Virallinen "olen krapulassa"-topic
huh huh. Eilen kyl lähti mopo rotkoon. Muistikuvat päättyy saunaan minkä jälkeen reksi on pessyt mut muuten paitsi pippelin. Selässä n. 40cm pitkä mustelma.
On todella turvonnut olo. Elintoiminnot stabiilit. Väsymys poissa. Ei hyvä eikä paha olo.
taitaapa olla ehkä lievästi ilmaistuna rapea olo.
selkä paskana, niskat jumissa, pää kipee
mustelmia löytyy, kännykästä yks namiska hajalla ja aivan järisyttävä sotku varsinkin tuolla keittiössä.... pienet tärinät päällä!
"ei tää oo niin paha.... päivä se on huomennakin"
Öh. Nyt on keskiviikko ja mä tärisen töissä. Vahingos kävin eilen töide jälkee yhellä. Vahingos lähin vasta yheltä kotiin.
joooo-o
Järel´.
[q]Minnalilla, 1.1.2009 15:12:
joo, voihan perse mikä darra aamul!
sormet kurkkuun periaattella mennään ja sikiöasennolla!
Onneks helpotti!
[/q]
Mulla ei ole nyt darraa :P
Oireet ja hoitokeinot ovat kyllä samat silloin kun darra on x)
Ehkä vähän olen. Bisseä, salmaria, skumppaa ja rommitotia ei pitäisi juoda samana iltana
pullo baileysii, monta lonkkuu, leijonaa ja baarissa salmareita, cosmopolitan ja jne yms muita drinksuja... voi morjens o/
au.sattuu.
huono elämä
Vuosituhannen kaamein krapula!!! *pökr*
Hyvinpä alko tämä vuosi.
Olin taas megaäpärä ja laukku vietiin (taas).
Päätä särkee ja vihaan itseäni ja typeryyttäni.
Vieläkin koskee imakasti päähän ei prkl...
Virallisesti olen vieläkin kännissä, samoin tuo ukko. Virallisesti lähdetään ihan kohta stadiin katsomaan, kun aikuiset miehet lentää omatekoisella laitteella(ei mitään tekemistä Teemun kanssa)veteen. WUHUUUUUUU!
*nauru**jiihaa*
Auts, mun pää.
Tulipa eilen sitten nollattua aika hienosti. Ei oo kauheasti muistikuvia loppuillasta, mutta eksän bändin keikkaa taisin olla katsomassa. Mulla on mennyt rahaakin vaan joku 10 euroa, ja muistan juoneeni 2 jaloviinaa omaan laskuun, joten joku on mulle tarjonnut juotavaa. Nyt on olo sen mukainen.
En enää ikinä juo ennen ens lauantaita.
[q]Sssan*, 1.1.2009 17:20:
Vuosituhannen kaamein krapula!!! *pökr*
[/q]
sama oli mulla!! onneks iltaa kohden helpotti, 4 pysty ekan kerran syömään jtn