World of Warcraft
Ei voi muuta sanoa, kuin mikä teitä warruja oikein vaivaa?? Killasta lähtenyt kaksi mt warrua, ja nyt nykyset mt:t on alkanut kiukuttelemaan :P Mut, eilen meni Chroma alas Ja nyt vissiin jätetään Nefa rauhaan siksi aikaa, että saadaan lopuillekin porukoille kunnon vermeet. AQ40 here we come ;)
[q]Jutu, 14.11.2006 03:38:
Se siitä jätetäännefarauhaan puheesta. Oli tänään pakko käydä kokeilemassa sitä ja saatiin Nefarian neljännellä yrkällä 20%:n. Huomenna se limanen lisko kaatuu
[/q]
Ja siellähän se lisko lepää. Meni alas tän päivän ekalla yrityksellä
noni, nyt on varmistettu että bc on ilmestymispvänä kädessä ennen duunipvän loppua :p
Pari viikkoa sitten saimme Huhuranin alas, riitaa, draamailua ja kilta miltei hajosi.
Kokosimme joukkomme ja raidasimme pari viikkoa aika pirun onnistuneella tahdilla BWL:t sun muuta läpi.
No nyt saimme killan voimin toissailtana Instructor Razuvious alas.
Itse sain tier3 saappaat, mutta eilen sitten mt lähti killasta, gm lähti tauolle eli käytännöllisesti jätti killan oman onnensa nojaan ja porukkaa lappaa jatkuvalla syötöllä ulos.
Jotain 9kk olen ehtinyt tässä samassa killassa oleman ja nyt näyttää pahasti siltä että kaatuu tämä. Hirveätä draamailua ja porua eikä officerit saa mitään otetta tilanteesta kun ei edes varsinaista johtajaa ole.
Eilenkin wipettiin kuutisen kertaa Razorgoreen kun KUKAAN warrior ei osaa kitettää Razorgorea ja meikäkään ei ole tehnyt sitä noin kolmeen kuukauteen joten ei suju ei.
3 paladiinia lähti killasta, itse olen paladinCL ja eräs wanha naavaparta paladin, joka liittyi kiltaan samana päivänä kuin minä, lopetti.
Tulevaisuus ennen Burning Crusadea: paikka Molten Corea aloittelevassa killassa aivan varmasti, Sunstriderilla mahtuu paladineja kolmetoista tusinaan.
[q]Cera, 8.11.2006 12:07:
menee kyl hermo ku ei sunstriderin nyt pitäis ees jumittaa
ja sit ei kuitenkaan pääse sisälle asti
>|
[/q]
Niin muuten, Hordenko puolella Sunstriderilla vaikutit vai jalolla Alliancella?
Itse paladiinila pörrään /finland kanavalla ja jupisen outoja juttuja.
*Burning Crusaden tullessa aikeissa polkaista pystyyn suomikilta Ikiroudan ja Harmonian tilalle, 38 jamppaa ainakin nyt liittymässä*
[q]Cera, 13.11.2006 10:51:
---
Syder,
missähän killas sä lagreaveril mahdat vaikuttaa
---
MAHTISONNIT ::::::D
emt siel on pari ihan kivaa tyyppiä mut varmaan pitää laittaa vaihtoon kohta
kun alkaa ärsyttää se lapsellinen kinastelu...
[/q]
Tuu meille <3
Endgame
:DDD
[q]ALIEN, 14.11.2006 00:10:
http://www.fotothing.com/photos/657/657d0a055117dd22cba6325df27fb4dd.jpg
[/q]
Toivottavasti sun englanti tankkina oli parempaa ku ton ;) mut aika ihkua kyl <3
Arvostan meen tankkeja kyl kans yli muiden, vaativaa hommaa.
[q]ezzy, 14.11.2006 21:41:
Lähinnä viittasin tohon ilmoitettuun tammikuun "ilmestymispäivään" :)
[/q]
Joo mulla on joku diablo kakkosen levy vuodelta 2001-2002 vissiin tai voi olla aikasemminkin ja siinä "world of warcraft - coming soon!" :D
[q]ezzy, 14.11.2006 21:15:
---
hiski, 14.11.2006 21:13:
noni, nyt on varmistettu että bc on ilmestymispvänä kädessä ennen duunipvän loppua :p
---
Aika korkealta pallilta saat varmistella :D Itse epäilen, että se on kädessäsi joskus juhannuksen tienoille ;)
[/q]
en tajunnu?
[q]hiski, 14.11.2006 21:22:
---
ezzy, 14.11.2006 21:15:
---
---
Aika korkealta pallilta saat varmistella :D Itse epäilen, että se on kädessäsi joskus juhannuksen tienoille ;)
---
en tajunnu?
[/q]
[q]ezzy, 14.11.2006 21:41:
---
hiski, 14.11.2006 21:22:
---
ezzy, 14.11.2006 21:15:
---
---
---
en tajunnu?
---
[/q]
heh, joo. eli levy varmistettu siihen _kun_ ilmestyy ;D
[q]ALIEN, 15.11.2006 21:44:
-kuva-
[/q]
oisin kyl kuvitellu et noitten neutraalien kaupunkien bruiserit ois kurmottanu enempi ku Vael, ilmeisesti jengi on oppinu jonku verra käytöstapoi sit :)
[q]Zebir, 16.11.2006 08:46:
---
Syder, 16.11.2006 08:41:
---
ALIEN, 15.11.2006 21:44:
-kuva-
---
oisin kyl kuvitellu et noitten neutraalien kaupunkien bruiserit ois kurmottanu enempi ku Vael, ilmeisesti jengi on oppinu jonku verra käytöstapoi sit :)
---
Mähän en tiedä asiasta yhtään mitään, mutta onko toi kaveri tosiaan tappanu 24000 pelaajaa vuorokaudessa? Sehän on suunnilleen yks joka 4:s sekuntti
edit: ...jos pelaa 24 tuntii vuorokaudessa.
[/q]
No mä voin selventää asiasta tarkemmin tietämättömälle hieman. Eli toi Vaelastraz tappaa yleensä 40 pelaajaa kerralla, vanhemmilla ja suurilla servereillä ei oo mikää yllätys jos tuol on yht'aikaa 3-5 kiltaa eli 3-5x40 ja toikin on vaan toisen factionin osasto. Oletetaan että myös toisen factionin 3-5 kiltaa on ajamas BWL ni saadaa 120-400 pelaajaa kasaan hyvin nopeesti YHDELLÄ serverillä.
Nerf locks ja kaikki järjestyy.
Vakavasti puhuen en pvp:säs vihaa mitään muuta classia yhtä paljon kuin warlockia.
Sais tulla se TBC jo kun tuo alttien levuttaminen sadatta kertaa barensseilla rupea pikkiriikkisen maistumaan puulta.
[q]Arc, 17.11.2006 09:33:
Sais tulla se TBC jo kun tuo alttien levuttaminen sadatta kertaa barensseilla rupea pikkiriikkisen maistumaan puulta.
[/q]
Et o ajatellu tutustua pelissä muuhun sisältöön kuin levuttamiseen?
[q]ezzy, 17.11.2006 10:43:
---
Arc, 17.11.2006 09:33:
---
Et o ajatellu tutustua pelissä muuhun sisältöön kuin levuttamiseen?
[/q]
No juu ja ei. Mainilla tulee raidailtua ainakun raideja on (tosin aq40 ja nixnaxumaa ei gearin puolesta anna myöten vielä) ja pvp:tä harrastettua alteilla aina silloin tällöin, mutta en noilla alhaisimmilla levuilla juurikaan nauti pvp:stä, eikä twinkkaus kiinnosta, eli levuttaa melkeinpä pitäisi.
[q]Arc, 17.11.2006 14:40:
---
No juu ja ei. Mainilla tulee raidailtua ainakun raideja on (tosin aq40 ja nixnaxumaa ei gearin puolesta anna myöten vielä) ja pvp:tä harrastettua alteilla aina silloin tällöin, mutta en noilla alhaisimmilla levuilla juurikaan nauti pvp:stä, eikä twinkkaus kiinnosta, eli levuttaa melkeinpä pitäisi.
[/q]
Nojoo, samaa teen itse. Raidien välillä rogulta restedit pois. atm L29 ja 2d played. Mainilla olis Ragnaros kaatumassa ekaa kertaa huomenna jos saadaan tarpeeks jengiä kasaan eli se 35+ mitä nyt olis mahdollista, kiitos Xrealm rekryjen <3
Kahdet sonit kuulostaa jo aika tiukalta väännöltä kun itte melkeen tottunut jo siihen että ennen ekoja soneja pitäis kaatua. 32-man ja eka tappo, niin aika kova taistelu ollut, rätsit vaan.
Ittellä tuli tuossa vähän aika sitten kaadettua Ony ekaa kertaa 20man, kun päätettiin zg:n jälkilämmöissä käydä Neiti Lepakkokin niittaamassa. Hyvä ja tiukka matsi oli....ja lootti tietysti täyttä roskaa.