"Ainoastaan vastustaminen on tärkeää"-topic

Back to häröily O

Mä vastustan kiusausta*hymy*

Vastustan sitä, ettei kunnianloukkauksista oteta vastuuta.


[q]Verano, 19.4.2006 15:19:
---
Jone, 19.4.2006 15:12:
Itse vastustan pussirottia. Jopa on eläimellä helvetin tyhmä nimi. Kukahan idiootti senkin on keksinyt?

---


Vastustan henkilökohtaisuuksiin menemistä.
[/q]

[q]Jone, 19.4.2006 15:35:
---
Individual, 19.4.2006 15:32:
Mä olen useimmiten eri mieltä kaikesta. Että repikää siitä.

---


Vastustan ja halveksun jyrkästi paremmuudentuntoasi. Kuka säki niinq luulet oikein olevasi?
[/q]

Sen kun joku mulle kertoisi, niin hyvin menis. :) Mutta miä oon vaan miä ja sehän jengiä ärsyttääkin, paitsii frendei, mutta niistä ei olla.

mä vastustan niitä jotka kyseenalaistaa minun sanomisiani ja takertuu kirjoitusvirheisiin.NI! vastustan myös lintuinfluessa kohua, se ärsyttää minua suunnattomasti*toktok*

Vastustan turhaa vastustamista.

[q]kakku111, 19.4.2006 15:55:
mä vastustan niitä jotka kyseenalaistaa minun sanomisiani ja takertuu kirjoitusvirheisiin.NI! vastustan myös lintuinfluessa kohua, se ärsyttää minua suunnattomasti*toktok*
[/q]
Eiks "lintuinfluenssa kohu" ole yhdyssana? Lintuinfluenssakohu. Näin ikkääs.

[q]Verano, 19.4.2006 15:51:
Vastustan sitä, ettei kunnianloukkauksista oteta vastuuta.


---
Verano, 19.4.2006 15:19:
---
Jone, 19.4.2006 15:12:
Itse vastustan pussirottia. Jopa on eläimellä helvetin tyhmä nimi. Kukahan idiootti senkin on keksinyt?

---


Vastustan henkilökohtaisuuksiin menemistä.

---
[/q]

Vastusta vaan mut minkäs voit, lälläslää!

Mun on sitäpaitsi kurjaa että tuut pilaamaan ihan hyvää pahantuulista keskustelua koittamalla repeilyttää jengiä aivan kesken kaiken. Mikähän sunkin motiivis ton tekemiseen oli ja kenen etu? Kysynpähän vaan.

Mä vastustan perintöveroa, ensin maksat palkastasi sen 50% veroa ja kun kuolet maksat vielä toiset 50% veroa, jotta voit lahjoittaa omaisuutesi esim. kodittomien pussirottien hyväksi. Prkl.

Mä vastustan sitä, että jotkut joutuu oleen intissä yli 6 kk vaikka ei haluais ja toiset saa olla vaan sen 6 kk. Prkl.

Mä vastustan tätä perkeleen eurooppalaista kapitalistista järjestelmään, jonka mukaan kaikkien olis oltava niin perkeleen tehokkaita ja valmistuttava 2 vuodessa akateemisista laitoksista ja uhrattava sielunsa ja elämänsä jollekkin korporaatiolle mahdollisimman nopeasti, jotta valtio saisi mahdollisimman paljon verotuloja ja näin Suomessa olisi kaikki hyvin. Prkl.

Hyvin alko tämänkin topicin taival bittiavaruudessa nimeltä klubitus :DD

Ei voi muuta kuin hymyillä! :D

[q]Galadhan, 19.4.2006 15:58:
Vastustan turhaa vastustamista.
[/q]

Mä vastustan vastustamisen väittämistä turhaksi. Kunnes toisin osoitetaan on vastustaminen pelkästään vastustamisen itsensä vuoksi mun kirjoissani suurinta parhautta.

Viva la resistancé!

[q]T-mu, 19.4.2006 15:34:
koko suomen kokmmarininjojen kattojärjestöä, ei hätää siat on sun ovellas ihan pian.
[/q]

Mun muistaakseni tästä olikin jo "sioilla" jokin organisaatiokaavion poikanen piirrettynä joskus.

Sitä vastustettiin.

Mä vastustan tota Elisan vitun ärsyttävää lätkähuutoflässiperseilyä. Ylivoimasesti ärsyttävin banneri ikinä. Ainakin toistaseks pyörii vielä iltalehden sivuilla oikeassa yläkulmassa.

Jos toi mainos ei katoa viikon sisällä, vaihdan liittymää. En tollasten munahuorien paskamainontaa rahota SAATANA! VITTU! [color=#10ff60][size=15]HUORA![/size][/color]

[q]Jone,
Sanoo Suomen lievästi ylipainoisten dyslektikko-alkoholistien katto- ja porttikongijärjestön puheenjohtaja. Eittämättä siat on ihan just mun ovella jos te ootte tulossa käymään, jota kyllä vastustan.

Otatko kahviisi sokeria ja/tai maitoa? Kysyn et tiedän mitä olla tarjoamatta.
[/q]

Vastan nimimekrin T-mu yhdistamista (etenknin viittaamista puheenjohtajana) moniongelmaisten järjestomme.

[q]Individual, 19.4.2006 15:59:
---
kakku111, 19.4.2006 15:55:
mä vastustan niitä jotka kyseenalaistaa minun sanomisiani ja takertuu kirjoitusvirheisiin.NI! vastustan myös lintuinfluessa kohua, se ärsyttää minua suunnattomasti*toktok*

---

Eiks "lintuinfluenssa kohu" ole yhdyssana? Lintuinfluenssakohu. Näin ikkääs.
[/q]

vastustan tuollaista huomauttelua*dissaa*

[q]alek száhala, 19.4.2006 16:13:
[color=#10ff60][size=15]HUORA![/size][/color]
[/q]

Vastustan ko sanan käyttöä.

Vastustan kokeita ja läksyjä!*dissaa*

Mä vastustan nyt kyllä sitä että ihmiset huomauttelee toisten keskusteluihin vanhoilla omilla henkilökohtaisuuksilla ja pahoittaa toisen mielen kertomalla toiselle että toinen on tehnyt tätä ja sitä pahaa ja tekee aina vaan... Vastustan siis tiedon pihtaamista ja jälkikäteen aiheetta käyttöä.

Vastustan myös sitä ettei kukaan ole soittanut mulle ja pyytänyt joskus vaikka kahville tai jotain vaikka mun numero on ollut tuolla tomon privanumeron herutustopikissa jo vaikka kuinka ja kauan. Vastustan siis kaikkien ko. privatopikissa olevien makua ja/tai aloitekykyä.

[q]Verano, 19.4.2006 15:45:
Ehanaa, tän topikin ansiosta voidaan olla kaikissa muissa topikeissa vaan and
[/q]
Mä vastustan *plur*in käyttöä.

Suurin osa meistä on varmaan törmännyt siihen kuinka webbiforumien keskusteluissa tunteet kuumenevat ja asian eri osapuolet ovat henkeen ja vereen jonkun asian puolesta tai sitä vastaan. Loppupeleissä argumenteissa ei välttämättä enää ole mitään järkeä ja koko keskustelussa mitään mieltä. Se on usein jopa harmillista.

Mutta perkelens, tämä topic on nyt olemassa tasan sitä varten että täällä saa itse kukin nillittää sydämensä kyllyydestä eikä argumenttien taso ole olenkaan tärkeää. On aivan sama mitä ja ketä vastustaa - pääasia että vastustaa kovaäänisesti.

Itse vastustan pussirottia. Jopa on eläimellä helvetin tyhmä nimi. Kukahan idiootti senkin on keksinyt?

O