Virallinen "olen krapulassa"-topic

Back to häröily O

Aivan kaamee olo.. hitto mitä sekoilua eilinenki oli. Bööli teki tepposet. Nyt pakko mennä nukkuun...

Nyt on!

[q]Sssan*, 24.5.2009 16:14:
KYLLÄÄ!! Mut onneks eilen oli hauskaa niin on syytä miks kärsii, onneks.
[/q]
Jos pystyt sanomaan noin, sulla ei ole tarpeeksi paha darra.

Huoh. En nyt pahasti. Pahinta tässä olossa on se, että tää taitaakin olla vasta laskuhumalaa. Ei kun ei. Pahinta tässä on se olo, kuin että olisi vetäny sellaset 3 askia röökiä eilisillan aikana Hemmetti, ärsyttävää.

Au

Hmm..joo. Eeppinen taistelu suihkuun menemiseksi on kestänyt jo muutaman tunnin.

http://www.knitemare.org/cats/halp_orange.jpg

Olis vaan pitäny olla menemättä mikkelin yöelämään, sen tietää mitä siellä tapahtuu, varsinkin tietyssä kaveriporukassa..

järkyttävä kooma(tm)

äääh*eiei*

joo, voihan perse mikä darra aamul!
sormet kurkkuun periaattella mennään ja sikiöasennolla!
Onneks helpotti!

[q]josbe, 13.8.2008 13:06:
Mikä ihme saa tiistaiyönä tarttumaan Viron tuliaiseen?
[/q]

Varmaan se sama mörkö joka ajo meikäläiset terassille...

[q]Hetu, 14.8.2008 13:20:
olen.
[/q]

Heta on kaiken pahan alku ja juuri. Että tiiätte sitten ens kerralla

[q]Lyylikki, 14.8.2008 13:24:
---
Hetu, 14.8.2008 13:20:
olen.

---

Heta on kaiken pahan alku ja juuri. Että tiiätte sitten ens kerralla
[/q]

kiitti*nauru* paraskin puhumaan! :D

Vihdoinkin mulla on krapula ja olen siitä hyvin onnellinen! Kärsin ja nautin! Rupes jo pelottaa, ettei tän kesän kaikista ponnistuksista huolimatta mulle enää tule krapuloita laisinkaan ja se se vasta oli huono merkki..

"Rakas päiväkirja:

pe 15.8.

Aamiainen: Kuohuviiniä & vaahtokarkkeja
Lounas: Kuohuviiniä
Välipala: Kuohuviiniä
Illallinen: Lonkeroa, Siideriä, Fisuja, Salmaria, Jekkua sekä Kuohuviiniä

n.10 tuntia tanssia

la 16.8.

Aamiainen: Kuohuviiniä
Lounas: Viskiä
Välipala: Siideriä & Lonkeroa
Illallinen: Erilaisia Yrtti- sekä Kermalikööreitä, Valkoviiniä, Lonkeroa, Rommia

n.10 tuntia tanssia"

Miten voin ***** olla niin amatööri etten muista juoda vettä! Pitää varmaan mennä kohta tiputukseen....*uuh*

[q]katrihana, 17.8.2008 16:59:
Miten voin ***** olla niin amatööri etten muista juoda vettä! Pitää varmaan mennä kohta tiputukseen....*uuh*
[/q]

Sama tääl. Ja olinpa vielä oikein megaurpo kun join yöllä janojuomana kuoharia

yritin kyl juoda vettäkin siinä samalla mut joku aina otti sen vesituopin miulta pois.
ei ollut vahva olo töissä tänään...

Onpas darrainen olo, vaikka olin eilen selvinpäin liikkeellä...

Itseasiassa on suhteellisen koomista että vaikka absolutistina ei toki tule krapulaa, se henkinen jumitus krapula tarttuu muista :D

[q]Optik, 21.9.2006 12:31:
Täällä ollaan joo

Ulkona hemmetin lämmintä ja tuskan hiki muutenki jo valmiiks koko ajan otsalla.. kohta pitäs mennä luennolle, mut mieli tekis vaan nukkua...

Kiitti vaan Haitok sulle ku kannoit niitä bisselaseja siihen soittopöydän luo välillä kaksin käsin..

Mut näin jälkeenpäin mietittynä ois voinu luovuttaa sen viimeisen vaikka Jannelle tai jotain
[/q]
Ehkä Janne ois ne jatkot saanu onnistumaan paremmin, jos viel yhden olisi sille antanut
Saikohan se esitanssija nyt potkut...??? Annoin mä sille luvan tehdä työnsä

Nonni Yritin selittää eilen orgioista, mutta ei onnistunut. Orkideat vaan lenteli

O