World of Warcraft
CrossRealm-tsydeemin jälkeen hordesta tullu entistä
paskempi AV:ssa. Onneks ei tartte pelata sitä enää.
Nimim. "40+ matsia, 1 voitto hordelle"
Tää on toistaseks klubbarin omituisin threadi.
[q]Verottaja, 1.10.2006 07:49:
CrossRealm-tsydeemin jälkeen hordesta tullu entistä
paskempi AV:ssa. Onneks ei tartte pelata sitä enää.
Nimim. "40+ matsia, 1 voitto hordelle"
[/q]
Niin totta valitettavasti. Mitä tässä tullu pelattua niin suhde on jotain hordelle 2-3:10 :(
Sieltähän se nakki napsahti. Nyt sitten vaan potkimaan ärsyttävät tyypit pellolle killasta
tää on kans klassikko
http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=3713&rtn=main-topten
Itse oon pelannut nyt viikonlopun exän hunulla ja on kyllä niin mukavaa vaihtelua pallylle, että huh =) pre-raid gearia hankkinut sille nyt ihan kivasti ja ZG/AQ20 tuli oltua myös viikonloppuna, jotta sai perfect poisonista sen jousen. Yllättävän mukavaa dps:ää saa kyllä aikaiseksi.
Viikonloppuna tuli hankittua Ogre forged hauberg, Timmy's Galoshes, 2x Tarnished Elven Ring, Fahrad's Reloading Repeater, Cape of the Black baron. :)
Vielä tarvis DM-trinksun, Fordring-neckin ja 2 palaa devilsaur-armoria. Hyvin tuolla pysyi muiden hunujen perässä tosin jo MC:ssä ennen noitakin :) skill > gear.
[q]Cera, 4.10.2006 20:17:
koska tosiasioissa ootte niiiiiiiiiiiiin huonoja ;)
PS MUA OTTAA PÄÄHÄN KUN EN PÄÄSE SUNSTRIDERILLENI KATSOMAAN OLENKO JO KNIGHT CAPTAINNNNNNNN
[/q]
Pyh Allyilla pelaa vaan keskenkasvuiset kakarat ;D Viimeks kun pelasin AV niin feidasin kun oli pelattu yli 2h ja piti mennä nukkumaan :D Saattaa kyl kestää aivan järkyn pitkään noi matsin ja jengillä voi olla jotain 500+ HK ihan kevyesti :D
cera, millä nimellä pelaat sunstriderillä?
[q]hallucinogen, 5.10.2006 11:28:
Heti kun BC on kaupois niin jäbä aloittaa uudestaan ;D
[/q]
tobeannounced.... ;D
[q]domi, 28.9.2006 23:15:
---
JetZe, 28.9.2006 23:14:
sama täällä. mutta kummasti se aina kutkuttaa päästä pelaa ku ei oo sitä peliaikaa ;F
---
En tiiä, paljon muutakin tekemistä tullut, joten en usko et kutkuttais pahasti :D
[/q]
itse jo hiljalleen rupean miettimään ajan hankkimista burning crusadea odotellessa :)
Jos nyt pääsis tohon kiltaan mihin hain niin olis kivaa.. Todellisuudes jos ei saa järkevää kiltaa ni aika sama se on tonne crusadenenkaan kyll on mennä. Turha sitä kattella toisaalt vierest kun toiset tekee ja itte vaan nihkeilee :) Mut crusadeen luotetaan tääläpäässä ainakin :)
[q]domi, 4.10.2006 22:18:
---
Cloud, 4.10.2006 22:17:
Jos nyt pääsis tohon kiltaan mihin hain niin olis kivaa..
---
Mä en oo ikinä tajunnut et miks vitus pitää HAKEE KILTAAN.
"moi omg mul on warru 60lvl pääsenx kiltaan okei? terveisiä kaikille ^_^"
[/q]
koska ne etsii magea, ja mukavaa tyyppiä. Itsekin olin pitkään et vitut haen ja monta kertaa niiden passasin niiden "haut" mutta jos niillä on sääntö, että ne haluaa sun hakevan sinne ja osoittavan silleen kiinnostukses. Ni hei jos haluun sinne ni sit haen :)
[q]Cloud, 4.10.2006 22:17:
Jos nyt pääsis tohon kiltaan mihin hain niin olis kivaa..
[/q]
Mä en oo ikinä tajunnut et miks vitus pitää HAKEE KILTAAN.
"moi omg mul on warru 60lvl pääsenx kiltaan okei? terveisiä kaikille ^_^"
[q]ALIEN, 5.10.2006 11:26:
Nyt sit on wowit ohi ja totta puhuen aika haikee fiilis jättää kaikki ne frendit mitä sielä on saanut.
Eilen kävin pika pikaa Huhuranin tankkaa kun pyydettiin mesessä. Ja sehän tippu ku kärpänen... Oli täydellinen tiputus ja siihen on hyvä lopettaa, nyt ainakin toistaseksi.
Perkele! :,)
[/q]
Heti kun BC on kaupois niin jäbä aloittaa uudestaan ;D
Jokos teillä faneilla on se t-paita, jossa lukee...
"Sotataidon maailma- liekehtivä ristiretki"
Pikkasen revettii Tilt- kaupassa. Kaikkea EI pidä suomentaa, tai ainakaan painaa t-paitaan
:DD
[q]pirpeli, 6.10.2006 10:28:
Jokos teillä faneilla on se t-paita, jossa lukee...
"Sotataidon maailma- liekehtivä ristiretki"
Pikkasen revettii Tilt- kaupassa. Kaikkea EI pidä suomentaa, tai ainakaan painaa t-paitaan
:DD
[/q]
Giev! Musta noi suomennetut nimet on hauskoja. Haluisin myös sellasen "suuri varkaus auto" paidan :D
Jos mulla ois tollai paita ni se ois mun ykkösbilepaita iha ässänä. Tietävätpähä kaikki ainaki et on haku pääl ku ristiretkellä oikein :)
wow pwnz klubitus
[q]ALIEN, 6.10.2006 23:25:
Tankkien ei kannata olla hirveissä kaasuissa btw kun teette tota
Nimittäin siinä ei saa katsoa kieroon kun minimappia zoomailee :D
pääseeks paladinitkin tankkaa tossa vai onks niillä agroa tarpeeks?
[/q]
Meillä on täysin raittiita tankkeja
Mutta tosta paladiinilla tankittamisesta en tiiä kun meillä ne vaan käy pullimassa sen hyypän.
Ja Ezzy, eikö teillä ole dkp käytössä noissa raideissa, vai oliko tuo joku epävirallinen non-dkp raid?
[q]kosmo, 5.10.2006 17:39:
Uusin South Parkki on tehty täysin wowi-aiheesta ja suurimmaksi osaksi vieläpä 'ingame'. Katoin sen äsken ja taisinpa nauraa läpi koko jakson! suosittelen! :D
[/q]
Todellakin!
Ihan loistojakso