World of Warcraft
heh,, cera ollaan samas killas :D
Ei jumalauta toi uus south park on kyllä hyvä :D
[q]jesus, 6.10.2006 10:26:
---
Cloud, 6.10.2006 10:24:
mistä sen uuden etelän puiston voi katsoa?
---
http://www.southparkx.net/episodes/1008-make-love-not-warcraft
Esim. tosta
[/q]
Thanks.. taitaa mennä seuraava puoltuntinen duunista vähän muuhun kuin työn tekkoon =P
[q]Jutu, 6.10.2006 03:21:
Ossirian meni tänään kolmannella kerralla alas, ja vain yksi kiintiölokki kuoli Toka yritys meni ihan päin helvettiä kun jotku paino kaksi ekaa kristallia liian ajoissa. Mut nyt kun tajuttiin toi homma, niin tästä lähtien se alkaa menemään kerralla alas ;)
[/q]
Tankkien ei kannata olla hirveissä kaasuissa btw kun teette tota
Nimittäin siinä ei saa katsoa kieroon kun minimappia zoomailee :D
pääseeks paladinitkin tankkaa tossa vai onks niillä agroa tarpeeks?
Kurkkasinpa justiisa hunttereiden talentzörit ja sydeemit böörning kruseidii. Notta täytyy sanoo kahden kuuskymppisen hunun omistajana, paistaa se aurinko aina välillä
[q]ezzy, 10.10.2006 10:24:
meinaavat perkele BC:ssä estää decursivenkin toiminnan
[/q]
Joo tästä aiheesta puhutaan jatkossa varmaa vielä paljon :) Puhumattakaa siitä et minkäänmoiset discord unitit ei futaa, button bareista lähtien. Hunteril ja warrioril mul ei onneks eri aspecteil ja stanceil oo nappia jokalähtöö mitä ruuvataan tilanteesta riippuen.
[q]ALIEN, 12.10.2006 12:11:
no vittu en mut KYLLÄ MIELI TEKISI!!!!
[/q]
No et sä hyvää panoakaan jäte panematta jos panettaa, perkele! :D
[q]ALIEN, 11.10.2006 22:25:
tekis mieli vetää alahuuli takaraivoon asti ja nielasta oma pää...
vittu et perkele..
[/q]
Joko oot alistunut ja jatkanu pelaamista? :D
[q]hallucinogen, 12.10.2006 11:35:
---
ALIEN, 11.10.2006 22:25:
tekis mieli vetää alahuuli takaraivoon asti ja nielasta oma pää...
vittu et perkele..
---
Joko oot alistunut ja jatkanu pelaamista? :D
[/q]
no vittu en mut KYLLÄ MIELI TEKISI!!!!
[q]ALIEN, 12.10.2006 12:11:
KYLLÄ MIELI TEKISI!!!!
[/q]
Tarpeet ei tyydyttämättä katoa :)
WOW MUST PREVAIL!
[q]ALIEN, 12.10.2006 11:01:
tankin elämää ja kun rebair-bottien omistajat ovat lomilla...
[/q]
voidaanko tästä päätellä että wowi on voittanut taistelun elämästä ja kuolemasta?
[q]ezzy, 12.10.2006 11:10:
---
ALIEN, 12.10.2006 11:01:
---
repair-bottia en kyllä tajua, miksi sinun rankentamasi botti (maksat eka matskuista) veloittaisi kultaa korjauksista (myös sulta)...tun blizzard.
[/q]
Luulis blacksmithinä osaavan korjaa omat gearinsa halvemmalla edes tai jos wpnsmith niin sit aseet ja jos armorsmith niin oman gearin tjsp..
[q]hallucinogen, 12.10.2006 12:12:
No et sä hyvää panoakaan jäte panematta jos panettaa, perkele! :D
[/q]
no en tod, kato oon mä viel hetero wowinkin jälkeen ja jos joku nätti märkää lämmintä tussua ja pientä bebbua tyrkyttää niin en kyllä siitä kunniasta kieltäytisi :DD (mut silti wowista mä maksaisin, naisesta en x)
[q]Syder, 12.10.2006 12:13:
Tarpeet ei tyydyttämättä katoa :)
WOW MUST PREVAIL!
[/q]
joo, kiitti tästä tuesta *dissaa**nauru* no mut joo.. pitäis saada rekisterit pois oman killan ja servun sivuilta niin pääsis kokonaan irti niistä ihmisistä.. mut sit tääl on tietty tää uber-wowi-n3rds on tha topiczor.... pfft.... -.-
http://www.esreality.com/?a=post&id=1224127
[q]The German news program tageschau reports that Chinese criminal groups force children to farm gold and items in World of Warcraft. The gold and items will be taken from the children to be sold online on websites such as eBay in which as return the children receive food a little money.[/q]
[q]ALIEN, 12.10.2006 12:38:
edit: ehkä mä hankin jonkun uuden pelin korvikkeeks mikä ei ole mikää vatun MORRPI :P
[/q]
Alat mudaamaa LpMudei :p
Pari hyväks havaittua puutostilan auttajaa muun skenen peleist:
Master of Orion I & II
Ufo - Enemy Unknown
Jagged Alliance lisukkeineen
ja jos nää ei toimi tai riitä...
ADOM/Nethack ja vienti on taattua.
Mulla oli paljon päiviä Cloudiaksella ainaskin yli 100. Mutta sitten se loppusi. Nimimerkillä ainaskin puolvuotta pelaamatta ja kohta se lipsahdus tulee takaisin darksidelle :)
Tosin mä en pelannut alteja. Niin ei toi mun days ollut ees paha.
onks kukaan muuten viel löytänyt (jos sellasta viel onkaan) suomenkielistä storylineä warcrafteille?
aha! paljons on muuten herroilla ja naisilla pelattuja päiviä yhteensä?
mul tuli 123 tjsp Orzalla xD