Virallinen "olen krapulassa"-topic
o/
tai en tiä oisinko viel humalassa jopa, mut olo ei oo mainio.
tuli kyl oltua pohjalla
Otiin taas "pari" eilen.
ps. miksi kukaan ei ole käynyt mulle kaupassa?
[q]Cloud, 25.5.2006 20:45:
---
satumetsä, 25.5.2006 20:43:
kyllä onnekas oot.. vaikka kaikki kapulat on kyllä pyllystä yhdessä tai erikseen
---
Toisaalta jos olis se normi krapula niin kovana, ettei sitä moraalista tarvis kärsiä.. olishan se ainakin vaihtelua..
[/q]
niin no joo.. semmonen kunnon oksennus darra henkinen tuska on kyllä pahempi ku fyysinen
[q]Cloud, 25.5.2006 20:50:
---
satumetsä, 25.5.2006 20:48:
agreed. Tässä nyt jo viikon potenut kamalaa fyysistä pahaa oloa, et uuh.. semmosta se on. Hiljaa hyvä tulee..
[/q]
noh höh.. joo tosiaankin sellasta se on. noh toivotaan että olot helpottuu niin fyysisesti kuin henkisestikin
ei krapulaa, mutta nyt voi sanoa, että hävettää lievästi pitkästä aikaa
Krapula on peruttu ja siirretty huomiseen.
aikamoista.
Onneksi tässä bussissa on kohtuu väljää..
Olo on kohtalaisen rapea, ei niinkään huono. Luulen, että hengitykseni sopisi ikkunanpesuun varsin mainiosti.
nonni. taas darra.
Ja jouduin JUOKSEMAAN hakiksesta koululle (alppikadulle) jotta saan opettajalle ajoissa yhet paperit. Kävi kunnon päälle ihan huolella. ja nyt pitäs jaksaa tääl koululla painaa hommii, mut ei kyl tuu mitään.. klubbarissa vaan pyörin..äh.
Huomenna kouvolaan ja sielkin varmaan pakko dokailla (kaverit pakotaa..) Sunnuntaina sitte kivä äitienpäivä tiedossa. heh.
yääh.. mä oon krapulassa, vaikka join vaan kolme bissee eilen.. Vai oiskohan perjantaina ja lauantaina juoduilla alkoholituotteilla myös osuutta asiaan?!
Aamulla ois ollu vaan kaks tuntii kouluu, mutta nekin piti sitte skipata.äh. Nyt teen koulutehtäviä, kohta lenkille ja sitte siivoomaan. Ja alotan uuden, raittiin elämän!
..tai ainaski yritän..
uaah. Moraalikrapula. Pahin kaikista.
[q]maiu, 29.1.2007 15:20:
Ja alotan uuden, raittiin elämän!
..tai ainaski yritän..
uaah. Moraalikrapula. Pahin kaikista.
[/q]
noniin. Näin pitkään sitä taas kesti, mun "raitista elämää".. VOIH.
taas krapulassa ja pitäs kohta jaksaa lähtee lautaileen.uh. ..voi olla että jää tänään mäki väliin.
Mutta olipa hauskaa, pussailin kaverin tyttöystävää.
aaargh!!
..taas krapulassa.. vaikka eilen ei tosiaankaan pitäny juoda..
mutta kun oli ne vaalivalvojaiset, ni pitihän sitänyt tätä suomen demokratiaa juhlistaa. ja sitte ku alko tulokset näyttää vähän huolestuttaville, niin tuli juotua siihen ahdistukseen. voih.
nyt koululla kolme tuntia myöhässä ja kädet tärisee niin paljon, ettei kahvikuppikaan pysy kädessä. ohnou.
tää poistuu nyt AA-kerhoon.
Aaaargh, pitikö torstaina juoda niin paljon? Tulin jatkoilta kotiin joskus kuuden aikaan eilen aamulla, menin nukkumaan, heräsin sopivasti perumaan laulutunnin joka ois ollut 19.00 ja sitten nukuin tänne asti. Nyt ei mikään pysy sisällä ja hyi.
oloni on onneton, heräsin puolihomeisen audin takapenkiltä aamuviideltä, syy tähän oli kenties onnelan 10 shamppanjapullot
lievää väsyä havaittavissa..*haukottel*
Viskiä ja viiniä meni taas eilen. Huh huh. Kamala tilanne.
Ja kohta kaupunkiin ostamaan penkkarivermeitä -->
Huhhhuh
Join eilen lasin viiniä, 2 virtasta ja kaks fisua ---> oksensin ja sitten kun näin sen yrjön ni laattasin lisäää. Yööök.
Hirvee olo ja koht pitäis lähtee Apassionataan perheen kanssa. Kuulostaa nyt erittäin lupaavalta.
Nonni, eilen oli kyllä näppärä ilta ja sen kyllä nyt huomaa
..edit:
Ei ole mitään oloja, mitä pari tasottavaa ei korjais!
onneksi on vasta lauantai
my name is pastor skinström
Joo on pientä krapulaa (tai sit se ei oo viel iskeny) ja mä oon tähän aikaan hereillä..*whaat* Kauhee nälkä, mistäköhän sitä lähtis hakeen safkaa.. vois oikeesti kokkailla kerranki sunnuntaina, ihan vaan sen kunniaks ku oon näin pIrUn aikasin heränny! :)
Uskaltaisinkohan mä jo ajaa autoo...