"Ainoastaan vastustaminen on tärkeää"-topic

Back to häröily O

[q]domi, 19.4.2006 16:26:
---
Dementation, 19.4.2006 16:24:
Vastustan myös sitä ettei kukaan ole soittanut mulle ja pyytänyt joskus vaikka kahville tai jotain vaikka mun numero on ollut tuolla tomon privanumeron herutustopikissa jo vaikka kuinka ja kauan. Vastustan siis kaikkien ko. privatopikissa olevien makua ja/tai aloitekykyä.

---

Vastustan samaa asiaa. Nyt niskasta kii ja tekstareita!
[/q]
Jos mä lähettelen teille tekstareita, niin lupaatteko ettei mulle tuu lähestymiskieltoa tms?

[q]Jone
Mä vastustan vastustamisen väittämistä turhaksi. Kunnes toisin osoitetaan on vastustaminen pelkästään vastustamisen itsensä vuoksi mun kirjoissani suurinta parhautta.

Viva la resistancé!
[/q]

Vastustan vastaustasi. Vastustan turhaa vastustamista, en väittänyt vastustamista itseään turhaksi. Oikean asian vastustamisen vastustaminen olisi turhaa, vaan kuka voisi vastustaa kiusausta väitellä oikeasta ja väärästä? Tai turhasta ja hyödyllisestä!

[q]henkka, 19.4.2006 16:18:
Vastan nimimekrin T-mu yhdistamista (etenknin viittaamista puheenjohtajana) moniongelmaisten järjestomme.
[/q]

vastustan myös.

Postauksessa viittaamani "Siat" on mm. etelälahtelainen puhekieli-ilmaisu joka tarkoittaa poliisia

[q]Juhgu, 19.4.2006 16:24:
---
Android, 19.4.2006 15:41:
Vastustan turkistarhausta. Vastustan Yhdysvaltain hyökkäystä Irakiin. Vastustan uhanalaisten eläimien tappamista. Ja mua vituttaa Donald Rumsfeld.
---


WANHA.
[/q]

NO VITTU SORI ET OON OLEMASSA!!11!!!!11

Mä vastasin sentään rehellisesti ja sydämeni pohjasta =/

[q]Jone, 19.4.2006 16:00:
Vastusta vaan mut minkäs voit, lälläslää!

Mun on sitäpaitsi kurjaa että tuut pilaamaan ihan hyvää pahantuulista keskustelua koittamalla repeilyttää jengiä aivan kesken kaiken. Mikähän sunkin motiivis ton tekemiseen oli ja kenen etu? Kysynpähän vaan.
[/q]

Repeilyttämisen motiivi oli tietenkin saada jengi kuolemaan nauruun -kuten pirpelille esmes kävi- koska vastustan koko ihmiskuntaa ja sen olemassaoloa.

Extrana sun hyväntuulisen pahantuulisen topikkis vastustaminen, you damass.

[q]Jutu, 19.4.2006 16:28:
Jos mä lähettelen teille tekstareita, niin lupaatteko ettei mulle tuu lähestymiskieltoa tms?
[/q]

Vastustan lähestymiskieltoja, mun mielestä ihmisten pitäis pystyä hoitamaan asiansa muutenkin.

Mua jäi nyt vielä häirään, että mikä pussirotta on sitten englanniksi?

Vastustan mistä tahansa kielestä kääntämistä suomeksi jotenkin typerästi. En nyt tietenkään keksi esimerkkiä. Vastustan myös sitä, että selitetään jotain sekavasti, ja sitten ei ole edes esimerkkiä.

[q]Freja, 19.4.2006 16:37:
Mua jäi nyt vielä häirään, että mikä pussirotta on sitten englanniksi?
[/q]

Bag Rat tietenkin.

[q]Verano, 19.4.2006 16:20:
---
alek száhala, 19.4.2006 16:13:
[color=#10ff60][size=15]HUORA![/size][/color]

---


Vastustan ko sanan käyttöä.
[/q]

Mä en, koska se on osa suomen kielen säilyttämää kantagermaanista sanastoa (kantagerm. *Xórón), kuten myös kakka < *kakka-. Erittäin kuvaavia ja kauniita sanoja molemmat.

[q]Dementation, 19.4.2006 16:36:
---
Jutu, 19.4.2006 16:28:
Jos mä lähettelen teille tekstareita, niin lupaatteko ettei mulle tuu lähestymiskieltoa tms?

---


Vastustan lähestymiskieltoja, mun mielestä ihmisten pitäis pystyä hoitamaan asiansa muutenkin.
[/q]

Vastustan lähestymiskieltojen vastustamista. Lähestymiskiellot on hyvästä, varsinki jos oot eläny väkivaltasessa suhteessa ja toinen on joku sekopää..

No vittu ei ole

Vastustan jalkojani. o/ Tarpeettomia painajaisia nuorille ja vastuutonta käytöstä osaltani.

[q]Jocular, 19.4.2006 16:44:
Vastustan lähestymiskieltojen vastustamista. Lähestymiskiellot on hyvästä, varsinki jos oot eläny väkivaltasessa suhteessa ja toinen on joku sekopää..
[/q]

vastustan sekopäitä ja väkivaltaa... oli suhde tai ei.

[q]alek száhala, 19.4.2006 16:42:
---
Mä en, koska se on osa suomen kielen säilyttämää kantagermaanista sanastoa (kantagerm. *Xórón), kuten myös kakka < *kakka-. Erittäin kuvaavia ja kauniita sanoja molemmat.[/q]

Oliko siinä kantagermaanisessa kielessä noista muodostettua yhdyssanaa kakkahuora?

[q]Juhgu, 19.4.2006 16:44:
Ja paskat, sä vaan copypastesit sen tuolta "top 10 vastustettavaa asiaa" -topicista et näyttäisit eettiseltä.
[/q]

Ilonpilaaja =/

Mä vastustan ilonpilaamista.

Mä vastustan että kommunistijärjestön naiskuoro tulee laulaa paikkaan jossa asun laulamaan "suolaan sieniä suolaan sieniä suolaan sieniä suolaaaaan sieniäääää" ja "sitä sun tätä sun sitä sun tätä sun sitä sun tätä sun sitä sun tätä suuuun"

[q]Juhgu, 19.4.2006 16:57:
---
alek száhala, 19.4.2006 16:42:
---
Mä en, koska se on osa suomen kielen säilyttämää kantagermaanista sanastoa (kantagerm. *Xórón), kuten myös kakka < *kakka-. Erittäin kuvaavia ja kauniita sanoja molemmat.
---


Oliko siinä kantagermaanisessa kielessä noista muodostettua yhdyssanaa kakkahuora?
[/q]

Eiköhän ihmiset oo aina ollu yhtä lahjakkaita toisten pilkkaamisessa ja kirosanojen keksimisessä Ainakin sumerilaisissa teksteissä (mm. "Father and his perverse son") on varsin lahjakkaasti väännettyjä haukkumanimiä: "haiseva perse jonka haju tarttuu muihinkin; koira, joka nuolee omaa penistään; puoliksi ajeltu orja; härsiintynyt maito; aasi, joka syö omat pahnansa; uunissanukkuja..."

Tulee vähän mieleen Kapteeni Haddockin bassibasuukit.

mä vastustan tota hymiötä ->

Vastustan:

-Vapaata seksiä.
-Löyhää moraalia.
-Päihteitä.
-Jenkkien ulko-, sisä- ja talouspolitiikkaa, koululaitosta, oikeusjärjestelmää, valtionjohtoa, uskonnollista oikeistoa, armeijaa, ydinaseita ja ties mitä muuta.
-Cosmopolitania, Seiskaa, Alibia ja muita roskalehtiä.
-Yleistä äänioikeutta.
-Asevelvollisuuden epätasa-arvoisuutta (naisille ja jehoville myös!).
-City-maastureita.
-Fundamentalismia.
-Tunneälyttömyyttä.
-Ekoterrorismia.
-Vastuuttomuutta niin yksilö-, yhteiskunta- kuin yritystasollakin.
-Kirkollisveroa.

...näin alkajaisiksi. Helvetti kutsuu jok'ikistä teistä lyhytnäköisistä ja itsekeskeisistä hedonisteista - etenkin teitä uskovia, jotka kehtaatte elätellä toiveita anteeksiannosta. Saatana. Vastustan koko ihmiskuntaa ja sen typeryyksiä. Tulisipa sade joka pesisi pois kaiken tämän saastan.

Suurin osa meistä on varmaan törmännyt siihen kuinka webbiforumien keskusteluissa tunteet kuumenevat ja asian eri osapuolet ovat henkeen ja vereen jonkun asian puolesta tai sitä vastaan. Loppupeleissä argumenteissa ei välttämättä enää ole mitään järkeä ja koko keskustelussa mitään mieltä. Se on usein jopa harmillista.

Mutta perkelens, tämä topic on nyt olemassa tasan sitä varten että täällä saa itse kukin nillittää sydämensä kyllyydestä eikä argumenttien taso ole olenkaan tärkeää. On aivan sama mitä ja ketä vastustaa - pääasia että vastustaa kovaäänisesti.

Itse vastustan pussirottia. Jopa on eläimellä helvetin tyhmä nimi. Kukahan idiootti senkin on keksinyt?

O