Virallinen "olen krapulassa"-topic
Krapula ja kuume päällä. Se pojat ja tytöt syksy ny.
Thamaalainen "viski" veti hirveen humalan päälle ja krapula on sen mukainen. Mikähän olis olo, ellen olis muistanu ottaa Buranaa ennen nukkumaan menoa.
[q]Zenni, 16.11.2008 16:14:
Nyt perkele joku roti tähän olemiseen, ei tää oo ihmisten hommaa enää. Hyi vitun vittu että voiki oksettaa.
[/q]
Itsehän en pidä pahaa oloa juuri minään
ei ole paha,väsyttää vain.
[q]4 8 15 16 23 42
oikeassa oot.
mulla pitäis nyt olla krapula eikä tää hiton kuumeinen olo feat. tennispallo kurkussa!
[/q]
Kirjoitellaaks tänne taas ens viikonloppuna?
[q]Amarie, 30.8.2007 22:42:
Miten voi vieläkin olla krapula? Tuli otettua eilen vähän turhan monta, oli kiva koulupäivä tänään. Koulu alkoi vasta viideltä, mutta matikan tunti oli ehkä hirvein ikinä.
Note to self, ei pidä juoda kännejä viskimaidolla, se on liian hyvää ja petollista.
[/q]
Viskimaito? Kerro lisää!
[q]Amarie
<clip>
[/q]
Thanks. Täytyypä testata joskus. :)
Voi helvetti tätä päänsärkyä, horkkaa ja oksetusta... Ei oo ihmisen hommaa toi dokaaminen.
olipas ujot simat*känni*, hupsis*blush*
kai se on pakko tännekin raapustaa, ku vielki maha ihan sekasin*poks* jooh, tuli taas todettuu, et juomapelit on petollisii, ja varsinki ku laseist löytyy mitä mielenkiintosempaa settii esim. lihapulla salmaril tai lämmitettyy kaljaa+pisangii+liköörii... ja joo, vois kyllä rauhottuu.
olipahan khemut, huh, kämppä onneks ihan siedettävän näkönen*tirsk* tuli kyllä tintattuu*känni* onneks säästyin absintilt... välikuolema olis nyt aika jees*poks*
Tämä video peilaa täydellisesti mun tämän hetkistä olotilaa.
ululululu...
Jaahas...Taas se iski.
Why am see Ei.
aaaaaah
Eilen piti olla ihmisiksi, mutta ei tainnut taas onnistua ihan odotetulla tavalla.
Second That!
olen
Vanhuus ei tule yksin.
[q]eugina, 7.2.2010 14:54:
lievää väsyä havaittavissa..*haukottel*
[/q]
Krapula *tirsk**nauru**iloinen*
hikoilen niin saatanasti, mut terassille karkuun