World of Warcraft
[q]Cera, 5.11.2006 21:03:
stormreaverin horde killassa
[/q]
missähän killas sä lagreaveril mahdat vaikuttaa
[q]ezzy, 13.10.2006 18:47:
Killan eka onyxia-kaato ja 20-manilla
[/q]
Onnea, meillä se nykyään menee aika rutiinilla vajaamiehityksellä ja suurinosa jengistä vaan koomailee ja lopulta matsi menee niin että MT-ryhmä on hengissä sekä 2 roksua, huntteri ja lock.
Ja Onya sitten nirhitään siitä 45% alespäin sillä kokoonpanolla.
...ja Gehennas alas 20-man :)
...Garrilta tuli parilla yrityksellä snadisti turpaan, 68% oli paras yritys.
2h wipeilty Huhuranilla ja vielä 45 minuuttia ennen raidiajan loppumista.
Kyllä on hauskaa.
Kohta tulee poliisi käymään ovella,siihen tahtiin karjun voimasanoja aina kun mt haukkaa multaa.
Garr eka killi 23-man :) YAY
[q]Acid-Kun, 19.10.2006 04:33:
Nelf warrior (arms/fury) L60 , ei kyllä muita epicejä löydy kun the unstoppable force *toktok*
Oon kyllä enemmän pvp miehiä, niin näin vähän jälkeenpäin ottaa päähän että menin alliancelle, kun omasta mielestä hordeilla selvästi paremmat racialit pvp:n suhteen.
Harmi että pvp:llä ei helpolla epicejä saa, ellei halua tahkoa BGtä kellon ympäri ties kuinka kauan jos rank14 tavottelee.
Pelaan shadowmoonilla, joka ei sekään ollut mielestäni mikään hyvä valinta. Täynnä venäläisiä, tanskalaisia ja gold farmereita. Vaihtaisin varmaan heti stormreaverille hordeille jos ei kaverit kuristais joka kerta kun ehdotan servun vaihtoa
[/q]
Ollaan varmaan sit av:ssa törmäilty muutaman kerran
[q]domi, 18.10.2006 08:40:
Hyvän wowin jälkeen tulee parhain uni.
[/q]
hehe totta, autettiin kuuden kiltakaverin kanssa yöllä jotain italialaista kiltaa ZG:ssä ja päästiin hakkarille asti, jossa ne sit ei jaksanu kuunnella, ni meni reisille :) Mut hyvä runi oli kyl.
[q]dark-raver, 18.10.2006 09:42:
34levelille jaksoin roguen levellaa ku alko classi tympimään ja nyt lähti priesti eilen illalla levellaukseen ja nyt mennää levelillä 16.
Aikomuksena olis päästä killan kanssa joskus enne joulua kokeilee ekoi raidei, saa nyt sit nähdä tuleeko onnistumaan, omalta osalta riippuu pitkälti levellauksen nopeudesta.
[/q]
Roguella on valitettavasti aika tympeetä pelailla kyl levelatessa ku mättää vaan SS ja SnD ja evi spämmiä tms :(
Preistillä sit kaikki shadow-talentteihin -> 60 jos haluat tänä vuonna saada L60 :)
[q]Ronie, 18.10.2006 10:56:
---
ezzy, 18.10.2006 09:50:
Roguella on valitettavasti aika tympeetä pelailla kyl levelatessa ku mättää vaan SS ja SnD ja evi spämmiä tms :(
---
On kyllä paljon muutakin kun pelkää SS spammimista. Tokihan se on aivotonta mättöä jollain Sword/Mace specillä.
[/q]
eli levelatessa.
Ahistaa tää extended maintenance.. onneks on koht loppu
[q]Cera, 19.10.2006 20:38:
---
ezzy,
taisit rikkoa mun /played enkan 30d @ L60
---
nomm toi väittäis et 20d 7h ^^
[/q]
Pyh, kauan meni IRL sit
[q]Acid-Kun, 19.10.2006 04:33:
Oon kyllä enemmän pvp miehiä...
Pelaan shadowmoonilla...
[/q]
Itse myös pvp-mies ShadowMoonilla, horde tosin ;)
[q]Pyr0n, 20.10.2006 15:30:
Joopa joo... 3kk nyt pelaamatta.
Tänään sit tuli availtua jo wow ja ladattua ainakin patch...
Jos alottais alusta jossain ihan uudella servulla.
[/q]
Darkspear taitaa olla atm uusin serveri (pve).
[q]Cera, 21.10.2006 17:57:
---
Syder,
Hunter otaksun
---
khyllä :D
[/q]
Jees, noi levelil 60 gainatut statit paljasti (itel 2x 60lvl hunuu 1 ally 1 horde)
[q]ALIEN, 21.10.2006 18:38:
---
Syder, 21.10.2006 18:32:
i (itel 2x 60lvl hunuu 1 ally 1 horde)
---
=O
YOU SICK BASTARD!! LOL!!
[/q]
jeh, levelaan atm kolmatta hunuani kohti 60, en tykkää enää mun örkin ulkonäöst ni piti tehä toine hordehunu...
[q]ezzy, 23.10.2006 14:52:
niinjoo, kannattaako ottaa +agi vai +AP gearia mielummin. Kun esim Black DS setissä on +AP:na kaikki ja sitä kovasti suositellaan MC:hen.
[/q]
5/31/15 hunulla ei oo välii otatko +agi kamoi vai +ap kamoi, pääasia on että loppurivi ratkaisee ja siel lukee mielellää isolukuinen summa RAP. Sen lisäks ykskää hunter 3/3 hawk eye talentil ei käytä FR gearii MCssä ku yhdellä bossilla et ei kandee intoilla sen black dscalen kans
Itel tol allyhunul pääsääntösesti viel ZG blue + AQ blue kamoi ja oon koettanu hoardaa rappia loppuriville vertailemal just et tuleeko kamoist ap/crit/hit/agi minkä verran ja kuinka helposti kuhunkin slottii saa upgradee, enchantit huomioiden toki, zg enchoi en oo viel tuhlannu ku niitä ei kehtaa mihkää nubuitemeihi pistää mut esim libram of voracityl on tullu hommattuu sekä kypärää et legeihi se +8agi
[q]
Tän tyylinen lienee tuo 5/31/15?
http://www.wowhead.com/?talent=cxZiVohthtI0rV
[/q]
Joo eipä tos oikee hirveesti noit vaihtoehtoi oo miten ton 'cookie cutterin' rakentaa
Ja mitä tulee tohon kamojen keräilyy, ku hunterit tossa TBCssä muuttuu _radikaalisti_ ni en lähtis enää mettästää isoja summia +agia, joo krittiratea saat sillä lisää mut kaikkii huhui on ollu huntereiden tierikamojenki muutoksista enemmän int+ap suuntaan jne
Päivän :(
Mikä ärsyttää?
ja toki ihana wowithreadimme samanaikaisesti:
Blizzardin kehittämän hienon one-day exemption systeemin ansiosta mun loistavat suunnitelmat aktiivisen accountin säilyttämisee epäonnistu koska oletin rahan lähtevän 19. päivä eikä 22. päivä kuten selvis payment historysta tässä myöhemmin.
Yli viikko palkkapäivään, ja tunne on just sellainen ku elämä ois päättyny tänää sillä hetkellä ku yritin loggaa mun freezatulle accolle. Taidanpa tästä kiittää ja kumartaa kokemuksista, hiestä ja kyynelistä ja hypätä ton ALIENin kelkkaa ja jättää accountin oman onnensa nojaa.
kkthxbai _o/
[q]ALIEN, 24.10.2006 01:12:
errm... joku jakelee kiusalla mun msn -osoitetta ja servulaisia lähes puoli tuttujakin kyselee accountin perään :D
laiskat eivät jaksa levuttaa omia warrujansa :P
[/q]
haha :D
ja yesss, barbarous blade hunulle tributesta vihdoinkin :)
Tuote: World of Warcraft: The Burning Crusade PC-lisäosa.
Hinta: 27.00
Tilattu: 2006-08-07 17:49:59
*jiihaa**aplodit**slurps*