kestikin...
Ihmettelin kun ei näkynyt uudet listalla enää...

Johan on vastakkain asettelu
Vispipuuro on kyl niiiiin hyvää. Viime syksyn puolukoita taitaa olla viä muutama rasia pakkasessa eiku puuroileen.

Mikä on vispipuuro?*ding* lappapuuropa*tirsk*

[q]Dementation, 6.8.2006 15:20:
-klip-
"Saamme marjat aluksi helposti äitini pihalta ja siskoni työskentely sokeritehtaalla tuo hyvän yhteistyökumppanin lähelle" Soile kertoo.
-klip-
[/q]

Myös mä voin diilaa tiskin alta sokurii täält tehtaan varastoilt. Luonnollisest varteenotettavaa korvaust vastaan Maidon joudutte valitettavast siltiki poistaa kaupast (ellei joku tietenki oo luvan majottaa lehmää kotiinsa koko talveks *hih*)

Pitäsköhän sit seuraavaks perustaa vaikka herska vs. banaani topik..

[q]pirpeli, 7.8.2006 12:44:
Mä laitan sokeria sitä puuroa tehdessä. Ei tartte siihen päälle sit ripotella, tietty saa jos se sillee maistuu :) Mutta hyvää se on. Samoin kuin 3 tuntia haudutettu ruispuolukkapuuro, hardcorempaa kuin mikään :D
[/q]

Pirpelillä on hyvä maku - ruispuolukkapuuro *sydän**slurps*

[q]Sirppu, 8.8.2006 00:28:
Mikä on vispipuuro?*ding* lappapuuropa*tirsk*
[/q]
lappapuuro? mitäs ainesosia siihen tulee teillä päin?

Mäkin kyl oikeesti oon aina puhunu lappapuurosta, ja syöny lappapuuroa... Johtuneeko sit siit et oon oulusta ? :P

[q]K, 6.8.2006 17:54:
---
koo, 6.8.2006 17:43:
Vispipuuro on todella pahaa ja ekstaasia en taas haluaisin kokeilla.

---


:D
[/q]

:D :D



Uusin skenemaailman muotivillitys tässä ja nyt

Jo vuosien ajan on bileissä viihdekäytössä ollut ekstaasia ja muitakin aineita. Tämä on kuitenkin nyt totally out! Ei ole millään tavalla katu-uskottavaa tai muodikasta syödä viihdekäyttöönsä moisia... Jos haluat olla muodikas ja todella kova skeneilijä, kannattaa välittömästi hankkiutua eroon epämuodikkaista huumausaineista ja hankkia sitä parasta viihdekäyttöön soveltuvaa muodikasta ainetta... VISPIPUUROA!

Jos haluat olla joku tai olla todella kova jannu, syöt vispipuuroa aina ennen bileitä viihdekäyttönä. Älköön kuitenkaan kukaan sortuko jokapäiväiseen vispipuuroiluun, sillä se ei ole millään muotoa tervettä ja siitä saattaa vielä tulla sairaanhoidon seuraava suuri addiktio-ongelma. Vispipuuron ei tiedetä aiheuttavan fyysistä riippuvaisuutta, mutta henkistä se voi hyvinkin aiheuttaa.

Jos vielä haluat olla todella muodikas ja mukana piireissä, kannattaa vispipuuron kanssa käyttää maitoa ja sokeria... Tämänkaltainen sekakäyttö ei ole sen vaarallisempaa kuin pelkän vispipuuronkaan käyttö, mutta parantaa kokemusta huomattavasti... Jos kuitenkin olet allerginen maidolle, ei kannata kokeilla edellä mainittua. Myös vähälaktoosista vaihtoehtoa kannattaa kokeilla jos on herkkä maha tms.

Vispipuuron kotikasvatus ja valmistus
Vispipuuron hienous on myös se, että sen voi osittain tai kokonaan valmistaa itse. Se on myös täysin laillista ja jopa suotavaa, sillä siinä säästetään luontoa ja aiheutetaan vähemmän roskaa, joita kauppojen pakkaukset aiheuttavat.
Raaka-aineita pystyy jokainen kasvattamaan kotonaankin tai poimimaan luonnosta, mutta toki on todella paljon helpompaa ostaa niitä vaikkapa läheiseltä torilta. Myös valmistus on suhteellisen vaivatonta ja helppoa, ohjeita löytyy todella paljon kirjallisuudesta ja internetistä. Myös oheistuotteita, maitoa ja sokeria voi toki kotonaan valmistaa, mutta se ei ole enää ihan niin helppoa, joten suosittelemma kaupan vaihtoehtoja.

Alan ensimmäiset yrittäjät
Kotkalaiset nuoret Soile ja Deme ovat jo suunnittelleet oman tuotannon aloittamista. "Alussa olisi tarkoitus saada vakaa asema Kymenlaakson alueella ja sen jälkeen levittää toimintaa muualle Suomeen ja ehkä tulevaisuudessa myös muualle Eurooppaan" Deme kertoo toimittajallemme.
"Saamme marjat aluksi helposti äitini pihalta ja siskoni työskentely sokeritehtaalla tuo hyvän yhteistyökumppanin lähelle" Soile kertoo. Maidon oma tuotanto on tiettävästi vielä vähän harkinnan alaisuudessa, lehmän sijoituspaikasta käydään yhä neuvotteluja Demen kämppiksen kanssa. Yrittäjyys tälläkin alalla siis ilmeisesti kannattaa, sillä nuoret kertovat tuntevansa jo suuret määrät potentiaalisia ostajia ja kontakteja, joille varmasti uusi muotituote myy kuin häkä.
Saammepa nähdä milloin ensimmäiset kilpailijat tulevat markkinoille.

Miksi sitten vispipuuro on niin paljon parempaa kuin ekstaasi?
- Sitä saa normi ruokakaupasta
- Se ei aiheuta fyysistä riippuvaisuutta
- Se on muodikasta
- Se on halvempaa
- Näet aina vaaleanpunaista kun käytät vispipuuroa.
- Olet todella plur

O