TAVIKSET

Back to yleinen bilehöpinä O

tulkoo ken tykkää tulla.. mut kylhän se ottaa joskus päähän ku jotkut tulee jonnekki ja haukkuu kovaan äneen musiikkii ihan paskaks ja silleen.... pitäis aina kaikis tapahtumis lukee et tääl soitetaan sellasta ja sellasta musiikkii.. oli sitten joku trance tai hip hop tapahtuma...

Tosta laukkuhommasta sen verran, että tarviiko siinä kauheen tavis olla jos laukkuaan raahaa mukana ja heittelee pitkin lattiaa? Ehkä kaikilla ei ole taskuja mihin sulloa kaikki tarvittavat jutut?*nauraa* En vaan näe siinä mitään ihmeellistä.

Pikachu:[q]Tosta laukkuhommasta sen verran, että tarviiko siinä kauheen tavis olla jos laukkuaan raahaa mukana ja heittelee pitkin lattiaa? [/q]

Ei välttämättä. Mutta siinä vaiheessa kun laukkuja ja/tai puseroita jne. on iso kasa keskellä tanssilattiaa ja tusina gimmaa ringissä ympärillä....*eiei*
Sit vielä jos tsubut on nokka pystyssä, mahdollisimman suåmenruåtsalasien näköisinä..*igor*
"Siis niinq oumaigaad eiks toi vois soitta jotai aarrenbiitä taijotai tieksä". *vali vali*

I think you got the point.

Laukut laitetaan tanssilattialle vain ja ainoastaan jossain perusbaareissa IMHO! Ne häiritsevät muita ja vievät tilaa. Ja jos joku vieressä kiukulla nostaa polvea saattaa vahingossa tallata laukun päälle.

Taskut on hyvä vaihtoehto. Itselläni on eri kiva nilkan ympärille laitettava bilepussukka. Peittyy hyvin lahkeen alle, joten sitä ei huomaa. Ja tärkein asia: ei tarvitse kanniskella mitään laukkua. Joku kyllä joskus haukkui sitä ja sanoi sen olevan sama asia, jos pitäisi vyölaukkua....*nauraa*
Mutta vyölaukkukin olisi loppujen lopuksi käytännöllisempi bileissä kuin joku käsi- tai olkalaukku!......*voiei*

ps. siinä pussukassa on hiano neonpunainen raita *sydän**joo**heiii*

clubculture:[q]
Sit vielä jos tsubut on nokka pystyssä, mahdollisimman suåmenruåtsalasien näköisinä..*igor*
[/q]


Oijoi! Sulla on nyt paha dissausvaihe näille "pappa betalar" henkilöille. Ei ne kaikki ole samanlaisia kuin sinä *nauru*..

pHaze[q]10 vuotta käyneet vanhat parrat ovat pahoja koska eivät enää jaksa välittää käyttäytymissäännöistä ja ovat siirtyneet takaisin kaljaturisteiksi...[/q]

Mulla ei oo koskaan kasvanut parta. On vaan semmosia amis-haivenia, jotka irtoaa vastatuulessa

en oo koskaan käsittänyt miksi pitää raahata puolet omaisuudet laukun sisällä jonnekkin =D mulle riittää lompakko, puhelin, avaimet ja ilman lompakkoakin selvis kun ottas vaan rahat, kortin ja henkkarit meesiin niin tarvis viel vähemmän tilaa. mut naiset onkin niin mystisiä olentoja

Aaahhh, tuleepa tässä mieleen joku teatron Nessin keikka vuonna 1 ja 2, jossa joku hieno oksensi tyttöystäväni syliin. Kaveri oli niin kaljaövereissä ettei tajunnut mitään kun yritin "nuhdella". oli kyllä pikkasen hakusessa tuonkin jälkeen.

kuilu:[q]pHaze:Mitäs siitä ensimmäisen kiven heittämisestä onkaan sanottu..
”Se joka synnitön on, heittäköön ensimmäisen kiven.”

Tässä oli kuitenkin kyseessä kuoliaaksi kivittäminen, johon siis tuo Nasaretin puuseppä kommentoi. Silloin ei ollut kysymys arvostelusta, kritiikistä. Jos tuon säännön muuttaa yleispäteväksi, sehän estää kritiikin kokonaan, vai onko niitä synnittömiä todellakin niin monta?*plur*

Itse siis tulkitsen tämän niin, että se, joka on synnitön, tuomitkoon. Syyttelyä kyllä maailmaan mahtuu.
[/q]
Njoo, tarkoitukseni olikin viitata enemmän siihen "pysykööt noi poissa täällä kun eivät alistu meidän/(mun) sääntöihin"-mielialaan, jota hieman kärjistettynä olin joissain viesteissä havaitsevinani. Silloin aletaan jo mielestäni menemään sinne tuomitsemisen puolelle :)

[muokattu 3.4.2003 17:10]

olivia:[q]Laukut laitetaan tanssilattialle vain ja ainoastaan jossain perusbaareissa IMHO! Ne häiritsevät muita ja vievät tilaa. Ja jos joku vieressä kiukulla nostaa polvea saattaa vahingossa tallata laukun päälle.

Taskut on hyvä vaihtoehto. Itselläni on eri kiva nilkan ympärille laitettava bilepussukka. Peittyy hyvin lahkeen alle, joten sitä ei huomaa. Ja tärkein asia: ei tarvitse kanniskella mitään laukkua. Joku kyllä joskus haukkui sitä ja sanoi sen olevan sama asia, jos pitäisi vyölaukkua....*nauraa*
Mutta vyölaukkukin olisi loppujen lopuksi käytännöllisempi bileissä kuin joku käsi- tai olkalaukku!......*voiei*

Siis jonkun valtakunnan laukku täytyy olla jos ei omista taskuja... mukaan täytyy saada rahat, henkkarit, röökit... mutta oon samaa mieltä et on olemas parempia vaihtoehtoja ku käsilaukku...siis esim vyötäisille sidottava "pikku-pussi" ajaa siis melkein taskun asian... siin on viel hyvä puoli se et saat antaumuksel polkata, eikä tartte pälyillä lattialle, et onks tavarat viel tallella....*joo*
Niin ja laukku on rasittavampi omistajalle kuin muille...mua ei ainaskaan häiritse jos joku haluaa pitää kassiaan lattialla!

hallucinogen:[q]en oo koskaan käsittänyt miksi pitää raahata puolet omaisuudet laukun sisällä jonnekkin =D mulle riittää lompakko, puhelin, avaimet ja ilman lompakkoakin selvis kun ottas vaan rahat, kortin ja henkkarit meesiin niin tarvis viel vähemmän tilaa. mut naiset onkin niin mystisiä olentoja *plur*[/q]

sit on ehkä ei niin siistiä, kun kävi joo sillee että laukku varastettiin aamujatkoil diepis viime vappuna...tämä mystinen olento ottaa mukaansa vain henkkarit takin taskuun ja muutaman setelin pikkukukkaroonsa. paljon kätsympää.

Hmm... ok laukuista..
No mulla on yleensä semmoinen pikkupussukka... Sinne mahtuu juuri röökit, rahat ja narikka. Känykkää mulla harvemmin on mukana bileissä.. Mut mä jätän mun laukun yleensä johonki jossa se ei häiritse ketään.. Esim illuissa se on siinä lavan reunalla vesituopin vieressä.. Lattialle itte en jättäis laukkua vaarana on että joku talloo sen tai kaataa sen päälle jotain juotavaa...
Mut se siitä...

tavalliset ihmiset pysykööt tavallisten ihmisten kemuissa.

Lounge_Lizard:[q]tavalliset ihmiset pysykööt tavallisten ihmisten kemuissa.[/q]

Ja me (bilettäjät) olemme ainutlaatuisia? Eliittiä?*justjoo*

joo tosi kuninkaita ollaan..*vink**nauraa**nauraa**nauraa*

[muokattu 6.4.2003 23:17]

Lounge_Lizard:
[q]tavalliset ihmiset pysykööt tavallisten ihmisten kemuissa.[/q]

Huuli vai ei, se selviää varmaankin seuraavassa viestissä. Mutta tuli tästä mieleen viimeisen Lab-4:n Glorian bileissä pyörinyt porukka, joka oli majoittunut vessojen eteen. Siinä oli pieni ryhmä henkilöitä, jotka vissiin sitten tunsivat itsensä "Oikeiksi Reivaajiksi TM" ja olivat ottaneet asiakseen julistaa tätä kaikille tavallisemman oloisille bilettäjille. Kommenttia ja nyrpeitä katseita tuli aina jonkun vähemmän pukeutuneen mennessä ohi. Joillekin tehtiin oksennuselkeitä ja täältäkin luin jotakuta tölvityn ihan suoraankin.

Näin kymmenisen vuotta bileitä kiertäneenä homma lähinnä huvittaa, mutta siltikin ihmetyttää, että mistä tällaisia asenteita on lähtenyt liikkeelle? Ennen kun meni bileisiin, niin kaikki jotka olivat paikalle osanneet, olivat automaattisesti osa porukkaa. Ei siinä nyrpistelty, että onko tarpeeksi piikkejä tai karvaa päällä.

Wintermute:[q]
Näin kymmenisen vuotta bileitä kiertäneenä homma lähinnä huvittaa, mutta siltikin ihmetyttää, että mistä tällaisia asenteita on lähtenyt liikkeelle? Ennen kun meni bileisiin, niin kaikki jotka olivat paikalle osanneet, olivat automaattisesti osa porukkaa. Ei siinä nyrpistelty, että onko tarpeeksi piikkejä tai karvaa päällä. *justjoo*[/q]
Skenen kasvamisesta. Nykyään kaikki paikallaolijat eivät enää ole "sitä omaa insider-porukkaa", vaan joukkoon eksyy runsaammin myös randomilla paikalle tulleita ja skenen sisälläkin on jo dissaamista. Tekno-sanan tuntevat jo muutkin kuin asialle vihkiytyneet.

Mutta yleensä tuollainen käytös kertoo lähinnä omasta pätemisen tarpeesta ja siitä että yritetään olla jotain. Ne, jotka ovat jo jotain, eivät joudu todistelemaan sitä toisille eivätkä itselleen. En voi sanoa että olisin itse aina ollut parempi, ja eiköhän aina löydy uutta opittavaa, mutta kyllä tuollainen mäoontosireivaaja-asenne vaikuttaa juuri siltä että on puoli vuotta ravattu bileissä ja nyt ollaan olevinaan niin asiantuntijaa että. Enemmän minulta irtoaa respectiä niille, jotka ovat "turisteja" ja pystyvät pitämään nöyryytensä, kuin niille, jotka rupeavat lyhyen ajan jälkeen luulemaan olevansa koviakin jätkiä Skenessä, koska ovat käyneet 2kk kauemmin bileissä kuin seuraava Ale Pubista siirtyvä Turisti (vai oliko se nykyään Tavis?).

Kyllähän sitä joskus tulee vähän turhaantunut olo, kun on päässyt hyvään rytmiin ja joku tulee esim. tupakan ja tuopin kanssa siihen eteen seisomaan. Nimenomaan seisomaan. Tuota tosin tapahtuu niin turistien kuin (näennäisten) vakioporukoidenkin osalta, joten ei tästä ilmiöstä voi syyttää pelkästään turisteja.

Noin ylipäätänsä taas turistit ovat musta vain mukava lisä bileisiin. Itselläni on ainakin mukavampaa "tuntemattomien" keskellä. Fiilis tulee vain vapaammaksi, kun vieressä ei hengaile ei-ihan-edes-puolituttuja. Toivon todella, että Helsingin klubeihin ja bileisiin tulee yhä enemmän ja enemmän turisteja. Tällä tavoin saataisiin vain skene isommaksi, eikä uusien bilettäjien tarvitse tuntea tulevansa keskelle catwalkia arvosteltaviksi.

[muokattu 7.4.2003 18:43]

greenie:[q]Toivon todella, että Helsingin klubeihin ja bileisiin tulee yhä enemmän ja enemmän turisteja. Tällä tavoin saataisiin vain skene isommaksi, eikä uusien bilettäjien tarvitse tuntea tulevansa keskelle catwalkia arvosteltaviksi.

[muokattu 7.4.2003 18:43][/q]

hyvä pointti muuten..mitä enemmän turisteja, sitä enemmän ja nopeemmin tämä skene laajenee. mutta halutaanko me että se kasvaa? vai halutaanko me että tää pysyy niin 'ug' kun mahdollista? uuden topikin paikka=)

Ajattelin nostaa tämänkin katin seinälle,kun tästä tuolla rintamalla kuitenkin lähes joka bileissä puhutaan.

Hallmarkissa taas rupes ottamaan kovasti päähän nuo ihmiset jotka tulevat hyviin bileisiin vetämään karseet kännit ja sitten heilumaan tanssilattialle.Naiset yleensä heittävät käsilaukun siihen eteensä lattialle ja pahimmat tapaukset tanssivat ringissä keskenään,kuin Latokartanon Nuorisotalon limudiscossa konsanaan.

Tuntuu että osa ihmisistä ei edes tiedä minkälaisiin hippoihin ovat tulossa.Bileet ei yleensä edes ole kauheen halpoja,joten luulis että toi jengi suunnistais vaikka SportsAcademyyn viettämään kuppilailtaa mieluummin,mutta ei.

Jos jotain positiivisia puolia koitan kaivaa,niin rahaahan ne nyt joka tapauksessa tapahtumiin tuo...

Mitä mieltä te ystäväni olette???

O