Virallinen "olen krapulassa"-topic

Back to häröily O

o/
Onneks sitä on tullu varovaisemmaks ton juomisen suhteen. Vois olla pahempikin, ku ottaa huomioon millä porukalla oli eilen liikenteessä.

Tanssin eilen pöydillä ja örvelsin oikeen urakalla, alkoholilla tais olla osuutta asiaan kun otettiin hiukkasen ulkomailla asuvan kaverin suomenvierailun kunniaksi, ja olo on ollu tosiaan sen mukainen... Vieläki vähä heikottaa.. Tänää onneks ollu vapaata mut mitenhä sitä huomenna pääsee töihin?

ja sit ne kuuluisat viimeiset sanat pyörii päässä: "En enää ikinä..."

[q]kindertin, 24.8.2008 12:20:

..mun "krapula" onkin sitten hillitön siivousvimma,joka ylensä ärsyttää suunnattomasti normidarrasta kärsiviä paikallaolijoita
[/q]

Ts. Katumusharjoitukset

Ei saatana mikä olo. Juhlittiin sitten vähän mun synttäreitä, onnistuttiin hajottamaan wc-pönttö. Pitihän se tietysti valvoa siihen aamukahteentoista ja herätä yhdeltä siivoamaan jallun voimin. Nyt oon oksentanut iltakuudesta ja koittanut nukkua ohella.

"joo, meen käymään vaan parilla ja tuun viimeistään kaheltatoista kotiin" Niin varmaan, möngin sitten joskus kahen aikaan kotiin ja tietenkään se ei jäänyt siihen kahteen. Mut en valita, ilmasta viinaa *känni*

kirottu kallio. ei mitään hajuu millä oon tullu himaan ja monelta :D tai oliko miulla kivaa. toivottavasti koska tää olo on aivan kamala.

Vieläkin... perjantaista..*hikoil*

tyrnävää rouhetta!!
jestas ja vielä duuniinkin pitäis lähtee.
kidutusta

Olipas venetsialaiset... Yöööööö.

Neljän päivän känniputki ja olo on sen mukainen. Kaamea liskokrapula, kaikkialla menee liskoja.

kiitos punaviini, kiitos maailma. ihana hedari :D oispa tää aspiriini vähän tehokkaampi..

[q]daffy, 28.5.2007 10:13:
Meniks puistoilut pitkiks? :D
[/q]

kaivari -> black door(?) -> beatroot -> beeffi ja himaan puolenyön aikoihin. reppu ja vaatteet vieläkin ihan märät :D

[q]^Petunia, 28.5.2007 10:16:
No kyllä mullaki vähän päässä jomottaa..
jos tää nyt vähän lohduttaa sua? :DD
[/q]

ei lohduta :D

joo kyllä olen. yöööök.

Puuh, kolme päivää menny ja nyt pitäis lähtee juoksee pallon perään. Kuolen varmaanki

Milloin tää tärinä loppuu...

Olipas läksiäiset.

Aih... kuolema..

Noh, roskaruokaa ja WoWia..

Ihmeen mieto krapula ottaen huomioon, että eilen oli jokavuotiset TEH duunibileet ja viina virtasi. *känni*

kyllä.darrassa.

[q]Miinapiina, 8.9.2007 12:02:
---
H3li, 8.9.2007 11:40:
vuosisadan sellaisessa!

---

sama täällä!! oltiiks me eilen muka humalassa??
[/q]

kaikki merkit viittais siihen!

O