TAVIKSET

Back to yleinen bilehöpinä O

Mäkin olen mielestäni ihan tavallistakin tavallisempi tavis. Ja olen ylpeä siitä!
Taviksena olo on kivaa. Ei tarvitse olla mitään suurta eikä ihmeellistä. Ja voi olla juuri semmoinen kuin huvittaa.

mäkin olen supertavis

kuusi:[q]juu aivan sama sitten.kai minullakin saa olla oma mielipide?[/q]
ARGH! Mun päässä nyrjähtää kohta jos joku vielä kerran saadessaan arvostelua vastaansa vetoaa siihen että "tää on vaan mun mielipide". Wake up, se että se on mielipide, ei tarkoita ettei sitä saisi kritisoida eikä myöskään sitä että se olisi penninkään arvoinen. Ja tämä ei ole mielipide, tämä on fakta.

älä nyt suotta nyrjähtele

Pakko osallistua kun just eilen juteltiin kaverin kanssa aiheesta...

Jotenkin ns. klubipiireissä pitää olla Erilainen mutta ehdottomasti erilainen samalla tavalla kuin muutkin 'skeneläiset'. Eli aika näennäistä suvaitsevaisuutta?*täh*

Ihan toinen juttu on sitten se, että joskus toisten ihmisten käytös vituttaa. Mua itseäni vituttaa yleensä ne pari-kolme ns. pelleä jotka riisuvat paitansa vaikka ei olisikaan mikään infernaalisen kuuma ja sit bilettävät jäykästi kun samalla pitää jännittää 6-packia. Tuohon kun vielä lisää huudot ja tönimisen... Jostain syystä noi halua aina tulla Just Mun eteen. Lattialla lojuvien käsilaukkujen päälle pompin yleensä tuntematta suurempaa syyllisyyttä

Hmm ilmeisesti massasta erottuminen on ollut jonkinlainen vastareaktio vaatimukselle sekoittua siihen massaan. Sitten siitä tuli trendikästä, koska onhan sitä nyt kuul olla Erilainen kun _uskaltaa_ poiketa muista. Nyt sitte kaikkien pitäis olla jotenkin kauheen erikoisia saadakseen arvostusta. Nyt tarvii rohkeutta olla sitä massaa, joten todennäköisesti seuraavaksi tulee trendiksi olla massaa. Sitte kaikki yrittää kilpaa olla mahdollisimman tavallisia... ;)

Sä oot sitä mitä sä haluut olla oli trendii tai ei. Tavoitteena on kiinnostaa toisia yksilöitä mahdollisimman paljon. Vetää puoleensa kumppaneita.

hallucinogen:[q]en oo koskaan käsittänyt miksi pitää raahata puolet omaisuudet laukun sisällä jonnekkin =D mulle riittää lompakko, puhelin, avaimet ja ilman lompakkoakin selvis kun ottas vaan rahat, kortin ja henkkarit meesiin niin tarvis viel vähemmän tilaa. mut naiset onkin niin mystisiä olentoja *plur*[/q]

piontti on siinä että pikkutytöillä on niin tiukat housut että viihdyttäisivät sinunkaltaisiesi miehien silmiä että ei mahdu tavarat taskuihin, jos housuissa edes on taskuja.

Nappais mukaa semmose kaulalla roikkuva lompakko tsydeemi, ja jos haluu olla viel tosi in ni semmosen neon hohto härdelli kaikkeen löytyy loistava ratkaisu, eipä tarvis valittaa siellä lattiallakaa ku kaikki astuu tavaroille, olisko semmonen jopa uus muoti,, eihä sitä tiedä niitähä voi vaikka pitää kädessäkin ja heilua

laukuista puheen ollen... Minä ainakin tanssin ihan vaivatta pieni laukku olkapäällä, johon mahtuvat ne pakolliset rahat, puhelin, meikit, ja kenties kamera ( *nauraa*). Ei sitä ole mitään tarvetta laskea lattialle. Ja lisäksi vaatekaapistani ei edes löydy ensimmäisiäkään housuja, joissa olisi taskut! ja vaikka löytyisikin, ei v. 1998 mallinen kännykkäni edes mahtuisi sinne...

housut ei oo kunnon housut, jos niissä ei ole taskuja!!

nim.vannoitunut farkkujen käyttäjä *sydän*

kuusi:[q]nim.vannoitunut farkkujen käyttäjä *sydän*[/q]
Eipä taida niissäkään nykyään oikein olla*hih*

mulla on

mulla ei! *ding*........*nauraa*

farkuissa on pakko olla taskut.ainakin takataskut, muuten näyttää peppu pöhköltä.tai sekin riippuu ihan siitä itse takapuolesta, onko hyvä vai ei.

niin kai saattaa se näyttää oudolta, jos on tottunut, että siinä on ne taskut... mielestäni mä en ainakaan näytä yhtään oudolta takataskuttomien farkkujen kanssa

Luultavasti on niin että osasta näistä "taviksista" tulee sitten osa regulaareja *täh*

milla:[q]mä oon sitä mieltä et mulle ihan sama minkänäkösiä, missä asennossa tanssien, miten kännissä(kunhan ei häiritse kanssaihmisiä), millä motiiveilla ja minkä ikäsenä jnejnejnejne kukakin bileisiin tulee.

kunhan ei nimenomaan häiritse käytöksellään(töni, ahdistele etc

vituttaa eniten ne ihmiset ketkä tarkkailee muita eikä pidä vaan ite hauskaa. mua ei vituta yhtään jos joku kulkee minihameessa sata kiloo meikkiä naamassa ja (muka)nokka pystyssä. mua naurattaa se tyyppi joka tulee sanoo et "vittu kun toikin tyyppi on kiinnostunut vaan ulkonäöstään eikä tästä musiikista"

relatkaa*piis*

[muokattu 25.3.2003 14:21][/q]
olen täysin samaa mieltä

ihan sama miltä jengi näyttää bileissä....

[muokattu 14.5.2003 09:50]

EI VITTU

*dissaa**dissaa**disniinkun joku tossa edellä sano niin yleensä osasta tulee "tavallisia bilettäjiä"..monelle on näin käyny!

ja sitäpaitsi juuri nää "tavikset" on tulevan bilesukupolven perusta ja ehkä 10v päästä jonkun nyt aloittelevan tulevan staran dj hc-bilettäjäpalvojia..

niinkun ollaan nähty.. raha tässäkin touhussa pyörittää bileitä eli jos ajetaan tavikset pois=vähemmän rahaa =vähemmän LAADUKKAITA bileitä..
kaikki raha on tervetullutta!


muistaakseni en ittekkään ekoissa bileissäni ihan 100% sulautunu kuvioon ja ehkä tanssin huonosti ja yritin iskeä naisia ...kunnes sitä "oppi tavoille"
kaikki me ollaa luultavasti taviksia oltu... ja siksi tavikset ovat enemmän kuin tervetulleita

Ajattelin nostaa tämänkin katin seinälle,kun tästä tuolla rintamalla kuitenkin lähes joka bileissä puhutaan.

Hallmarkissa taas rupes ottamaan kovasti päähän nuo ihmiset jotka tulevat hyviin bileisiin vetämään karseet kännit ja sitten heilumaan tanssilattialle.Naiset yleensä heittävät käsilaukun siihen eteensä lattialle ja pahimmat tapaukset tanssivat ringissä keskenään,kuin Latokartanon Nuorisotalon limudiscossa konsanaan.

Tuntuu että osa ihmisistä ei edes tiedä minkälaisiin hippoihin ovat tulossa.Bileet ei yleensä edes ole kauheen halpoja,joten luulis että toi jengi suunnistais vaikka SportsAcademyyn viettämään kuppilailtaa mieluummin,mutta ei.

Jos jotain positiivisia puolia koitan kaivaa,niin rahaahan ne nyt joka tapauksessa tapahtumiin tuo...

Mitä mieltä te ystäväni olette???

O