TAVIKSET

Back to yleinen bilehöpinä O

pHaze:[q]idi:
hyvä pointti muuten..mitä enemmän turisteja, sitä enemmän ja nopeemmin tämä skene laajenee. mutta halutaanko me että se kasvaa? vai halutaanko me että tää pysyy niin 'ug' kun mahdollista? uuden topikin paikka=)
Eiköhän se oo jo pikkasen myöhästä ollu abt kymmenisen vuotta pitää tätä ug:na. Eri asia sitten on että sulkeeko kaupallinen skene muka pois sen ettei ug-skeneä voisi olla olemassa siinä rinnalla. Tuo ei kuitenkaan taida olla kiinni kuin virkavallasta ja järjestäjistä itsestään.[/q]

veit jalat suustani..*joo*

On suorastaan nerokas keksintö ruveta nimittämään "turisteja" taviksiksi ja samalla nostaa oma itsensä jalustalle iltaelämän ja musiikkimaun perusteella. Propsit topiikin aloittajalle.

Jos "tavikset" ovat ihmisten ongelmia, niin kylläpä on elämä teitä silkkihansikkain kohdellu. Tässä tosi-bilettäjän pari varteenotettavaa vinkkiä aloittelijalle:

Laukut:

Jos häiritsevät, niin huomauttakaa siitä omistajalleen. Itse olen usein näin tehnyt ja aina on järkipuhe mennyt perille.

Suomenruotsalaiset pappa betalar-tsubut:

Heitä on liian vähän bileissä, we want more!!! Kuka promoottori keksii ekana painattaa flyerin ruotsiksi? Jos heidän tanssinsa häiritsee, niin kannattaa huomauttaa, ettei bileissä kuulu tanssia laukkujen ympärillä.

Tavikset:

Jätä bileet väliin. Himassa eivät tavikset häiritse.

***

Jo hyvän tovin bileissä käyneenä mä lunasta itselleni kultaisen viiden tähden skene-passin ja jätän eroanomukseni tavis-kerholle. Mä oon salettiin skenempi kuin kukaan teistä valittajista!

Muistakapaa sitten ihmiset, että tästä lähtien vaan turisti kutsuu turisteja turisteiksi. Tosi-bilettäjälle he ovat taviksia.


Lounge_Lizard:[q]tavalliset ihmiset pysykööt tavallisten ihmisten kemuissa.[/q]
Sinä siis et ole tavallinen? Mikä susta tekee erikoisen? (Loistava kommentti IMO)


[muokattu 8.4.2003 03:30]

Julistaudun tavikseksi.
Mä oon just niitä kavereita jotka tykkää ottaa olutta bileissä. Tosin olen jo harjoitellut viinan juontia muutaman vuoden joten en laattaa syliinne, kähmi naisianne tai horjahtele (ainakaan paljon) hallitsemattomasti tanssilattialla.
Käyn bileissä musiikin takia, nautin siitä paljon selvinpäin, mutta bileissä hauskinta minulla on nykyisten tutkimustulosten mukaan kännissä.
Haukkukaa vapaasti huonosta itsetunnosta, rajoituneesta itseilmaisusta tai ihan mistä vaan, mutta tälleen mä tykkään sen tehdä. Älkää kattoko muo nenää pitkin kun ostan ne tequilat ja tuopit, jos teitä häiritsee järkätkää limudiskoja.

Nii ja pyyntönä kaikille:
1) Juokaa juomanne jossain muualla kuin keskellä tanssilattiaa (olin kuinka kännissä tahansa tuoppini juon tiskillä)
2) Nii ja sama tupakoiden kanssa. Muutamassa paidassa on jo desing-reikiä...

mä tunnustan kanssa olevan ihan tavis, kun vietän enemmän aikaa olarin lähiöpubeissa ja pöndellä kuin trendikkäissä uudenmaankadun pilluhouseklubeissa.

jUSSi:[q]mä tunnustan kanssa olevan ihan tavis, kun vietän enemmän aikaa olarin lähiöpubeissa ja pöndellä kuin trendikkäissä uudenmaankadun pilluhouseklubeissa. *igor*[/q]

Onks uudenmaankadulla muitaki ku lähiöpubeja nykyään?

Tres:[q]Onks uudenmaankadulla muitaki ku lähiöpubeja nykyään? *voiei*[/q]

en mä tiedä kun mä oon tavis

tuntematon:[q]en mä tiedä kun mä oon tavis *hmph*[/q]

tää olin sit minä. alapalkin mukaan olin "Logged In", mutta todellisuus potkaisi näköjään munille ja liityin kunniakkaaseen "Anonyymit ja pateettiset raapustelijat" -klubiin.

tuntematon:[q]Tres:Onks uudenmaankadulla muitaki ku lähiöpubeja nykyään?

en mä tiedä kun mä oon tavis *hmph*[/q]

No okei minä kerron: uudenmaankadulla ei o yhtään
klubia. Sekin ainoa mikä oli, on nykyään karaokebaari
Suomi-teemalla. *ökkö*

[muokattu 10.4.2003 11:16]

Tres:[q]No okei minä kerron: uudenmaankadulla ei o yhtään
klubia. Sekin ainoa mikä oli, on nykyään karaokebaari
Suomi-teemalla. *ökkö*[/q]

niijuu, sOda katos. Mut hei oiskohan toi karaokebaari siisti
mesta, vois käydä tsekkaa! Lähetkö Tuukka laulamaan
Isoisän olkihattua?

Lounge_Lizard:[q]tavalliset ihmiset pysykööt tavallisten ihmisten kemuissa.[/q]
"Tavallinen" on yleisesti luulemamme käsitys perus matti meikäläisestä. No, mutta se on helppo niiden kustannuksella itse olla muka olevinaan jotain parempaa?! "Antaa kaikkien kukkien kukkia" on ehkä vähän liian laaja ilmaus, mutta eikös se pluri ole omalta kannalta myös sitä suvaitsemista?(Tietty sitä pitäisi löytyä myöskin siitä toisesta osapuolesta) Saa tanssia, pukeutua, dokata tms. miten haluaa. Pääasia on että nauttii ja (hmh. osaa ottaa kanssaihmiset huomioon?!).. Taisi viime Hallmarkeissa munkin päälle muutama tuoppi tossa lentää. Ei oo kivaa, mutta "se on vaan elämää, ei sen enempää". Ei pilannu mun iltaa. Se on vähän niinkuin ihansama. Mitä muuta vois odottaa? Välillä tuntuu jengillä olevan toi kriittisyys liiaksi huipussa..saa relata!*vink*

Saa pitää kivaa. Ei tarvi keskittyä muihin. Just listen and dance*joo*

tämä kuulostaa varmaan kyllä typerälle mutta mä en pidä ihmisistä jotka kuuntelee vain musiikkia jota radio suostuu soittamaan.. esimerkkinä eräs kaveri joka pitää konemusiikista, mutta kun hän sattuu kuulemaan multa jotain biisiä mitä ei radiosta ole kuullut hän "vihaa" sitä.. mutta sitten kun hän sattuu kuulemaa tämän piisun joskus radiosta sattumalta niin rupee ylistämään sitä.. minä olen sitten silleen että "kuulit tän multa kk sitte.. et kyllä sillon tykänny"... tämä johtuu yleensä siitä että artisti on ihmiselle ihan tuntematon ja ei siksi biisikään voi olla hyvä... olen huomannut tämän valitettavan useissa ihmisissä.. :/ mun mielestä uusille tuulille voisi olla avoin.. ja pitäisikin.. anteeks mut tää on mun mielipide.. vähä sekava kyllä.. mutta silti.

Jotku tavikset on ihan jees porukkaa........ja jotku taas ei ja.....voiko ihmisii luokitella taviksiks.......mestä jokaisesta löytyy jotain ihmeellistä ja erillaista!!!!!!en tiedä!!!!!!!!

Mä oon omasta mielestä tavis. Mitä vikaa siinä on?

[muokattu 21.4.2003 03:46]

Avernian:[q]Roger Roger:Mä oon omasta mielestä tavis. Mitä vikaa siinä on?


Älä nyt. "Tavallisuushan" on nykyään jo lähes kirosana. Jos et ole erikoinen, et ole mitään.
[/q]

Oon samaa mieltä....Outo on kohteliaisuus *nauru**joo*
jesss, mulle on sanottu jo muutamaan (*justjoo* monesti) otteeseen että oot OUTO (*vink*) toivottavasti ne on myös tarkotettu kohteliaisuutena

kukaan ei ole tavallinen, vaan kaikki ovat yksilöllisen erilaisia!!!tyhmää arvostelua todellakin tämä

Mua vaivaa kaikkein eniten kans just ne laukut lattialle ja rinkiin. Ei siinä muuten mitää,mut se vaa vie nii tajuttomasti tilaa ja jos tanssilattia on muutenki pieni nii Mulla on ainaki ollu sellanen laukku aina mukana,jonka nauhan saa heitettyä pään yli,et se roikkuu sivulla.Tosin illan mittaa seki on aina päätyny narikkaan Muuten ei mua oo häiritty,mitä ny kerran jätkä peruutti päälle,mut pyyteli kovasti anteeks.

sanoo vaan kiltisti niille laukkutyypeille, että viekää helvettiin ne laukut täältä häiritsemästä!!!!

Avernian:[q]Roger Roger:Mä oon omasta mielestä tavis. Mitä vikaa siinä on?


Älä nyt. "Tavallisuushan" on nykyään jo lähes kirosana. Jos et ole erikoinen, et ole mitään.
[/q]
oih, tavallisena on hyvä olla...*joo*

kuusi:[q]kukaan ei ole tavallinen, vaan kaikki ovat yksilöllisen erilaisia!!!tyhmää arvostelua todellakin tämä *dissaa*[/q]
Kukaan ei ole erilainen, kaikki ovat yksilöllisen tavallisia.

Ajattelin nostaa tämänkin katin seinälle,kun tästä tuolla rintamalla kuitenkin lähes joka bileissä puhutaan.

Hallmarkissa taas rupes ottamaan kovasti päähän nuo ihmiset jotka tulevat hyviin bileisiin vetämään karseet kännit ja sitten heilumaan tanssilattialle.Naiset yleensä heittävät käsilaukun siihen eteensä lattialle ja pahimmat tapaukset tanssivat ringissä keskenään,kuin Latokartanon Nuorisotalon limudiscossa konsanaan.

Tuntuu että osa ihmisistä ei edes tiedä minkälaisiin hippoihin ovat tulossa.Bileet ei yleensä edes ole kauheen halpoja,joten luulis että toi jengi suunnistais vaikka SportsAcademyyn viettämään kuppilailtaa mieluummin,mutta ei.

Jos jotain positiivisia puolia koitan kaivaa,niin rahaahan ne nyt joka tapauksessa tapahtumiin tuo...

Mitä mieltä te ystäväni olette???

O